Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-14, 21:15
  #5017
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Han är en tönt men PW är ju värre som ligger dubbelvikt av skratt på golvet med sin dotter och garvar åt hans frieri. Sen säger hon att det bästa med honom är att han inte blir sur när hon skrattar ÅT honom. ”Hur sjukt?” för att citera PW. På morgonen efter pratar hon bara om hur många lajks hon fått och hur många meddelanden. Sen klagar hon på ringen. Sen säger hon att hon inte kan fatta att de ska gifta sig och det framkommer att allt hon tänker på är festen, att folk ska hålla tal mm. Hon är en femåring i huvudet. Jag tvivlar på att de blivit tillsammmans om det inte varit för Wahlgrens värld. När kamerorna slocknat och hon inte längre kan använda Bauer till underhållning kommer hon plötsligt vakna upp.

ALLTSÅ. Har nog aldrig skämts så mkt någonsin av något jag sett. Visste inte var jag skulle ta vägen? STACKARS alla som behövde sitta där och närvara live...
Citera
2023-09-14, 21:40
  #5018
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Han är en tönt men PW är ju värre som ligger dubbelvikt av skratt på golvet med sin dotter och garvar åt hans frieri. Sen säger hon att det bästa med honom är att han inte blir sur när hon skrattar ÅT honom. ”Hur sjukt?” för att citera PW. På morgonen efter pratar hon bara om hur många lajks hon fått och hur många meddelanden. Sen klagar hon på ringen. Sen säger hon att hon inte kan fatta att de ska gifta sig och det framkommer att allt hon tänker på är festen, att folk ska hålla tal mm. Hon är en femåring i huvudet. Jag tvivlar på att de blivit tillsammmans om det inte varit för Wahlgrens värld. När kamerorna slocknat och hon inte längre kan använda Bauer till underhållning kommer hon plötsligt vakna upp.

OCH JA. Du har så rätt i allt du skriver. Så otroligt barnsligt och elakt hon beter sig mot honom.. Skrattar och hånar honom och ja - jag förstår varför - men jag förstår inte varför hon är med honom alls. Verkar ju bara skava, och känns inte alls att hon beter sig så som en människa som träffat mannen i sitt liv beter sig.
Citera
2023-09-14, 22:43
  #5019
Medlem
Jag förstår inte hur Bauer klarar av att stanna i den familjen
All han gör, verkar de, håna och förvandla till antiklimax
PW beter sig som att hon inte alls vill gifta sig
Undrar hur länge den förlovningen håller
__________________
Senast redigerad av Max1494 2023-09-14 kl. 22:46.
Citera
2023-09-14, 22:54
  #5020
Avstängd
Att det finns 419 sidor om nollan Pernilla Wahlgren och hennes talentlösa familj säger väl en del om hur illa det står till i Sverige i dag. Sen är Pernilla och hennes talentlösa son Bejamin fula som fan inte bara up close utan även på mils avstånd.
Citera
2023-09-14, 23:00
  #5021
Medlem
Jag kräver inte speciellt mycket, men jag skulle vilja ha några minuter, en timme eller en hel dag utan att se eller höra något eller någon från denna familjen. Deras nunor finns överallt! I min dagliga affär finns dom på löpsedlar och reklam. Så fort man vill se på Tv så är någon av dom där.
Jag är totalt ointresserad av hur många grismamman har legat med under Lets Dance och vad kultingarna har för sig.
Jag gör allt för att undvika denna familjs leverne, men det är svårt att slippa undan. Dom är som ett virus som kryper in i varenda vrå i samhället.
Att det finns folk som följer deras leverne kan jag förstå, men på Flashback?
Citera
2023-09-15, 08:32
  #5022
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Han är en tönt men PW är ju värre som ligger dubbelvikt av skratt på golvet med sin dotter och garvar åt hans frieri. Sen säger hon att det bästa med honom är att han inte blir sur när hon skrattar ÅT honom. ”Hur sjukt?” för att citera PW. På morgonen efter pratar hon bara om hur många lajks hon fått och hur många meddelanden. Sen klagar hon på ringen. Sen säger hon att hon inte kan fatta att de ska gifta sig och det framkommer att allt hon tänker på är festen, att folk ska hålla tal mm. Hon är en femåring i huvudet. Jag tvivlar på att de blivit tillsammmans om det inte varit för Wahlgrens värld. När kamerorna slocknat och hon inte längre kan använda Bauer till underhållning kommer hon plötsligt vakna upp.

