Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-16, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Men snälla du (!!). Om du bara hade kollat upp lite innan du var nedlåtande, hade du sett att fröken viktiglisa skrivit ett till avsluta-bloggen-inlägg. Hon passade även på att visa sin dryga och nedlåtande sida. Du vet, de som inte klappar henne medhårs, är både det ena och andra.

Bra sagt! Nedlåtande är bara förnamnet på herrn. Vilket pinsamt inlägg av Pernilla. Kunde hon inte bara låta bli?
Hon är ju tillsammans med en riktig douchebag, har hon inte lyckats förstå det än? 🤥
Citera
2022-09-16, 18:28
Medlem
Citat:
Men snälla du (!!). Om du bara hade kollat upp lite innan du var nedlåtande, hade du sett att fröken viktiglisa skrivit ett till avsluta-bloggen-inlägg. Hon passade även på att visa sin dryga och nedlåtande sida. Du vet, de som inte klappar henne medhårs, är både det ena och andra.
Ja, och varför gjorde hon det? Det var inte det minsta drygt eller nedlåtande utan var riktat till dårarna som kommenterade. Går du in och läser vad som har skrivits om Pernilla och Bauer så förstår du nog....(eller inte).
Citera
2022-09-16, 18:34
Medlem
Citat:
fröken viktiglisa

Det det nya generationens viktigpetter? 🤔
Citera
2022-09-16, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Det det nya generationens viktigpetter? 🤔

Viktighen
Haha
Citera
2022-09-17, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Bra sagt! Nedlåtande är bara förnamnet på herrn. Vilket pinsamt inlägg av Pernilla. Kunde hon inte bara låta bli?
Hon är ju tillsammans med en riktig douchebag, har hon inte lyckats förstå det än? 🤥

Du får inte förvänta dig för mycket 😏
Citera
2022-09-17, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Ja, och varför gjorde hon det? Det var inte det minsta drygt eller nedlåtande utan var riktat till dårarna som kommenterade. Går du in och läser vad som har skrivits om Pernilla och Bauer så förstår du nog....(eller inte).

Här krävs det ett par varv..
Av mitt inlägg borde du förstått att jag läst det senaste inlägget på bloggen, men tydligen inte. Och det var både drygt och nedlåtande, men förväntade mig heller inget annat. Hennes vokabulär räcker inte längre än så.
Citera
2022-09-17, 08:41
Medlem
Themoonbarkings avatar
Nån som såg skiten? Nån ny uppdatering? Fnissade tanten ihjäl sig i 9 av 10 scener. Har Bibz ångrat sig o vill tillbaka (hennes talkshow kommer bli en flopp. Det är skillnad på att vara bimbo i reality och köra talkshow - knappt ungarna kommer orka med skiten och för de det får de ju ta extra lektioner i social kommunikation) Sjoppar hon mer? Beter hon sig som en fitta mot restaurangpersonal? Drar hon Göteborgsvitsar? Bakar hon 10 min med nån influencer ingen vet vem hon är? Lyckas hon gå in i ett rum och hitta ut utan att bryta ihop i nervöst 4 strukna fiss garv pga att hon inte hittar dörren? Berätta. Vad ä nytt med den här jävla intellektuella försurningen till avgrundstv. Har K5 NOLL kreativa producenter längre. Säger som ådal låt mig förklara för dig om begreppet hjärndöd
Citera
2022-09-17, 08:42
Medlem
Themoonbarkings avatar
Och hej Pernilla. Alla vet att du läser här för du är så jävla narcissistisk.
Citera
2022-09-17, 16:32
Medlem
Citat:
Här krävs det ett par varv..
Av mitt inlägg borde du förstått att jag läst det senaste inlägget på bloggen, men tydligen inte. Och det var både drygt och nedlåtande, men förväntade mig heller inget annat. Hennes vokabulär räcker inte längre än så.
Vad är det som är så svårt att förstå? Hon har skrivit ett sista blogginlägg där hon tackar sina följare OCH riktar kritik mot de ca 6000 kommentarerna som är ren dynga. Tycker du att kommentarerna är ok? Pippi, tjockt ansikte, ful, fet, drängen, bonden, grånar osv osv osv....
6000 kommentarer i en blogg som inte ens har med inlägget att göra! Gå och lägg dig
Citera
2022-09-17, 18:07
Medlem
osnutens avatar
Usch, vad jobbigt det verkar vara att sol-och-våra nån nuförtiden!
Som att det inte vore nog jobbigt att behöva sliska till sig inför familjen?
Ska man dessutom behöva ställa upp i nån patetisk såpa? Försvara måltavlan i sociala medier?
Ooof. Känns nästan som att det vore lättare att ta ett vanligt, hederligt jobb
Citera
2022-09-17, 22:33
Medlem
thessprincesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Usch, vad jobbigt det verkar vara att sol-och-våra nån nuförtiden!
Som att det inte vore nog jobbigt att behöva sliska till sig inför familjen?
Ska man dessutom behöva ställa upp i nån patetisk såpa? Försvara måltavlan i sociala medier?
Ooof. Känns nästan som att det vore lättare att ta ett vanligt, hederligt jobb

Ha ha, galet roligt.
Att man bara inte kan få sol-och-våra ifred liksom. Kan det vara för mycket begärt?! 😅
Citera
2022-09-18, 17:38
Medlem
barndomens avatar
Luktar rent-a-luxuary-home-for-the-gram hela vägen. Hur mycket pengar har hon egentligen. I Marbella ligger priserna på hus runt 20-50 miljoner. Har hon investerat i krypto?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in