Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-12, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vauair
Såg ett inlägg på hennes insta om hennes "sko kollektion" hon stolt visar upp

Tror ni hon verkligen själv "designar" kollektionen" eller är det någon annan som designar som hon ger ok till?

Hon har också en vin kollektion och kläder kollektion

Vad gör hennes produkter så bra skiljer sig från alla andras kollektioner aldrig gjorts tidigare av någon designer före henne?

Om man är fan av klanen wahlgren köper man slaviskt vad klanen wahlgren säljer?

Alltså du avslöjar ju bara dina egna tillkortakommanden med såna där naiva frågor. Tror du på fullt allvar att P är utbildad mönsterkreatör, sömmerska, skrädare, designer osv.

Hon ger naturligtvis sin inspiration till de proffs som sen skräddar mönster och designar detaljer. Allt efter P,s önskemål om form, färg, detaljer osv. Annars vore det inte hennes design och falsk marknadsföring. Och givetvis gör de utbildade skräddarna sina egna beslut för att få en funktionell färdig produkt.

Det hävdas ingenstans att P skapat alla mönster själv. Hon ger sina önskemål och den färdiga idén och produkten presenteras för henne och hon godkänner att de använder hennes namn på produkten.

Så går det till överallt i världen i olika grad inom de flesta klädmärken. De stora modeskaparna har/hade säkert egna betyg i skrädderi.

Visste du att P även har ett eget vin som finns att köpa på bolaget. Det har hon "designat" själv. Tror du hon är utbildad vinbonde, vinexpert, sommelier osv. därför?

Hon smakar olika vinsorter som komponeras och väljer det hon tycker smakar bra och marknadsför det som sitt eget vin. Så gör alla kändisar som har enga varor på bolaget. De smakar sig fram till egna "recept"

De köper inte någon vingård i södra Frankrike för femtielva miljoner euro och anställer folk att driva gården. De köper från vinproducenter som redan är etablerade.
Citera
2023-09-12, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Kollade första avsnittet i nya säsongen av Wahlgrens värld. Det borde byta till Bauers värld för fy fasen vad den karln tar plats. Jag ska ge det en chans till, men är han med lika mycket så slutar jag titta på programmet. Fånigare man har jag aldrig skådat.

Jag håller fullständigt med dig.
Citera
2023-09-13, 06:09
Medlem
Hur uttalar man barnbarnets förnamn? Ett jättefint barnbarn men hur jag än försöker uttala "Kali'" så låter det...Fel. Men de kanske kan ge honom smeknamnet "Kalle" så han slipper förklara sig i resten av sitt liv....
Citera
2023-09-13, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Hur uttalar man barnbarnets förnamn? Ett jättefint barnbarn men hur jag än försöker uttala "Kali'" så låter det...Fel. Men de kanske kan ge honom smeknamnet "Kalle" så han slipper förklara sig i resten av sitt liv....

Det uttalas Kalii. Föräldrarna borde sätta en apostrof över i:et - Kal´i så slipper gossen hamna i ett livslångt förklarande av hur namnet uttalas.
Citera
2023-09-13, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anany
Det uttalas Kalii. Föräldrarna borde sätta en apostrof över i:et - Kal´i så slipper gossen hamna i ett livslångt förklarande av hur namnet uttalas.
Jag tror att de har apostrof över i:et. Tack ändå för svaret. "A":et uttalas alltså med svenskt uttal, som i "Kal"(och Ada)?
Citera
2023-09-13, 16:37
Medlem
Themoonbarkings avatar
Z
Citera
2023-09-14, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Jag har inte sett den på flera dagar, och ja det va den mest sjuka reklamen jag sett. Reklamen var så jäkla spretig och rörig att man inte fattade någonting.
Men hunden är hela behållningen 😃
Citera
2023-09-14, 18:22
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin
Men hunden är hela behållningen 😃

Nja inte ens det. Reklamen kändes som något man gjorde på roliga timman typ. Kan faktiskt vara den sämsta reklamen jag någonsin sett.
Citera
2023-09-14, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Nja inte ens det. Reklamen kändes som något man gjorde på roliga timman typ. Kan faktiskt vara den sämsta reklamen jag någonsin sett.
Ja, en typisk Wahlgren-produkt. Tänker på reklamfilmen hon gjorde för Lidingö 😂 den är den sämsta jag någonsin sett.

https://vimeo.com/236697028
Senast redigerad av MmeDupin 2023-09-14 kl. 18:34.
Citera
2023-09-14, 18:38
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin
Ja, en typisk Wahlgren-produkt. Tänker på reklamfilmen hon gjorde för Lidingö 😂 den är den sämsta jag någonsin sett.

https://vimeo.com/236697028

Haha såg den på tuben nyss, ja det är utan tvekan bland det sämsta jag sett också, det fanns ju absolut inget i videon som promotade Lidingö på ett bra sätt.

https://www.youtube.com/watch?v=2dS7xWaizMY

Tjejen vid 0.52 kan ju inte vara helt nöjd med sin insats.
Citera
2023-09-14, 20:53
Medlem
Kollade precis på senaste avsnittet, vad är den här Christian Bauer för jävla tönt?

Jag pallar inte att se karln alltså, förstår att Pernilla måste gå i terapi för att palla med honom...
Citera
2023-09-14, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av audix
Kollade precis på senaste avsnittet, vad är den här Christian Bauer för jävla tönt?

Jag pallar inte att se karln alltså, förstår att Pernilla måste gå i terapi för att palla med honom...

Han är en tönt men PW är ju värre som ligger dubbelvikt av skratt på golvet med sin dotter och garvar åt hans frieri. Sen säger hon att det bästa med honom är att han inte blir sur när hon skrattar ÅT honom. ”Hur sjukt?” för att citera PW. På morgonen efter pratar hon bara om hur många lajks hon fått och hur många meddelanden. Sen klagar hon på ringen. Sen säger hon att hon inte kan fatta att de ska gifta sig och det framkommer att allt hon tänker på är festen, att folk ska hålla tal mm. Hon är en femåring i huvudet. Jag tvivlar på att de blivit tillsammmans om det inte varit för Wahlgrens värld. När kamerorna slocknat och hon inte längre kan använda Bauer till underhållning kommer hon plötsligt vakna upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in