Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-27, 17:30
  #4597
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Nää, vad dum du är...
Klart Pillan lever ett priviligierat liv, Wahlgren-klanen är ju utbredd och still going, sedan decennier.
Men det innebär inte att inte hon också är en människa där livet för det mesta är som färg som torkar. Hon livar upp det med en såpa som kräver att hon hittar på saker för folk vill inte se när hon ligger i soffan med mobben.

Pernilla är inte smart, men det är inte olagligt att vara dum i huvudet. Isåfall hade inte du varit ute i det fria. <)

Du har aldrig hört talas om ironi - eller!? Gå och dumförklara dig själv i stället.....
Citera
2023-03-27, 17:39
  #4598
Medlem
Pripps3.5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Du har aldrig hört talas om ironi - eller!? Gå och dumförklara dig själv i stället.....
Nice save!

Nä, men på riktigt nu, varför denna upploppsstämningen i tråden sedan Bauer dök upp? :iunsure:
Ojade ni inte er över att det var fel när hon var singel också? Vem ska hon tillfredsställa, dig eller sig själv?

Känner inte Pernilla och kollar inte programmet, brukar dock checka den här tråden då jag är intresserad av beteendevetenskap. Sorry att jag pissade på er parad, men ni är jävligt ilska och bittra för ingenting, liksom. Fascinerande.
Citera
2023-03-27, 18:17
  #4599
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menaren
Wow, inget dåligt manus! Det sträcker sig alltså 40 år bakåt i tiden där folk nu berättat hur CB varit/är. Kollegor, ex, barn, bekantas bekanta. Så det är alltså produktionen till WV som gjort detta? Åfan. Tyvärr är CB sån här i person. Ett praktiskt exempel på en Narcissist och Besserwisser.

Kan bara instämma. Herr Bauer är i sitt esse. Tror han är snygg och charmig, men ack så fel. Helt fantastiskt att se de på Pernillas IG som börjat se igenom fasaden. Han spelar inte någon roll. Han spelar sig själv. Besserwisser, narcissist deluxe!
Citera
2023-03-27, 21:13
  #4600
Medlem
Menarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
De närmar sig 60 och har levt ett rikare liv än de flesta. Klart man har skit i garderoben då, vad kräver du av människor, och inte minst dig själv?
Ingen är perfekt, slappna av lite. Om du blir såhär förbannad över Pernillas förhållande, hur funkar du i ett eget.

Tycker det är för mycket av Wahlgren överallt, men det verkar de medvetna om.
Finns sådana som dig, så tjänar de ju pengar och har kul samtidigt.

Kan bjuda på den.
Citera
2023-03-27, 23:02
  #4601
Medlem
Silltunnas avatar
Kanske dags för Christina och Hans att stämpla ut snart? För gott!
Citera
2023-03-27, 23:50
  #4602
Medlem
Gold94s avatar
PW och CB förtjänar varandra, lika självgoda och korkade båda två.
Citera
2023-03-28, 10:41
  #4603
Medlem
Pripps3.5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Kanske dags för Christina och Hans att stämpla ut snart? För gott!
Jösses! Önskar du livet ur dom? Varför då!?
Citera
2023-03-28, 16:07
  #4604
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Jösses! Önskar du livet ur dom? Varför då!?

Nja, från serien menar jag naturligtvis.
Citera
2023-03-28, 16:41
  #4605
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Jösses! Önskar du livet ur dom? Varför då!?

😂
Citera
2023-03-29, 09:46
  #4606
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Kan bara instämma. Herr Bauer är i sitt esse. Tror han är snygg och charmig, men ack så fel. Helt fantastiskt att se de på Pernillas IG som börjat se igenom fasaden. Han spelar inte någon roll. Han spelar sig själv. Besserwisser, narcissist deluxe!
Jag tycker det känns bra i själ och hjärta att äntligen börjar PWs följare reagera.
CB har inget manus, utan han är sån som visas.
Jag får kalla kårar när jag ser hans agerande.
Citera
2023-03-29, 10:00
  #4607
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Jag tycker det känns bra i själ och hjärta att äntligen börjar PWs följare reagera.
CB har inget manus, utan han är sån som visas.
Jag får kalla kårar när jag ser hans agerande.
Ja skönt att se att många reagerar.
Citera
2023-03-29, 19:28
  #4608
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Undra om han får betalt för att vara med i WV? Om inte nu, så när de är gifta väl?
Tror inte att de som deltar regelbundet i såpan gör det bara för att vara snälla, något måste de få ut av det.

Rent revisionsmässigt tror jag absolut att han får betalt - kostnader för resor m m förklaras av att han deltar i programmet. Sen så skulle han antagligen ställa upp gratis för att synas. Ska bli intressant/skräckinjagande att se hur det blir i sommar med Allsången, CB kanske kan smita in i doakören så han optimerar tv-tiden😎
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in