2023-12-25, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Jag såg att Massage-Niclas fick vara med och fira jul. Han har alltså inte fått kalla handen av Wahlgren-sekten ännu?

helrätt. Bara idioter bryr sig om lite thaimassage lekar
Citera
2023-12-25, 12:57
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Jag såg att Massage-Niclas fick vara med och fira jul. Han har alltså inte fått kalla handen av Wahlgren-sekten ännu?

Varför skulle familjen ta avstånd? De behöver inte tycka om vad han gjorde, men att kasta en morbror/bror/son för incidenten vid thaimassagen är väl lite väl magstarkt?
Citera
2023-12-25, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Varför skulle familjen ta avstånd? De behöver inte tycka om vad han gjorde, men att kasta en morbror/bror/son för incidenten vid thaimassagen är väl lite väl magstarkt?

Yep, få saker som visar på så uppenbart depraverade värderingar som om man tar avstånd från anhöriga för deras privatliv.

Så bra att Wahlgrens inte böjer sig för något patetiskt drev.
Citera
2023-12-25, 16:17
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Yep, få saker som visar på så uppenbart depraverade värderingar som om man tar avstånd från anhöriga för deras privatliv.

Så bra att Wahlgrens inte böjer sig för något patetiskt drev.

Ja det är så patetiskt, skulle de tagit avstånd pga vad som hände så är det sjukt.

Tror alla är emot vad Niclas gjorde, men ska de säga upp kontakten med honom pga det? 😂 han har liksom inte dödat någon.
Citera
2023-12-25, 16:52
Medlem
Pernillas barnbarn har ett lite annorlunda utseende. Downs?
Citera
2023-12-26, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Pernillas barnbarn har ett lite annorlunda utseende. Downs?

Han har inte downs syndrom. Däremot är han lik sin mamma o även mormor. När man ser dem på bild ser man tydligt att de har brett mellan ögonen, ganska bred näsa o en bred panna. Framförallt mormodern, hon ser ut att ha afrikanskt påbrå.
Citera
2023-12-28, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Han har inte downs syndrom. Däremot är han lik sin mamma o även mormor. När man ser dem på bild ser man tydligt att de har brett mellan ögonen, ganska bred näsa o en bred panna. Framförallt mormodern, hon ser ut att ha afrikanskt påbrå.
Han är en kopia av sin fars farmor.
Citera
2023-12-29, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Han är en kopia av sin fars farmor.

Du menar av Emilios mamma?
Citera
2023-12-29, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Du menar av Emilios mamma?
Ja
Citera
2023-12-30, 13:22
Medlem
Larasofts avatar
Har hon pengar som gräs? Tjusig villa och lyxresa till Alperna.
Citera
2023-12-30, 17:43
Medlem
Citat:

Samtidigt som kvinnor ur familjen skryter om att dom går och får fittan masserad ska dom alltså ta avstånd från en man som gör samma sak?
Citera
2023-12-30, 21:45
Medlem
Jag vet inte vad Pernilla Wahlgren gör nu förtiden men jag såg henne tidigare i media med en blogg där hon lagade pastarätter och hade lite olika färgglada tallrikar. Jag vet inte riktigt, hon sysslar väl inte med musik fortfarande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in