Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-04-15, 20:34
  #4741
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Sån j-la pinsam familj...

Förlåt om jag upprepar nåt som redan behandlats. Men hur kan hon få leda Allsång på Skansen?
Vill minnas att en hel del människor fått lämna sina SVT-uppdrag när dom medverkat i diverse reklam.

Är WV på väg att läggas ned? Annars gör hon väl indirekt en himla massa reklam när hon uppträder i en reklamkanal?

Det var väl snack om en dokumentär om hennes husbygge också? Antar att den inte visas på SVT?

Edit: Verkar inte vara nån stor grej. Biancas show kanske också snart flyttar till SVT? https://www.resume.se/kommunikation/...ra-influencer/

Vad är det som är pinsamt? Hon knullade Schenkenberg - så vadå? Det är väl som att jag skulle ha knullat Silverstedt eller något. En kul grej som händer.

Sen skulle jag kanske inte berätta för hela landet om det hände men dom lever ju på att vara offentliga.
Citera
2023-04-15, 21:08
  #4742
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Vad är det som är pinsamt? Hon knullade Schenkenberg - så vadå? Det är väl som att jag skulle ha knullat Silverstedt eller något. En kul grej som händer.

Sen skulle jag kanske inte berätta för hela landet om det hände men dom lever ju på att vara offentliga.
Finns ju en anledning att hon kallas silon av andra kändisar.
Citera
2023-04-15, 22:38
  #4743
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Vad är det som är pinsamt? Hon knullade Schenkenberg - så vadå? Det är väl som att jag skulle ha knullat Silverstedt eller något. En kul grej som händer.

Sen skulle jag kanske inte berätta för hela landet om det hände men dom lever ju på att vara offentliga.
För mig får hon också knulla vem hon vill. Tycker det är pinsamt att hennes dotter går ut och avslöjar vem mamma legat med.
Och att Pernilla själv outar att hon låg med sin danspartner i Let's Dance. Kanske hade varit schysst att iaf förvarna honom innan hon offentliggjorde det?
Citera
2023-04-16, 01:18
  #4744
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Jupp, det här. Att döma att någon har sex är fascinerande. Man har ett aktivt sexliv mååånga år av sitt liv. Det har väl ingen annan med att göra öht?

Nä, precis, det har ingen med att göra, men det har hon bevisligen inte förstått. Är som en fjortis som tror att det är coolt att skryta om något sånt. Tragiskt!
Citera
2023-04-16, 06:11
  #4745
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Nä, precis, det har ingen med att göra, men det har hon bevisligen inte förstått. Är som en fjortis som tror att det är coolt att skryta om något sånt. Tragiskt!

Hon har väl rätt att prata om sitt sexliv? Det är reaktionerna som är överdrivna.
Citera
2023-04-16, 07:41
  #4746
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Nä, precis, det har ingen med att göra, men det har hon bevisligen inte förstått. Är som en fjortis som tror att det är coolt att skryta om något sånt. Tragiskt!

Felet Pernilla Wahlgren gjorde var att outa sin sexpartner i TV utan att först ha fått hans samtycke.
Hennes fd danspartner kanske inte ville att världen skulle få veta att han varit högst oprofessionell och haft sex med en deltagare.
Han kanske inte ville att hans arbetsgivare skulle få veta det.
Han kanske hade ett förhållande med någon annan när han hade sex med Pernilla.
Han kanske har ett förhållande med någon i detta nu, som är osäker och svartsjuk, som han lugnat med lögner om att han aldrig haft sex med någon danspartner. etc

Jag tror att det hade blivit ett himla liv om en "kändisman" hade avslöjat och namngett en kvinnlig sexpartner på det här viset.
Citera
2023-04-16, 07:42
  #4747
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Hon har väl rätt att prata om sitt sexliv? Det är reaktionerna som är överdrivna.

Man kanske inte ska namnge sina sexpartners utan att först fråga om det är ok.
Citera
2023-04-16, 08:03
  #4748
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Hon har väl rätt att prata om sitt sexliv? Det är reaktionerna som är överdrivna.

Inte när det är en person till som är inblandad och inte hade fått säga sitt angående att alla skulle få veta om det. Säger väl sig själv?!
Citera
2023-04-16, 08:04
  #4749
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tutrut
Felet Pernilla Wahlgren gjorde var att outa sin sexpartner i TV utan att först ha fått hans samtycke.
Hennes fd danspartner kanske inte ville att världen skulle få veta att han varit högst oprofessionell och haft sex med en deltagare.
Han kanske inte ville att hans arbetsgivare skulle få veta det.
Han kanske hade ett förhållande med någon annan när han hade sex med Pernilla.
Han kanske har ett förhållande med någon i detta nu, som är osäker och svartsjuk, som han lugnat med lögner om att han aldrig haft sex med någon danspartner. etc

Jag tror att det hade blivit ett himla liv om en "kändisman" hade avslöjat och namngett en kvinnlig sexpartner på det här viset.

Håller helt och hållet med dig!
Citera
2023-04-16, 10:52
  #4750
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Inte när det är en person till som är inblandad och inte hade fått säga sitt angående att alla skulle få veta om det. Säger väl sig själv?!

Då skulle han väl gett fan i att hoppa i säng med henne från början? Man skriver väl knappast på ett tystnadsavtal när man har sex med någon.
Citera
2023-04-16, 14:25
  #4751
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Då skulle han väl gett fan i att hoppa i säng med henne från början? Man skriver väl knappast på ett tystnadsavtal när man har sex med någon.

Nej, det brukar man inte behöva då normalt folk tänker innan de talar 🙄
Citera
2023-04-16, 16:47
  #4752
Medlem
Hon får väl ligga med vem hon vill. Men en 55 årig kvinna som tycker hon är charmig och tokrolig som måste berätta vilka hon legat med är ju ganska tragiskt. Att hon vill informera att hon gått ligga när hon började träffa herr Bauer. Flamsig, tramsig och fnissar hela tiden. Har ingen allmänbildning och är stolt över det. Har hybris och tror att alla älskar hennes flamsig sätt. Och hon har ju sin följarskara. Som uppenbart dyrkar henne. Vill inget hellre än att bli godkänd av Bianca.
Vill aldrig bli vuxen. Listan kan göras lång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in