Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-14, 13:25
  #5917
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Måste korrigera dig ang. en sak, även om det är en petites och inte gäller själva andemeningen som du träffande beskriver.
Det var i köket i Christinas och Hans hus i Nerja, Spanien som Bauer stod och ondgjorde sig över att Christina och Hans hade så mycket saker.
Som väl är så uttryckte Christina i en synk för programmet WV att det är Bauers problem om han tycker att de har för mycket saker och att det är oförskämt att uttrycka det på det sättet (synd bara att hon inte sade det direkt i fejset till kräket Bauer).
Ja, just det... Fel hus... Jag ber så mycket om ursäkt. Det är så mycket hus i Wahlgrens Värld att det är lätt att blanda ihop dem🙈
Citera
2024-09-14, 13:27
  #5918
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbia
Mycket märkligt att man godkänner bitar där man privat diskuterar intensivt varandras ekonomi och hur den ena gör med den andras pengar... Men så är de ju lite annorlunda och vill visa upp sig helt ofiltrerat för kreti och pleti. Normalt sett så är familjens ekonomi privat som man inte delar med hela Sveriges befolkning, knappt med sina närmaste vänner ens. Att de inte skäms... Men det gör de ju inte, de verkar säga och göra vad som helst för att få synas och höras. Lite otäckt att det inte finns några spärrar.

Däremot tar jag tillbaka det jag har sagt om herr Bauers barn och barnbarn. Jag ser mer och mer att hand barn och barnbarn är med honom och Pernilla, senast i deras hus i Spanien. Och de ser ut att ha det riktigt trevligt vid poolen allihopa. Kanske vill han ta tillvara på familjetiden och om han nu har försummat sina barn när de var yngre så vill han nog ta igen den tiden ihop igen.

Det var fint att läsa i tidningarna att det skulle finnas bilder på både Pernillas pappa och herr Bauers pappa på bröllopet för att hedra dem. Verkligen fint att herr Bauer tänker även på sin pappa! Men är herr Bauers mamma med på bröllopet nere i Spanien? Har inte sett skymten av henne...

Herr Bauer kritiserade Christina när hon stod i köket i det stora röda huset. Och påpekade något om varför hon hade så mycket saker överallt i huset. Christina nämnde sedan att hon tyckte det var oförskämt eller liknande, att han inte hade med det att göra. Och det har han absolut inte. Han är gäst hos Christina och då får man vackert hålla tyst oavsett vad man tycker om saker och ting. Eller inte komma på besök om man nu tycker att det är så hemskt. Äldre människor har ju en förmåga att samla på sig saker och ting, det är inte någon oordning eller kaos i Christinas hem på något sätt. Man får gilla läget helt enkelt.

Att Pernilla inte har något filter är väl ingen nyhet. Det är väl därför det finns så många säsonger helt enkelt.

Givetvis var hans mamma där. Hon satt närmst gången på första radens Christians sida under ceremonin och bredvid Pernilla på festen vid honnörsbordet på festen. Du får kolla efter bättre helt enkelt.
Citera
2024-09-14, 18:13
  #5919
Medlem
Är jag ensam att notera att Pernilla ”got the ick” typ sen dag ett inför sin man? Värsta ”icket” måste nog vara slutscenen i vilket liv på 4:an? Han ÄR rekvisita, uttalat alt. Outtalat i denna kvinnas liv. Its all for the Money! Likes, tittarsiffror etc. Men! Går det så går det. Bättre än sjunga picadilly circus i ett köpcentrum…. Och kvinnan vinner! Så all heder till henne! Pensionen fixad. Han har givit toffelhjälte ett ansikte! Undrar vad för slant det drar in, nu och i hans framtid? Nästa säsong smekmånad, sedan säsong skilsmässa. Bauer flyttar tillbaka till friggebod, utan pappas konstverk av pinnar som slängdes lika kvickt som hans rumpa far ut ur Pernillas nya lyxliv! 😂😂😂 jag längtar! Poppar popcorn och chardonnay ligger på kylning! Mums!
Citera
2024-09-14, 18:19
  #5920
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Att Pernilla inte har något filter är väl ingen nyhet. Det är väl därför det finns så många säsonger helt enkelt.

