2021-06-13, 19:11
Medlem
Tvonds avatar
Xbox Series S/X och PC release 2022-11-11
In-game Trailer

https://youtu.be/B-LlfIXT8to
Citera
2021-06-13, 21:23
Medlem
mogs avatar
"25 years in the making"...det brukar inte bda gott nr ett spel varit under utveckling s lnge, se bara hur det gick fr Duke Nukem Forever och Cyberpunk 2077 (nu gillade jag iof. Cyberpunk 2077 men det var buggigt och saknar en del funktioner).

Jag r frsiktigt positiv till detta.

Vet man f.. ngot mer om spelet n det som visats i teasern?
Citera
2021-06-13, 23:35
Medlem
passports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mog
"25 years in the making"...det brukar inte bda gott nr ett spel varit under utveckling s lnge, se bara hur det gick fr Duke Nukem Forever och Cyberpunk 2077 (nu gillade jag iof. Cyberpunk 2077 men det var buggigt och saknar en del funktioner).

Jag r frsiktigt positiv till detta.

Vet man f.. ngot mer om spelet n det som visats i teasern?

Dom har ju inte jobbat p spelet i 25 r frstr du vl, det handlar mer om att iden till spelet har funnits lnge hos Bethesta.

Det har varit under utveckling i sen 2017, och tros vara en slags blanding mellan Oblivion/Skyrim men i framtiden/rymden.

Tror detta kommer att bli ett grymt spel, och ser fram emot att se mer av det i framtiden.
Citera
2021-06-13, 23:42
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av passport
Dom har ju inte jobbat p spelet i 25 r frstr du vl, det handlar mer om att iden till spelet har funnits lnge hos Bethesta.

Det har varit under utveckling i sen 2017, och tros vara en slags blanding mellan Oblivion/Skyrim men i framtiden/rymden.

Tror detta kommer att bli ett grymt spel, och ser fram emot att se mer av det i framtiden.

Fast namnet har ju varit trademarkat sen 2013 s development har ju pgtt i minst 8 r. Sedan har de ju ftt fler resurser de senaste ren men det r en annan sak. MrMattyPlays p yt har bra info om SF.

Hoppas det blir episkt bra, blir att skaffa ny rigg.
Senast redigerad av apskelett 2021-06-13 kl. 23:44.
Citera
2021-06-20, 13:24
Medlem
Tvonds avatar
Hela trailern som visades p E3 var gjord i spelmotorn ingen cgi imponerande.

https://www.artstation.com/artwork/eanqOD

Citat:
I created the lighting for the 2021 teaser trailer of Starfield. Using our own Creation Engine 2, we created this entirely in game without any cinematic tools.
Citera
2021-11-11, 22:47
Medlem
Tvonds avatar
Lite musik frn Starfield i slutet p Skyrim konserten.
Lter trevligt sci-fi aktigt.

https://youtu.be/mQ9KAggC728
Citera
2021-11-12, 12:10
Medlem
Utividavardens avatar
Ja detta kan nog bli grymt.. hoppas bara vi slipper en massa buggar.
Citera
2021-11-12, 13:19
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utividavarden
Ja detta kan nog bli grymt.. hoppas bara vi slipper en massa buggar.

Det r Bethesda r inget riktigt Bethesda spel om inte det finns buggar vid release s enkelt r det.
Citera
2021-11-30, 21:30
Medlem
Tvonds avatar
Liten kort film Behinde the scenes

https://youtu.be/F9jpZJRNuZw

Starfield kommer bli ngot riktigt bra mindre n ett r kvar nu innan man fr utforska rymden.
Citera
2021-11-30, 22:00
Medlem
stjaertselleris avatar
Jag har inte hllit mig uppdaterad om det hr spelet. Blir det singleplayerfokus typ Skyrim eller typ mmo som Fallout 76?
Senast redigerad av stjaertselleri 2021-11-30 kl. 22:06.
Citera
2021-11-30, 22:25
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stjaertselleri
Jag har i nte hllit mig uppdaterad om det hr spelet. Blir det singleplayerfokus typ Skyrim eller typ mmo som Fallout 76?

Tnk ett strre Skyrim in space . Epic
Citera
2021-12-01, 09:50
Medlem
Jag brjar bli ganska taggad p det hr ven om panelsoffa-videon var lite tntig

Det ryktas ju om att Starfield kommer bli Bethesdas i srklass strsta spel hittills med flera planeter/vrldar som var och en r strre n spelvrlden i Skyrim. Om detta stmmer har det potential att bli en milstolpe inom RPG och open world-spel som kommer att spelas i r framver. Frhoppningsvis sitter vi hr om ett r och knner att det var vrt all vntan och hemlighetsmakeri.

Avsaknaden av matiga nyheter och gameplay shr ett r innan release kan tyckas orovckande men samtidigt har vi blivit plgsamt medvetna om vad hype och lften som aldrig infrias kan leda till. Bethesda r ocks knda fr att inte visa upp sina spel p allvar frrn ngra mnader innan release. Jag tror att vi kommer f se gameplay frst nr lanseringen nrmar sig (E3 2022?) och jag tror att Bethesda tjnar p att ligga lgt i lngden. De har en tillrckligt stor fanbase fr att bibehlla intresset fr spelet och br inte visa upp ngot som sedan inte lever upp till frvntningarna och vad som utlovats. Tror inte att spelet kommer skjutas upp.

Lt oss hoppas att fretaget lrt sig av tidigare misstag s att vi slipper en release av en ofrdig produkt med buggar och tekniska problem efter s mnga rs vntan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in