Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-18, 12:58
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tutrut
Jag är faktiskt inte så där jätteintresserad av de jag är ihop meds uppväxt. Jag är normalintresserad och frågar väl om sådant i början på en relation.
Det här handlar för övrigt inte om mitt intresse utan om den andres intresse att berätta om sig själv.
Det här handlar om att kapa allahjärtans dag och tvinga en person att lyssna på ens livshistoria.

Det handlar om en persons egenkärlek, att betrakta sig själv som så intressant att oj vi gör en heldag av det. På alla hjärtans dag.
Som en överraskning.

Det kan vara så att också du delar Christians personlighet i din känsla av att vara speciell?
Histrionic?
Och nu känner du dig förnärmad över att höra att det finns människor som faktiskt tycker att människor som du är lite...störda i huvudet?

Jag skulle personligen aldrig komma på tanken att göra en sådan sak som överraskning till mannen jag dejtar, på alla hjärtans dag.

Och att ha min mamma komma framhoppandes som en överraskning på den "romantiska" lunchen.

Jag blir alldeles generad när jag tänker på det.

Mamman på lunch var over the top. Om du kallar mig narcissist för att jag skulle uppskatta om min tjej hade gjort det i vuxen ålder så tror jag det säger mer om dig än om mig.
Citera
2022-05-18, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Igen. Jag har jobbat på TV. Vad har du jobbat med för produktioner?

Vissa saker är garanterat ihopsatta som vattenglaset och sången i snön men Pernillas bitch attityd är HON och inget jävla manus. Om du följt henne längre än wv så borde du veta men du ser igenom det i hela serien. Om du missar det så har du sett Hybris 4 gånger, är 55 år, jobbar på försäkringskassan och kallar dig tjäj då du är riktigt packad sjungandes Piccadily på din förortspizzerias Karaoke en tisdag. Skäms.
Hahaha HAHAHA jag svimmar hahahaha
Citera
2022-05-18, 15:44
Medlem
Citat:
Vilka TV produktioner av reality format har du jobbat med?
Men hallå...
Så stor är inte Sveriges TV production. Så, om ni två tillhör denna grupp. Så borde ni veta vem ni har att göra med....

Ni sitter väl inte här och ljuger...??...
Citera
2022-05-18, 17:00
Medlem
Citat:
Mamman på lunch var over the top. Om du kallar mig narcissist för att jag skulle uppskatta om min tjej hade gjort det i vuxen ålder så tror jag det säger mer om dig än om mig.

Som jag skrev tidigare så handlar narcissistandet om att vara den som gör en hel dag om sig själv, som en gåva. Särskilt en dag som alla hjärtans dag som ju borde handla om att fokusera på den man uppvaktar.

Det var inte bara mamman som var over the top. Såg du inte när han körde till Grisslehamn? Hur han försökte göra det till värsta överraskningen, han tog till och med omvägar, för att hon inte skulle kunna räkna ut var dom åkte. Som att han tyckte att det var värsta grejen för henne att få komma till Grisslehamn och SE var han växte upp.
Det är ju helkonstigt.
Jag försöker tänka mig in i att jag skulle fixa samma överraskning till min partner på alla hjärtans dag. Att bygga upp spänningen som han gjorde för att sedan Tadaaa här växte jag upp! Grattis på alla hjärtans dag älskling!
stört
Citera
2022-05-18, 18:18
Medlem
Börjar faktiskt (åxå) snart tro att P inte bryr sig särskilt mkt om C egentligen...för hur kan hon va så arrogant och snobbig...eller är hon sån som person???
Citera
2022-05-18, 18:52
Medlem
Citat:
Som jag skrev tidigare så handlar narcissistandet om att vara den som gör en hel dag om sig själv, som en gåva. Särskilt en dag som alla hjärtans dag som ju borde handla om att fokusera på den man uppvaktar.

