Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-21, 09:47
  #5617
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner

Precis.
Han är väl därmed Christinas första barnbarn att ta studenten och inte Linn.

Vet inte hur gamla Peters barn är, men kanske att nån av dem också tagit studenten?
Citera
2024-06-21, 09:49
  #5618
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diablon
Christian är en ny Bianca, styr och ställer, hon får inte bestämma något. Inte ens över sitt egna bröllopsdatum. Hon får aldrig en syl i vädret där heller. Pernilla som är så fin ocj go.. hade hon varit min mamma hade jag höjt henne till skyarna

Hur menar du här? Hur bestämde C bröllopsdatum över P's huvud menar du?
Citera
2024-06-21, 12:54
  #5619
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Vet inte hur gamla Peters barn är, men kanske att nån av dem också tagit studenten?

Jag har för mig att Peters barn är runt 10 år, men är inte säker. Pernillas yngsta, Theo, lär väl också ta studenten.
Citera
2024-06-21, 22:22
  #5620
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snopp1
Er han sjuk i hodet sitt?!!
Någon form av kontrollbehov verkar han ha.
Citera
2024-06-22, 02:05
  #5621
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner

Precis.
Han är väl därmed Christinas första barnbarn att ta studenten och inte Linn.

Är det någon i tråden som har påstått att Linn är Christinas första barnbarn att ta studenten?
Jag har ingen koll på hur gamla älsta sonen Peters barn är - kanske har något av hans barn tagit studenten för längre sedan?
Citera
2024-06-22, 13:20
  #5622
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diablon
Christian är en ny Bianca, styr och ställer, hon får inte bestämma något. Inte ens över sitt egna bröllopsdatum.

”Sitt egna bröllopsdatum”?
Det är väl även hans bröllop och inte bara hennes? Datumet borde ju bestämmas tillsammans dock.
Citera
2024-06-22, 14:20
  #5623
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Är det någon i tråden som har påstått att Linn är Christinas första barnbarn att ta studenten?
Jag har ingen koll på hur gamla älsta sonen Peters barn är - kanske har något av hans barn tagit studenten för längre sedan?

Ja, det påståddes nyligen samband med att folk här gnällde om att varken Christina eller Pernilla varit på Linns student trots att de var där.
Var ett otroligt gnäll från någon användare om att ”Christina inte ens närvarade när det är hennes första barnbarn som tar studenten”.
Citera
2024-06-22, 18:40
  #5624
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Ja, det påståddes nyligen samband med att folk här gnällde om att varken Christina eller Pernilla varit på Linns student trots att de var där.
Var ett otroligt gnäll från någon användare om att ”Christina inte ens närvarade när det är hennes första barnbarn som tar studenten”.

Ok, men jag upplever att många här på fb har dålig koll på sådana saker. Peter är ju det älsta barnet och borde ha barn tidigare.
Citera
2024-06-22, 21:55
  #5625
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Ok, men jag upplever att många här på fb har dålig koll på sådana saker. Peter är ju det älsta barnet och borde ha barn tidigare.


Peter fick sitt första barn, när han var 51 år och i år fyller/fyllde han 61 år.
Citera
2024-06-22, 22:22
  #5626
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Ok, men jag upplever att många här på fb har dålig koll på sådana saker. Peter är ju det älsta barnet och borde ha barn tidigare.

Nicklas har en son som heter Tim som han fick med Mia Bodén, han är 35 år. Han har valt att leva ett liv utanför offentligheten. Han ställer aldrig upp på intervjuer, tv-program eller deltar under offentliga tillställningar. När Nicklas fick frågan vad Tim arbetar med svarade han ”Han är akademiker och har någon jobbtitel som jag inte ens kan uttala”. Han gick med stor sannolikhet i gymnasiet

Nicklas andra barn är Kit Wahlgren, 13 år

Linus Wahlgren har två barn. Linn Wahlgren som precis tagit studenten och en son som heter Collin och han är 14 år.

Peter Wahlgren, den äldsta av Christina och Hans barn, har också valt att hålla sig utanför rampljuset. Han fick sitt första barn vid 51 års ålder. Han har två barn idag och är 60 år.

Pernillas yngsta son Theo Wahlgren är idag 17 år och går i gymnasiet. Han har valt att hålla en låg profil.
När han förra året slutade grundskolan skrev hon på Insta "Är SÅ STOLT över dig vår fina THEO - och ser nu fram mot att få följa din kommande gymnasieutbildning , och att förhoppningsvis för första gången få ett barn som tar studenten..!"

Så det finns hopp om att fler Wahlgrenare tar studenten.
Citera
2024-06-22, 23:29
  #5627
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fransitrans
Nicklas har en son som heter Tim som han fick med Mia Bodén, han är 35 år. Han har valt att leva ett liv utanför offentligheten. Han ställer aldrig upp på intervjuer, tv-program eller deltar under offentliga tillställningar. När Nicklas fick frågan vad Tim arbetar med svarade han ”Han är akademiker och har någon jobbtitel som jag inte ens kan uttala”. Han gick med stor sannolikhet i gymnasiet

Nicklas andra barn är Kit Wahlgren, 13 år

Linus Wahlgren har två barn. Linn Wahlgren som precis tagit studenten och en son som heter Collin och han är 14 år.

Peter Wahlgren, den äldsta av Christina och Hans barn, har också valt att hålla sig utanför rampljuset. Han fick sitt första barn vid 51 års ålder. Han har två barn idag och är 60 år.

Pernillas yngsta son Theo Wahlgren är idag 17 år och går i gymnasiet. Han har valt att hålla en låg profil.
När han förra året slutade grundskolan skrev hon på Insta "Är SÅ STOLT över dig vår fina THEO - och ser nu fram mot att få följa din kommande gymnasieutbildning , och att förhoppningsvis för första gången få ett barn som tar studenten..!"

Så det finns hopp om att fler Wahlgrenare tar studenten.
Har Peter två barn? Vet bara att han har en son som heter Hugo och är 9-10 år. Vad heter det andra barnet o hur gammal är hen?
Citera
2024-06-22, 23:50
  #5628
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Har Peter två barn? Vet bara att han har en son som heter Hugo och är 9-10 år. Vad heter det andra barnet o hur gammal är hen?

Du har rätt, jag blandade ihop det med att barnets mamma har barn sedan tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in