Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-16, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Har upplevt ångest o psykisk ohälsa på nära håll irl. Har en familjemedlem som var sjuk i många år men som nu är friskförklarad.Detta gör att jag varken vill eller behöver lyssna på poddar med såna tunga ämnen. Vet precis hur livet är om man lider av psykiskohälsa. Mår bra av att lyssna på lättsamma poddar som tex Wahlgren o Wistam , som även dom berör djupare ämnen emellanåt, men på ett positivt sätt utan att förlöjliga eller förminska problemet.

vilken tur att vi är olika för jag är en som känner att är det alldeles för mycket trams och det är jag jag jag och jag och mina barn, man, sambo och jag i varje mening och frågar i en ointresserad ton hur det är med den andra och vad händer i dennes liv så tappar jag intresse och stänger av så är det med många poddar jag har lyssnat på.
Citera
2024-06-16, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Får man gissa att Bianca kommer lägga upp nån bild från begravning och det kommer självklart vara på hennes bröst.

Vet ej, men jag såg bilder på Pernillas instagram från begravningen och på en bild var Biancas häck i fokus - med kistan i bakgrunden.
Citera
2024-06-18, 01:18
Medlem
Får såna illa vibbar utav hennes man.
Citera
2024-06-18, 01:29
Medlem
Pernilla är en typisk ”people pleaser” de ser man redan tidigt när hon är med Bianca så slappnar hon inte alls av, hon är orolig och ständigt behöver veta vad hon tycker etc.

Inte konstigt att Benjamin är hennes favorit barn då han låter henne vara den hon är. Samt Oliver men han håller sig ur rampljuset. Så som Bianca nedvärderar sin mamma genom alla dessa säsonger med hennes val av kläder, inredning etc är jätte hemskt tycker jag. Om jag vore hennes dotter hade jag varit så tacksam!

Christian är en ny Bianca, styr och ställer, hon får inte bestämma något. Inte ens över sitt egna bröllopsdatum. Hon får aldrig en syl i vädret där heller. Pernilla som är så fin ocj go.. hade hon varit min mamma hade jag höjt henne till skyarna
Citera
2024-06-18, 02:12
Medlem
Samt att Benjamin verkar ju heltänd på sin syster o drömt sex drömmar om henne. Artikel

https://nyheter24.se/amp/noje/918066...miljemedlemmen
Citera
2024-06-18, 06:54
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fransitrans
Linus dotter, Linn Wahlgren, tog studenten nyligen. Det är inget som uppmärksammats i någon av Wahlgrens eller Ingrossos sociala medier. Det är den första av Christina Schollins barnbarn som tagit studenten. Det tjoas väldigt mycket gällande övriga begåvade underbarnbarn men tänker att ta studenten borde ju också vara värt något...

Nu kanske det är så att Linn inte har någon önskan om att det är något som ska tas upp i sociala medier och att det är därför Pernilla och Christina befinner sig i Spanien istället för att fira Linns student.

Har inte Bianca tagit studenten?
Citera
2024-06-18, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Har inte Bianca tagit studenten?

Nei, ingen av barna til Pernilla har tatt studenten. Theo er siste håp 🤞
Citera
2024-06-18, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fransitrans
Linus dotter, Linn Wahlgren, tog studenten nyligen. Det är inget som uppmärksammats i någon av Wahlgrens eller Ingrossos sociala medier. Det är den första av Christina Schollins barnbarn som tagit studenten. Det tjoas väldigt mycket gällande övriga begåvade underbarnbarn men tänker att ta studenten borde ju också vara värt något...

Nu kanske det är så att Linn inte har någon önskan om att det är något som ska tas upp i sociala medier och att det är därför Pernilla och Christina befinner sig i Spanien istället för att fira Linns student.

Har inte Tim tagit studenten?
Citera
2024-06-21, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diablon
Pernilla är en typisk ”people pleaser” de ser man redan tidigt när hon är med Bianca så slappnar hon inte alls av, hon är orolig och ständigt behöver veta vad hon tycker etc.

Inte konstigt att Benjamin är hennes favorit barn då han låter henne vara den hon är. Samt Oliver men han håller sig ur rampljuset. Så som Bianca nedvärderar sin mamma genom alla dessa säsonger med hennes val av kläder, inredning etc är jätte hemskt tycker jag. Om jag vore hennes dotter hade jag varit så tacksam!

Christian är en ny Bianca, styr och ställer, hon får inte bestämma något. Inte ens över sitt egna bröllopsdatum. Hon får aldrig en syl i vädret där heller. Pernilla som är så fin ocj go.. hade hon varit min mamma hade jag höjt henne till skyarna
Bianca är en kopia av sin far, pedant och klankar ner på Pernilla hela tiden. Ingenting är bra nog. I dagens avsnitt av wahlgrens värld visar det sig att Bauer flyttar om i diskmaskinen efter Pernilla och Pernilla säger att hon inte vill att han ska göra så för att hon levt med en man som bland annat bäddade om sängen efter att Pernilla bäddat för att det inte var bra nog. Än så länge står Bauer ut med Pernillas "slarv" men kommer han orka med det i längden? Han verkar också ha problem likt Emilio och Bianca. Dessutom klarar han inte av att prata med Pernilla när hon gör annat utan hon ska fokusera enbart på honom.
Citera
2024-06-21, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Har inte Tim tagit studenten?

Menar du Niclas Wahlgrens son Tim, eller?
Vet ej om han har tagit studenten. Var ju längesedan i så fall. Han är ju vuxen sedan länge.
Citera
2024-06-21, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Bianca är en kopia av sin far, pedant och klankar ner på Pernilla hela tiden. Ingenting är bra nog. I dagens avsnitt av wahlgrens värld visar det sig att Bauer flyttar om i diskmaskinen efter Pernilla och Pernilla säger att hon inte vill att han ska göra så för att hon levt med en man som bland annat bäddade om sängen efter att Pernilla bäddat för att det inte var bra nog. Än så länge står Bauer ut med Pernillas "slarv" men kommer han orka med det i längden? Han verkar också ha problem likt Emilio och Bianca. Dessutom klarar han inte av att prata med Pernilla när hon gör annat utan hon ska fokusera enbart på honom.

Er han sjuk i hodet sitt?!!
Citera
2024-06-21, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Menar du Niclas Wahlgrens son Tim, eller?
Vet ej om han har tagit studenten. Var ju längesedan i så fall. Han är ju vuxen sedan länge.

Precis.
Han är väl därmed Christinas första barnbarn att ta studenten och inte Linn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in