Givetvis var hans mamma där. Hon satt närmst gången på första radens Christians sida under ceremonin och bredvid Pernilla på festen vid honnörsbordet på festen. Du får kolla efter bättre helt enkelt.
Ja, både Pernilla och Bianca är filterlösa, nästan pinsamt att se vissa episoder i Wahlgrens Värld. Men ändå kan man ju inte låta bli att titta😅Jag såg herr Bauers mamma nu på flera bilder på Instagram. Hon log och såg så glad ut. Väldigt fint att se...
Citera
2024-09-14, 18:33
  #5921
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbia
Ja, både Pernilla och Bianca är filterlösa, nästan pinsamt att se vissa episoder i Wahlgrens Värld. Men ändå kan man ju inte låta bli att titta😅Jag såg herr Bauers mamma nu på flera bilder på Instagram. Hon log och såg så glad ut. Väldigt fint att se...
Jag är skeptisk. Pernilla mår nog inte lika bra som det framställs. Men jag om någon hoppas jag har fel. Det jag bevittnar nu är chrash and burn! Hon är på 100*Steroider i sitt nya liv. Nej. Detta är inte en framgångssaga, hon skjuter självmål igen. Alla hennes relationer är kopia. Hon har liksom inte fattat grejen av att titta på hennes egen lycka. Livrädda olika män i situationer som uppenbarligen kommit och kommer må dåligt av hennes framgångar och bakgrund, det blir aldrig bra.
Citera
2024-09-14, 18:49
  #5922
Medlem
explorerss avatar
Payback time
– Christian Bauer är också med och
betalar kalaset, det vill jag understryka,
säger Pernilla Wahlgren till Expressen.
Låst: https://www.expressen.se/noje/sa-myc...s-drombrollop/
Citera
2024-09-14, 18:59
  #5923
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Payback time
– Christian Bauer är också med och
betalar kalaset, det vill jag understryka,
säger Pernilla Wahlgren till Expressen.
Låst: https://www.expressen.se/noje/sa-myc...s-drombrollop/

Med vilka pengar då?
Citera
2024-09-14, 19:07
  #5924
Medlem
explorerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Med vilka pengar då?

Från Ica lönen
Eller från tidigare kärleksfulla bidrag av PW.
Citera
2024-09-14, 19:29
  #5925
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Payback time
– Christian Bauer är också med och
betalar kalaset, det vill jag understryka,
säger Pernilla Wahlgren till Expressen.
Låst: https://www.expressen.se/noje/sa-myc...s-drombrollop/
😂 Dom läser här och så måste de gå ut och säga något… när PW betalat och alla sponsorer/tv kanal 5 så finns det nog inte så mycket kvar för herr B som tur är.
Kanal 5 har ju ensamrätt på bröllopet så gästerna har blivit tillsagda att de inte får lägga ut förmycket på sociala medier. Lite har kanal 5 gått med på men inte alls mycket
Citera
2024-09-14, 19:44
  #5926
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Med vilka pengar då?
Exakt! Med vilka penningar bidrar han med? ÄR inte hela deras bröllop sponsrat av kanalen som har all inklusive ”Wahlgrens värld”???
Citera
2024-09-14, 19:54
  #5927
Medlem
Vidrigt sponsrat fakebröllop, för att vinna likes. Återigen hur Wahlgrenska\ Ingrossosläktet mjölkar pengar. Döttrar ska slösa pengar på Biancas smink, må dåligt med henne på Instagram medans hennes förmögenhet växer på min och din dotters bekostnad. Inte ok. Ebba Busch- varning! Alert! Säpotaxi för Margaux Dietz? Remember? Alla är i samma ankdamm. Punkt!
Citera
2024-09-14, 20:05
  #5928
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
😂 Dom läser här och så måste de gå ut och säga något… när PW betalat och alla sponsorer/tv kanal 5 så finns det nog inte så mycket kvar för herr B som tur är.
Kanal 5 har ju ensamrätt på bröllopet så gästerna har blivit tillsagda att de inte får lägga ut förmycket på sociala medier. Lite har kanal 5 gått med på men inte alls mycket

Citat:
Ursprungligen postat av Ballabulle
Exakt! Med vilka penningar bidrar han med? ÄR inte hela deras bröllop sponsrat av kanalen som har all inklusive ”Wahlgrens värld”???
Spelar det någon roll? Du är right on the spot! Allt är ett jippo för nästa säsong av PW-värld. Som sagt! Popcorn….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in