Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-20, 16:40
  #4537
Medlem
Chrille har inte nån pappa
Därför han vill adoptera Hasse
Citera
2023-03-21, 00:22
  #4538
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MillivaBilli
Produktionsbolaget följde glatt efter PW när hon styrde Theos nya mopedbil(!) rakt ut på motorvägen.

Ja det var helt jävla sjukt! Inte bara för att det satte Pernilla i livsfara men även de medtrafikanter som vistades på vägbanan, det var farligt på riktigt! Är ju fan som att låta nån köra rattfull på autobahn..
Citera
2023-03-21, 02:47
  #4539
Medlem
Fialisans avatar
Han är så äckligt nedlåtande, när han ska rätta allt hon gör, på båten, och överallt. När hon säger minsta negativt så ser man hur det svartnar i ögonen. INGEN självinsikt eller självironi/humor.

Usch vilken läskig människa. Var är familjen!? Varför gör de ingenting?!
Citera
2023-03-21, 07:43
  #4540
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Han är så äckligt nedlåtande, när han ska rätta allt hon gör, på båten, och överallt. När hon säger minsta negativt så ser man hur det svartnar i ögonen. INGEN självinsikt eller självironi/humor.

Usch vilken läskig människa. Var är familjen!? Varför gör de ingenting?!
Håller med, och det är det lilla han visar upp. Vad händer inte bakom kameran.
Citera
2023-03-21, 17:00
  #4541
Medlem
Hur kan P nöja sig med en gammal f d modell och hunk som han kallas...har inga pengar eller nåt i stil med hennes livsstil...
Citera
2023-03-21, 20:29
  #4542
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simbalainen2021
Hur kan P nöja sig med en gammal f d modell och hunk som han kallas...har inga pengar eller nåt i stil med hennes livsstil...

Jag är ganska säker på att hon var desperat efter alla år. Och alla runtomkring henne ville så gärna se henne med någon så de bara skrek JAA! (till vad som helst). Glöm inte heller att han var rätt snubbe att helt anpassa sitt liv åt henne. En liten dräng och nickedocka. Det är väldigt få män med lite stake och pondus som skulle gjort det
Citera
2023-03-21, 21:29
  #4543
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Jag är ganska säker på att hon var desperat efter alla år. Och alla runtomkring henne ville så gärna se henne med någon så de bara skrek JAA! (till vad som helst). Glöm inte heller att han var rätt snubbe att helt anpassa sitt liv åt henne. En liten dräng och nickedocka. Det är väldigt få män med lite stake och pondus som skulle gjort det
Med tanke på hur han förnedrar henne håller jag inte med om att han är en nickedocka som anpassat sig, tvärtom - han försöker få det se ut som han anpassar sig men det har han inte gjort, har en helt annan agenda.
För övrigt bör man inte nämna stake och pondus i samma mening som CB 😀
Citera
2023-03-21, 22:02
  #4544
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Med tanke på hur han förnedrar henne håller jag inte med om att han är en nickedocka som anpassat sig, tvärtom - han försöker få det se ut som han anpassar sig men det har han inte gjort, har en helt annan agenda.
För övrigt bör man inte nämna stake och pondus i samma mening som CB 😀

Förnedrar tycker jag är ett starkt ord. Möjligen försöker sätta henne på plats.
__________________
Senast redigerad av banandemokrat 2023-03-21 kl. 22:39.
Citera
2023-03-22, 03:48
  #4545
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Förnedrar tycker jag är ett starkt ord. Möjligen försöker sätta henne på plats.
Du måste skämta aprillo?! 😳
Varför anser DU att PW behöver ”sättas på plats”? 🚩
__________________
Senast redigerad av Tausen 2023-03-22 kl. 03:51.
Citera
2023-03-22, 07:11
  #4546
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Du måste skämta aprillo?! 😳
Varför anser DU att PW behöver ”sättas på plats”? 🚩

Är du helt jävla efterbliven? Var skriver jag det?
Citera
2023-03-23, 21:48
  #4547
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Hur kan PW tycka att det är gulligt när Bauer utövar kontroll och härskartekniker över henne.
När han nervärderar henne tycker hon bara ”Äsch det är bara kul”
Det övergår mitt förstånd hur hon tolererar hans beteende med en axelryckning
Citera
2023-03-23, 22:46
  #4548
Medlem
Men vad mycket de dricker hela tiden. Det är alltid nåt de ska fira och så ska de skåla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in