2021-08-14, 01:07
Medlem
AlphaHannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
För att globalism och kulturmarxism har judiska rötter. Själva idén om en ”enad värld” där alla skillnader suddats ut är så judisk den kan bli och väldigt gammal därtill.

Den förklaringen var uttömmande och fullständigt redogörande på ett vetenskapligt trovärdigt sätt. Man tackar och bockar för sådan utförlighet.
Citera
2021-08-14, 01:42
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShowpaByn
Nazister är onda och kan se fram emot att brinna all evighet i helvetet om de inte bönar och ber gud om förlåtelse och faktiskt menar det.

Utåt förnekar de förintelsen, internt firar de och hyllar den. Därför är det enda rätta att göra med dessa parasiter att avrätta dem nu alla på en gång!

Några frågor som bör besvaras:

1. Ska alla som har anslutning till en ideologi som mördat miljontals människor också avrättas? Tänker främst på kommunismen som stått för ca 100 miljoner mord.

2. Varför är du ointresserad av de som har anslutning till ideologier med samma grundfilosofi som nazismen? Tänker främst på islamister som vill döda världens judiska befolkning, homosexuella, osv, men inte sitter på samma möjligheter som nazisterna gjorde att kunna genomföra sina handlingar.

3. Anser du dig fortfarande stå för demokratiska värderingar med dina egna åsikter?
Citera
2021-08-15, 01:39
Medlem
Jag gillar heller inte "nazister", men kan inte hålla med dig.

Avrättningar gäller enbart för personliga fiender och det oavsett politisk/politisk-filosofisk uppfattning/gruppering.
Ingen stat bör ges rätt till att avrätta någon.

Indelningen till "nazist", görs idag ofta på väldigt diffusa grunder, vilket tyvärr svenska afa(som skiljer sig en hel del åt från andra länders afa) kan skyllas för.

Ett ytterligare starkt skäl till att inte "avrätta alla nazister":
Finns rätt många unga mänskor(ca 18-25) som under en kort period organiserar sig med nmr. Kanske går i några tåg eller delar ut lite flygblad osv. Är dom superonda och jättefarliga för det? Nej. Förtjänar dom ens fängelse? Nej. Man får se specifikt på vem personen är, med hela berättelsen om personen, vad har personen gjort, osv, och först därefter komma med en åsikt om någon form av påföljd eller handling går att motivera.

Av att inte tycka att "nazister" bör avrättas, följer inte, att man förnekar förintelsen, är antisemit, eller är revisionist.
Citera
2021-08-15, 01:50
Medlem
Trakessons avatar
Jag är inte jätteförtjust i nazister, men att förespråka att alla nazister ska avrättas känns väl lite… nazistiskt?

De flesta nazister jag träffat har varit ganska korkade eller missanpassade losers som gillar att slåss och skrämma folk. Sedan har jag träffat en och annan som varit påläst, artig, trevlig och gett ett intelligent intryck. Dock har de personerna kommit till en annan politisk slutsats än jag själv.
Jag ogillar i mångt och mycket deras människosyn men förespråkar ändå åsiktsfrihet även för dem. Ska någonnavrättas ska det vara för handlingar inte för politiska åsikter. Sedan är jag generellt emot dödstraff.
Citera
2022-09-15, 18:12
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaHannen
Den förklaringen var uttömmande och fullständigt redogörande på ett vetenskapligt trovärdigt sätt. Man tackar och bockar för sådan utförlighet.

Är du intresserad av en vetenskaplig genomgång av judefrågan så kan jag rekommendera boken ”Kritikkulturen” av professor Kevin McDonald. Boken ifråga tar avstamp i judarnas gruppevolutionära strategier.
Citera
2022-09-15, 19:34
Medlem
Cykelstalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakaoluktaranus
Du hatar naziset, kolla inåt och hitta nazisten i dig. Du hittar den nog rätt snabbt. När du gjort det kanske en ödmjukhet och befrielse kan väckas hos dig

Låter som man blir frälst när man hittar nazisten.

Hur vet man när man hittat nazisten?
Citera
2022-09-15, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
Ond ja, men inte särkilt farlig nej. En pajas som skriker högt på nätet bara.

Okej, varför inte sluta fokusera på nazister och fokusera på dig själv ditt liv. Det är inte massa nazister runt dig så du kan va lugn. Överdriv inte verkligheten. Sen tror jag du ibte förstår dig på nazister. Nazister är väll det för dom ser ett hot. Judar och andra nationaliteter. Är det så konstigt? Världen är läskig och konstant krig om du tänker efter
Citera
2022-09-15, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelstall
Låter som man blir frälst när man hittar nazisten.

Hur vet man när man hittat nazisten?

När du kännt och förstått dig på separationen du skapar ned folk själv. Du gör det bara på ett annat sett änn nazisten. Sluta separera dig från folk. Vi är alla jävligt lika. Du och nazisten är inte så olika.

Varför separerar du iställer för gå närmare. Kärlek istället för hat
Citera
2022-09-15, 19:43
Medlem
Cykelstalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakaoluktaranus
När du kännt och förstått dig på separationen du skapar ned folk själv. Du gör det bara på ett annat sett änn nazisten. Sluta separera dig från folk. Vi är alla jävligt lika. Du och nazisten är inte så olika.

Varför separerar du iställer för gå närmare. Kärlek istället för hat

Du låter som en rabbin. Spännande!

Är vi alla lika? Nej nej nej då är det väl inte nazisten du letar efter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in