Det var inte bara mamman som var over the top. Såg du inte när han körde till Grisslehamn? Hur han försökte göra det till värsta överraskningen, han tog till och med omvägar, för att hon inte skulle kunna räkna ut var dom åkte. Som att han tyckte att det var värsta grejen för henne att få komma till Grisslehamn och SE var han växte upp.
Det är ju helkonstigt.
Jag försöker tänka mig in i att jag skulle fixa samma överraskning till min partner på alla hjärtans dag. Att bygga upp spänningen som han gjorde för att sedan Tadaaa här växte jag upp! Grattis på alla hjärtans dag älskling!
stört
Har han gjort en hel dag om sig själv ? Handlar nog snarare om 2-3 timmar, inget konstigt med det. Hela kvällen hade han vigt åt PW med massage, champagne, middag och spa. Hon fick nog ligga också...
Citera
2022-05-18, 19:29
Medlem
Citat:

Det är ju helkonstigt.
stört

När slutade svenska skolan lära ut meningsuppbyggnad?
Eller autocorrect? Stor bokstav, liten bokstav.

Känner mig gammal.

On topic, fel på båda två. Lika barn leka bäst.
Citera
2022-05-18, 22:21
Medlem
Themoonbarkings avatar
Den amerikanske filosofen Eric Hoffer (1902-1983) beskrev detta fenomen mycket bra:

”Naivitet hos vuxna kan vara charmigt men när det kombineras med fåfänga går det inte skilja från dumhet.”
Citera
2022-05-18, 22:29
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Men hallå...
Så stor är inte Sveriges TV production. Så, om ni två tillhör denna grupp. Så borde ni veta vem ni har att göra med....

Ni sitter väl inte här och ljuger...??...

Varit på två produktionsbolag och en kanal. Samtliga producerar reality. Och ankdammen är
Större nu än då jag var där.
Citera
2022-05-18, 22:31
Medlem
Citat:
Den amerikanske filosofen Eric Hoffer (1902-1983) beskrev detta fenomen mycket bra:

”Naivitet hos vuxna kan vara charmigt men när det kombineras med fåfänga går det inte skilja från dumhet.”
+1 på den.
Ingen filosof, men uppvuxen med sunt förnuft.
Och ett MVG i filosofi.

Men visst måste Tooken ha nån slags diagnos?
Citera
2022-05-18, 23:40
Medlem
Pillelilledicks avatar
CB kan vara en av de mest obehagliga människor jag sett! Så fick jag det ur mig! Tack Flashback!
Skulle vilja ranta en mindre roman om alla hjärtans avsnittet men då blir jag nog portad här och det vore tragiskt
Ville ju mest in och se fler ha krypningar i kroppen efter hans beteende, men döm om min förvåning att de flesta verkar reta sig på PW?!!! Kollade in en snabbis på hennes ig och för var det ännu värre, fan lynchstämning riktad mot henne?!!!
Har man råkat ut för en fullblodsnarcisist så känner man vittringen av dem på långt håll
Även PW har ju såklart brister men inte i närheten av CBs nivå, hoppas hon ser det snart och springer långt därifrån! Både narcissist och kontrollerade! Hjälp!
PS Trodde aldrig jag skulle kommentera nåt om WV 😲, men ibland så vränger en säjj!!!
Citera
2022-05-18, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillelilledick
CB kan vara en av de mest obehagliga människor jag sett! Så fick jag det ur mig! Tack Flashback!
Skulle vilja ranta en mindre roman om alla hjärtans avsnittet men då blir jag nog portad här och det vore tragiskt
Ville ju mest in och se fler ha krypningar i kroppen efter hans beteende, men döm om min förvåning att de flesta verkar reta sig på PW?!!! Kollade in en snabbis på hennes ig och för var det ännu värre, fan lynchstämning riktad mot henne?!!!
Har man råkat ut för en fullblodsnarcisist så känner man vittringen av dem på långt håll
Även PW har ju såklart brister men inte i närheten av CBs nivå, hoppas hon ser det snart och springer långt därifrån! Både narcissist och kontrollerade! Hjälp!
PS Trodde aldrig jag skulle kommentera nåt om WV 😲, men ibland så vränger en säjj!!!

Punkt.. Kommatecken.. Kan ju försöka iaf.
Får fan huvudvärk av att läsa såna inlägg.

Det är något generellt fel med både Christian och Pernilla. Men kul för kameran 👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in