Jag brjar bli ganska taggad p det hr ven om panelsoffa-videon var lite tntig
Det ryktas ju om att Starfield kommer bli Bethesdas i srklass strsta spel hittills med flera planeter/vrldar som var och en r strre n spelvrlden i Skyrim. Om detta stmmer har det potential att bli en milstolpe inom RPG och open world-spel som kommer att spelas i r framver. Frhoppningsvis sitter vi hr om ett r och knner att det var vrt all vntan och hemlighetsmakeri.
Avsaknaden av matiga nyheter och gameplay shr ett r innan release kan tyckas orovckande men samtidigt har vi blivit plgsamt medvetna om vad hype och lften som aldrig infrias kan leda till. Bethesda r ocks knda fr att inte visa upp sina spel p allvar frrn ngra mnader innan release. Jag tror att vi kommer f se gameplay frst nr lanseringen nrmar sig (E3 2022?) och jag tror att Bethesda tjnar p att ligga lgt i lngden. De har en tillrckligt stor fanbase fr att bibehlla intresset fr spelet och br inte visa upp ngot som sedan inte lever upp till frvntningarna och vad som utlovats. Tror inte att spelet kommer skjutas upp.
Lt oss hoppas att fretaget lrt sig av tidigare misstag s att vi slipper en release av en ofrdig produkt med buggar och tekniska problem efter s mnga rs vntan.