Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-08, 14:31
  #5257
Medlem
AnnaChiaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Varför har hon blivit då smal Pernilla? Hur lyckades hon banta nu men innan hade hon svårt att gå ner i vikt hon vill väl se bra ut i sängen för hennes narcissistiska man

Svaret är enkelt när någon kändis plötsligt är smal, de kör Ozempic. Hon blir mullig igen så snart hon slutar.
Citera
2023-12-08, 15:15
  #5258
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Svaret är enkelt när någon kändis plötsligt är smal, de kör Ozempic. Hon blir mullig igen så snart hon slutar.

yes ta diabetikernas livsnödvändiga medicin för att bli smal, är nya trenden just nu vilket lett till brist av det för de som faktiskt behöver det för att överleva, lite som när rika länderna roffade åt sig all coronavaccin när det väl kom upp på tapeten.
Citera
2023-12-08, 15:53
  #5259
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Varför har hon blivit då smal Pernilla? Hur lyckades hon banta nu men innan hade hon svårt att gå ner i vikt hon vill väl se bra ut i sängen för hennes narcissistiska man

Jag måste ha missat något. Men har Pernilla blivit smal?
Citera
2023-12-08, 16:14
  #5260
Medlem
exoticspices avatar
Bauer gav Hans en puss på kinden när han och Pernilla kom fram till altaret. En kindpuss är lite väl närgånget, det hade passat mycket bättre med ett handslag.
Citera
2023-12-08, 16:16
  #5261
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Varför har hon blivit då smal Pernilla? Hur lyckades hon banta nu men innan hade hon svårt att gå ner i vikt hon vill väl se bra ut i sängen för hennes narcissistiska man

Hon kanske ville gå ner i vikt inför bröllopet… Inte speciellt ovanligt. Om inte det så kanske det har med att hon ville gå ner inför att leda ett av Sveriges största tv-program, eller hennes show som börjar snart.
Om hon nu över huvud taget gått ner i vikt finns det väl tusen olika skäl. Hon kanske bara ändrat sina matvanor.
Citera
2023-12-08, 18:20
  #5262
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Bauer gav Hans en puss på kinden när han och Pernilla kom fram till altaret. En kindpuss är lite väl närgånget, det hade passat mycket bättre med ett handslag.

Dom är nog en pussig familj.
Hans och Pernilla pussades ju på munnen och även Benjamin gav Bauer en kindpuss utanför kyrkan.
Antar att de vill ha det så.
Citera
2023-12-08, 18:24
  #5263
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Det är väl så merparten idag resonerar, när "lyckoruset" (nyförälskelsen) dör ut så är det inte "roligt längre", då börjar de jaga ruset på andra håll istället.

Men att "älska" någon har ju ganska vid betydelse. Men jag antog att du tillhörde den lyckorus-sökande skaran, precis som Pernilla verkar göra och hittills verkar det ju stämt.

Verkar Pernilla vara en lyckorus-sökare tycker du?
Citera
2023-12-09, 01:12
  #5264
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Undrar verkligen varför det är viktigt för P att gifta sig med C.B?? Räcker det inte med att vara sambo?!

Vad tycker hennes föräldrar om att bli C.B:s "kärföräldrar" (som han kallar det) på riktigt måntro?

Har en känsla av att de inte är överförtjusta i sin dotters val av make. Men håller masken såklart.
Med tanke på att Hans W höll handen en lång stund på Bauers kind när han lämnade över Pernilla tror jag nog de tycker om honom, så gör man inte annars.
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Tror mer att Bauer skyndat på "av omtanke" kring svärföräldrarna. Det där andra ordet tar jag inte i min mun... 🤮

Kikar man på hans ögon under obevakade ögonblick är de att likställa med en hajs, så hans "omtanke" är med största sannolikhet ursprungen ur egoism.

Obehaglig människa.
Du läser inte in vad du själv vill se?
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Pernilla är i det stadiet att hon mer söker någon för sällskap snarare än för kärlek... känner många såna som egentligen bara är ute efter att inte behöva vara ensam men de älskar inte partnern de är med utan de vill mest bara ha en kompis som är med dem dygnet runt. Sen kommer ju lite fördelar med en sån också sexuellt och så också. Dessa par kan hålla ihop otroligt länge dessutom om båda är på samma våglängd.
Snälla nån, det syns ju att hon är så kär att hon håller på att smälla av! Jag tror inte en pedant står ut med en så kaosartad familj som deras verkar vara för pengar, jag tror på kärlek.
Citera
2023-12-09, 01:13
  #5265
Medlem
Citronfrommages avatar
Jag tycker det hedrar Pernilla att hon gjorde ett familjebröllop när hon kunde valt ett med hela Sveriges kändiselit och alla tidningar där, det tycker jag tyder mer på kärlek än publicitetshunger.
Citera
2023-12-09, 02:31
  #5266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Jag måste ha missat något. Men har Pernilla blivit smal?
Har hon varit tjock?

Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Med tanke på att Hans W höll handen en lång stund på Bauers kind när han lämnade över Pernilla tror jag nog de tycker om honom, så gör man inte annar

Han tänkte kanske nu är du snäll med min dotter,annars... Och tänkte på tidigare äktenskap.
Eller kanske så enkelt att han gillar CB som make till hans dotter?
Citera
2023-12-09, 08:11
  #5267
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Felaktiga antaganden igen och så en generalisering på det. Läs gärna mina inlägg en gång till. Du vet ingenting om mig det blir väldigt tydligt. Du vet knappast nåt om PW heller. Förutom att du antar en massa då. Suck.

Det är inte så svårt att veta något om PW då hon figurerar överallt och är transparent som glas. Och att hon drivs at lättja är väl inte så svårt att se heller.
Citera
2023-12-09, 08:12
  #5268
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Verkar Pernilla vara en lyckorus-sökare tycker du?

Väldigt lättjig ja!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in