Läs hans svar på hennes inlägg på insta om frieriet. Att inte karln blir uttorkad av allt gråtande över sin egen förträfflighet.
Citera
2023-09-15, 08:40
  #5023
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutselleri
Jag kräver inte speciellt mycket, men jag skulle vilja ha några minuter, en timme eller en hel dag utan att se eller höra något eller någon från denna familjen. Deras nunor finns överallt! I min dagliga affär finns dom på löpsedlar och reklam. Så fort man vill se på Tv så är någon av dom där.
Jag är totalt ointresserad av hur många grismamman har legat med under Lets Dance och vad kultingarna har för sig.
Jag gör allt för att undvika denna familjs leverne, men det är svårt att slippa undan. Dom är som ett virus som kryper in i varenda vrå i samhället.
Att det finns folk som följer deras leverne kan jag förstå, men på Flashback?

Och vad tror du detta beror på? Kan det vara motsatsen till det du spyr ur dej?
Citera
2023-09-15, 09:15
  #5024
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Jag tror att den som har minst fördrag med CB är Theo.
Han tycks ha genomskådat honom för länge sen.
Antingen flinar han åt honom eller så tittar han bort och försöker undvika honom.
Fy Fabian för att få in en så självgod, mästrande och manipulerande människa i familjen.

”Vad sa jag att du skulle göra? Jag sa att…”

Man hör också i så mycket av det Pernilla säger hur hon lägger skulden på sig själv - och gör det på ett sådant sätt att det märks hur hon fått honom under skinnet, hur han tar över hennes hjärna:
”Stackars honom att komma in i en familj som min”, typ.

Men som jag tidigare skrivit: jag tycker att CB och PW förtjänar varandra.
Citera
2023-09-15, 09:40
  #5025
Medlem
Snääälla skulle hon själv sagt

Bauer skryter om att han kört hela vägen, är reseledare, tar hand om alla planer
Större narcissist får man leta efter!!!
Familjen är för trög för att fatta de 😵😵😵
Citera
2023-09-15, 13:51
  #5026
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max1494
Jag förstår inte hur Bauer klarar av att stanna i den familjen
All han gör, verkar de, håna och förvandla till antiklimax
PW beter sig som att hon inte alls vill gifta sig
Undrar hur länge den förlovningen håller

Men Pernilla och Bianca har ju rätt. Varför släpar han upp dem till fjällen när de uppenbarligen älskar sol och bad? Plus att han inte anstränger sig för att ta reda på hur Pernilla vill ha det utan bara tydligen utgick från sig själv när han friade i ödemarken med en ananas-ring i vitguld. Patetisk planering.
Citera
2023-09-15, 15:20
  #5027
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max1494
Jag förstår inte hur Bauer klarar av att stanna i den familjen
All han gör, verkar de, håna och förvandla till antiklimax
PW beter sig som att hon inte alls vill gifta sig
Undrar hur länge den förlovningen håller
Stavas med all säkerhet PENGAR. Han fick väl ta med sig en stol när dom flyttade in resten är hennes som hon bestämmer över
Citera
2023-09-15, 15:44
  #5028
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Men Pernilla och Bianca har ju rätt. Varför släpar han upp dem till fjällen när de uppenbarligen älskar sol och bad? Plus att han inte anstränger sig för att ta reda på hur Pernilla vill ha det utan bara tydligen utgick från sig själv när han friade i ödemarken med en ananas-ring i vitguld. Patetisk planering.
Det är väl kul att göra något annat någon gång än att alltid sola och bada som de kan hela tiden annars.
Sedan verkade Bianca gilla att åka slalom, hon var riktigt duktig, när hon äntligen kom i backen i sin slimmade svarta dräkt som matchade hjälmen Benjamin såg också ut att tycka det var roligt när han åkte efter Bauer.

Inga sura miner från någon av dem.
__________________
Senast redigerad av exoticspice 2023-09-15 kl. 15:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in