Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-04-23, 09:35
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Vem var den andra förutom Marcus?
Det var hennes danspartner Tobias.
Citera
2023-04-23, 19:37
Bannlyst
I kväll är Pernilla så klart med i Bianca för andra gången prata om vem hon knullade på Let's Dance

Det man kan reagera på, hon bär ganska kort klänning, som åker upp på låren när hon ska korsa benen. Hon korsar det ben över andra benet, som gör man ser mer därunder från kamerans vnikel

Så pass mycket, att man nästan ser hennes fitta, på en kameravinkel har man lämpligt nog placerat hennes drink på bordet så man inte ska se för mycket
Citera
2023-04-23, 20:35
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gothiour
I kväll är Pernilla så klart med i Bianca för andra gången prata om vem hon knullade på Let's Dance

Det man kan reagera på, hon bär ganska kort klänning, som åker upp på låren när hon ska korsa benen. Hon korsar det ben över andra benet, som gör man ser mer därunder från kamerans vnikel

Så pass mycket, att man nästan ser hennes fitta, på en kameravinkel har man lämpligt nog placerat hennes drink på bordet så man inte ska se för mycket

Att hela tiden vilja vara 19. Vilket hon erkänt. Skulle aldrig se på det där men tror dig till 100.
Citera
2023-04-23, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Att hela tiden vilja vara 19. Vilket hon erkänt. Skulle aldrig se på det där men tror dig till 100.

Hon bär garanterat string, för att visa så mycket som möjligt som är tillåtet

https://i.imgur.com/cLQUpvu.png
Citera
2023-04-23, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking

Vill vara 19, men klär sig mer och mer som sin mamma med sån där veckad kjol bl.a..
Citera
2023-04-23, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gothiour
Hon bär garanterat string, för att visa så mycket som möjligt som är tillåtet

https://i.imgur.com/cLQUpvu.png
Vem är mörka barbamama bredvid ?
Citera
2023-04-24, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hilldingslangballe
Vem är mörka barbamama bredvid ?

Sofia Wistam?
Citera
2023-04-24, 14:15
Medlem
enfindams avatar
Det blev ett genant samtal hos Bianca. Varför ska det alltid, när Pernilla är med, vara "under bältet humor?"
Senast redigerad av enfindam 2023-04-24 kl. 14:19.
Citera
2023-04-24, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det blev ett genant samtal hos Bianca. Varför ska det alltid, när Pernilla är med, vara "under bältet humor?"

Hon tycker nog själv att hon är en charmig liten tjäj! Men så oerhört pinsam. En 55 årig tant som vill vara 20. Jag förstår verkligen inte denna dyrkan och smörande för henne. Vill bara krypa ur mitt eget skinn när jag ser/hör henne. Och tyvärr är dom ju överallt.
Citera
2023-04-24, 17:48
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Hon tycker nog själv att hon är en charmig liten tjäj! Men så oerhört pinsam. En 55 årig tant som vill vara 20. Jag förstår verkligen inte denna dyrkan och smörande för henne. Vill bara krypa ur mitt eget skinn när jag ser/hör henne. Och tyvärr är dom ju överallt.
I sommar blir det ännu en överdos när hon ska leda "Allsång på Skansen". Jag hoppas att hon håller samtalen med artisterna på en anständig nivå!
Senast redigerad av enfindam 2023-04-24 kl. 18:33.
Citera
2023-04-24, 22:19
Medlem
Gold94s avatar
Har Bianca svårt att få nya gäster till studion?
Andra gången Pernilla är där och skämmer ut sig.
Såg en intervju med Tobias och han såg inte alls glad ut när dom frågade vad han känner om att P gått ut med deras ligg, så jävla pinsamt för honom och han kanske har en tjej där hemma?

Jag tror på riktigt att andra kändisar tycker att Pernilla är pinsam och sjukt jobbig faktiskt.

Och varför envisas hon med krage? Hon har ju ingen hals, ser ut som att huvudet sitter direkt på axlarna. 😅😂
Citera
2023-04-25, 05:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Har Bianca svårt att få nya gäster till studion?
Andra gången Pernilla är där och skämmer ut sig.
Såg en intervju med Tobias och han såg inte alls glad ut när dom frågade vad han känner om att P gått ut med deras ligg, så jävla pinsamt för honom och han kanske har en tjej där hemma?

Jag tror på riktigt att andra kändisar tycker att Pernilla är pinsam och sjukt jobbig faktiskt.

Och varför envisas hon med krage? Hon har ju ingen hals, ser ut som att huvudet sitter direkt på axlarna. 😅😂

Ställde inte Stordalen, Skavlan och några till plötsligt in sina besök till hennes föreställning "pga jobb, uteblivna barnvakter etc" efter att hon och gänget skrattat så gott om vilka hon legat med i Lets Dance vid matbordet där? Säger väl lite om vad de tyckte om situationen i fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in