Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-04-02, 12:50
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Vad menar du med att "hon kommer få smaka på sin egen medicin"? Pernilla har väl aldrig svikit en man? Det är ju de som har svikit henne. Jag för står inte vad du menar med att hon får smaka på sin egen medicin.
Vänligen använd inte ordstäv och uttryck när du inte vet vad de innebär.
"Att få smaka på sin egen medicin" innebär att man blir behandlad själv på samma dåliga sätt som man har behandlat andra. Fattar du?

Och du vet det för att …? På 00 talet smeten Emilio en bok om sin tid med Eahlgrens. Den skulle blivit 3 delar men de försonades innan de andra två kom. Jag har läst den. Att se två sidor av ett mynt leder alltid till en bättre förståelse av ett skeende.
Citera
2023-04-02, 13:00
Avstängd
Pripps3.5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Nja, från serien menar jag naturligtvis.

Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Ja det är min bild också. CB är väl nyckeln till att skiten kan sändas. Då hon bakade bullar med en influencer (eller han fick baka - hon höll på med sin mobil för att få mer bekräftelse) i TRETTON minuter insåg man väl att t.o.m. det har ett bäst före datum. Med Cb som kontrollfreak över en tjej som knappt kan knyta skorna utan att tappa bort skosnöret och sen fnissa bort det i en delad lyxvilla kan nog ge en del säsonger till.

Men vad fan gör BENJAMIN där? Han har ju en karriär? Och Bianca? Hon har en tiondels miljard. Varför är hon ens med i det här?

Den här familjen är ett sånt exempel på hur skev vår tid är att den är utmärkt att använda som exempel då man diskuterar vår samtid. Ännu bättre då man ska peka på alla som hyllar det. Öppna mål för intellektuellt bottenskrap av vår tid.

Hörrni, det heter väl Wahlgrens Värld? Där ingår väl föräldrar och barn i allra högsta grad?!
Citera
2023-04-02, 13:22
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Hörrni, det heter väl Wahlgrens Värld? Där ingår väl föräldrar och barn i allra högsta grad?!

Nej. För det är Pernillla du pratar om och där ingår bara hon och de förlängningar hon antingen tillåter eller kräver. Jag KAN inte få bort bilden av henne då hon dansade efter Bianca i Casa Rosa för att få känna sig som en i hennes gäng. Den bilden försvinner bara inte. Det är en mental brännmärkning som lämnat ett fult ärr.
Citera
2023-04-02, 13:29
Avstängd
Pripps3.5s avatar
Citat:
Nej. För det är Pernillla du pratar om och där ingår bara hon och de förlängningar hon antingen tillåter eller kräver. Jag KAN inte få bort bilden av henne då hon dansade efter Bianca i Casa Rosa för att få känna sig som en i hennes gäng. Den bilden försvinner bara inte. Det är en mental brännmärkning som lämnat ett fult ärr.
Trodde att det var serien som diskuterades. Var såg du henne dansa efter Bianca och hennes vänner då, var du personligen med i Casa Rosa?

Jobbigt att bli mentalt skadad av Pernilla.
Citera
2023-04-02, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Benjamin sa väl nån gång att han inte ville kopplas ihop med Wahlgrens Värld, då han ville göra karriär på egen hand.
Fast karriären kanske inte går så bra? Nån ny Ted Gärdestad blir han aldrig iallafall.
Citera
2023-04-02, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trez77
Benjamin sa väl nån gång att han inte ville kopplas ihop med Wahlgrens Värld, då han ville göra karriär på egen hand.
Fast karriären kanske inte går så bra? Nån ny Ted Gärdestad blir han aldrig iallafall.
Nja han har ju någon brand deal med Samsung, får upp hans reklam hela tiden.
Citera
2023-04-02, 15:12
Avstängd
Pripps3.5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trez77
Spelar ju ingen roll när tråden heter: Skvaller om Pernilla Wahlgren med familj.

Wahlgrens är inte speciellt talangfulla, familjen är mer av ett mediafenomen. Linus var dock duktig i 30 grader i februari.
Citera
2023-04-02, 17:09
Medlem
Citat:
Och du vet det för att …? På 00 talet smeten Emilio en bok om sin tid med Eahlgrens. Den skulle blivit 3 delar men de försonades innan de andra två kom. Jag har läst den. Att se två sidor av ett mynt leder alltid till en bättre förståelse av ett skeende.

Du får förlåta, men jag förstår inget av ditt inlägg ovan. Men jag är heller inte intresserad av en förklaring.
Citera
2023-04-02, 20:57
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Vad har hänt med Christian Bauers utseende.
(Pernillas Insta)
Han ser ju alldeles svullen och konstig ut.
Är det botox?
Citera
2023-04-02, 21:04
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trasan9000
Om du är intresserad av betendevetenskap borde du ha förstått varför det blir "upplopsstämning" kring CB. Folk är inte ilskna och bittra för intenting. Däremot är det många kvinnor som ser igenom CB och outar honom för vad han egentligen är. Det sticker i ögonen på.många bittra snubbar, så som dig själv? Där har du din beteendevetenskap. Sjukt intressant och skrämmande för oss åskådare, både CB:s beteende och ditt.
Christian Bauer är och har alltid varit narcissistiskt. Han har aldrig brytt sig om sina döttrar på det viset en pappa ska göra.
Otrogen med kollegor. Fått sparken från flera jobb.
Kolla med några av hans ex, ex iranskan el döttrarnas mammor. Varför fungerade inte dessa tre relationer. Tror de tre kan säkert berätta mycket.
Men troligen vågar de inte.
Citera
2023-04-02, 22:18
Medlem
Citat:

Vad menar du med "där ingår bara hon och de förlängningar hon antingen tillåter eller kräver". Är det hårförlängningar du skriver om?
Annars i WV där ingår ju alla runt henne: familj, vänner, kolleger, publik etc.
Citera
2023-04-02, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Vad har hänt med Christian Bauers utseende.
(Pernillas Insta)
Han ser ju alldeles svullen och konstig ut.
Är det botox?

🤣 underbart skrivet! Ja Pernilla måste ju spendera pengarna på något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in