Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-03, 03:00
  #5341
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Det där såg ju inte så roligt ut för stackars Christian.
Han verkar ju inte få en enda spänn!
Vad ska han göra nu då? Han verkar inte vara så folkkär, så nåt eget företag är nog inte aktuellt.
Jag tror han kommer försöka övertala Pernilla, så att dom gemensamt startar nånting.
Typ WaBa Sportswear, Menswear, eller parfym
Hoppas han i så fall får typ 1% av firman

Finns många kryphål tyvärr i detta som kommer kunna ge honom många miljoner i slutändan vid separation tyvärr
Citera
2024-01-03, 03:59
  #5342
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Finns många kryphål tyvärr i detta som kommer kunna ge honom många miljoner i slutändan vid separation tyvärr
Hoppas du har fel, men det känns ändå bra att så många tycker illa om honom
Citera
2024-01-03, 11:08
  #5343
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Vad är det konstiga med det? Minst 30% av alla som gifter sig skriver det.
Har man flera bolag man själv sliter för är det korkat att inte göra det.
Det konstiga menar jag är att inte göra det, ser ju ofta folk, framförallt män, vars liv raseras för dom gifter sig efter ett par månader när dom träffar nån och efter 1,5 år förlorar dom allt dom byggt upp. På hemmaplan läste jag om Rickard Olsson, bilderna på honom talade om att han ej mår särskilt bra. Finns fall där män gör samma, säkerligen. Men smart av Pernilla!
Tycker det är helt sinnessjukt att det går till så med giftermål, det är en form av rån man ser i många fall.
Citera
2024-01-04, 21:04
  #5344
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Det där såg ju inte så roligt ut för stackars Christian.
Han verkar ju inte få en enda spänn!
Vad ska han göra nu då? Han verkar inte vara så folkkär, så nåt eget företag är nog inte aktuellt.
Jag tror han kommer försöka övertala Pernilla, så att dom gemensamt startar nånting.
Typ WaBa Sportswear, Menswear, eller parfym
Hoppas han i så fall får typ 1% av firman

Så girig som P är så kan ju inte någon tronat hon inte skulle skriva ÄF. Jag tror hon mest älskar sig själv och sina barn iofs.
Citera
2024-01-04, 21:58
  #5345
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Så girig som P är så kan ju inte någon tronat hon inte skulle skriva ÄF. Jag tror hon mest älskar sig själv och sina barn iofs.

Ja, och allra mest älskar hon Benjamin.....
Citera
2024-01-07, 17:55
  #5346
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Ja, och allra mest älskar hon Benjamin.....

Så uppenbart att Benjamin är favoriten! 🙄
Citera
2024-01-12, 21:56
  #5347
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av txrgus
Så uppenbart att Benjamin är favoriten! 🙄

Och därför ska Bibz lägga in sig på deppo hem nu där hon aldrig kommer bli bättre. Inte heller om så hela jorden skulle hylla hennes mediokra Caia. Mammas kärlek var det enda hon bad om. Men nej. Den fick Benji iaf enligt Bibz. Hon behkver troligen klippa med ALLT som hon har i sin historia i många år och dra typ till Italien för att vara hela. Men fan tro om ens det hjälper efter alla turer. Stackars tjej. 😰
Citera
2024-01-18, 23:24
  #5348
Medlem
Så sorgligt att aldrig kunna kolla WV längre, eftersom att Bauer tagit över skiten. Mr. jag är inte intresserad av att bli kändis
Citera
2024-01-18, 23:26
  #5349
Medlem
exoticspices avatar
I kväll den 18 januari är det Premiär på Cirkus i Stockholm för Pernillas "Happy Ending" som gjorde stor succé där kändiseliten vimlar på röda mattan.

https://www.expressen.se/noje/kandis...-happy-ending/
Citera
2024-01-20, 23:21
  #5350
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
I kväll den 18 januari är det Premiär på Cirkus i Stockholm för Pernillas "Happy Ending" som gjorde stor succé där kändiseliten vimlar på röda mattan.

https://www.expressen.se/noje/kandis...-happy-ending/

3+ i båda Pernilla äskande kvällstidningar. Det finns en gräns för hur länge det är kul med att sjunga om stora kukar och klä sig som sina föräldrars kön. Den nivån svenska folket har…
Citera
2024-01-22, 11:06
  #5351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
3+ i båda Pernilla äskande kvällstidningar. Det finns en gräns för hur länge det är kul med att sjunga om stora kukar och klä sig som sina föräldrars kön. Den nivån svenska folket har…

Nån som sett showen och kan berätta hur den var?
Citera
2024-01-26, 23:32
  #5352
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeronio
Nån som sett showen och kan berätta hur den var?

I hennes tidigare shower har allt handlat om henne, hon har gjort entré genom sin mammas fitta och sjungit om att hon vill ha en stor kuk och ifört sig en sådan. Du har här en nivå på en sommarslutspel i årskurs 1 med Göteborgshumor där allt handlar om en tant som inte kan leva utan att bli sedd. Och som får typ 4+ men den senaste fick 3. Det finns kanske en gräns för hur mkt kukar medelålders kvinnor med lugg på försäkringskassan i publiken tål. De och de stackars få medsläpade männen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in