Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-05, 06:02
Medlem
Perdidoss avatar
Som student hade jag en granne som trodde att han var Jimi Hendrix. Han bodde flera våningar upp men det hjälpte inte. Det lät något enormt och det gick inte att sova.
Citera
2024-11-06, 17:06
Moderator
Tystnads avatar
En Psykisk störd granne som dessutom var bidragstagare och aldrig jobbade, dessutom med stora skulder till kronkalle skaffade fler (4 st) äckliga små knähundar som skällde konstant så fort han lämnade dom ensamma .

vi grannar stördes något enormt av denna idiot .
skaffa 4 st hundar när man inte ens klara betala hyran eller annat och inte uppfostra hundarna
Flera grannar anmälde det till den odugliga hyresvärden som inte gjorde ett skit.

Slutade med att socialen kopplades in och tvingade honom avliva dom störda knähundarna.

Psykfallet vräktes till slut pga obetalda hyres skulder
Citera
2024-11-06, 18:57
Jag bodde granne med ett par som utåt sett var otroligt sociala och hjälpsamma, hälsade och skottade, sopade och sen fick man höra i sociala medier vilka osannolika rykten de spred om mig och min familj. Att min man var pedo och att vi gav våra barn alkohol och droger. När min man konfronterade dem så tvärvände det för honan i hushållet och hon började öppet svära åt mig och skrek över gatan så barnen blev tvärrädda att vistas ute på gården. Vi flyttade, paret bor kvar, ingen har efter det bott i huset mer än 8 mån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in