Hej alla här på F161!
Dags för en ny tråd. Det var alltför länge sedan. 11 år för att vara exakt. Kanske känner någon här inne rent av känner igen mig (fast jag tvivlar, året går snabbt och folk kommer och går). Om inte så var jag flitig skribent - vet, där lät en smula högtravande - på F161 och hade en tråd på +100 sidor och kom upp i 80-100 000 visningar, minns inte riktigt. Då var jag runt 40 år. Det var 11 år sedan. Så nu är jag garanterat en av de äldre här inne. Kanske rent av den äldste. Men då runt 2010 var jag varken störst eller kunnigast men min tråd blev lite som det där kaféet i tv-serien Vänner. Minns du? Kanske hette det Perks(?). Där alla samlades för att hänga och snacka. Vilket var himla kul.
Om någon är intresserad så är det här länken till den tråden: (FB) +40 år och hoppar på testotåget 4 life!
Jag har ett antal kurer bakom mig. Men inga våldsamma. I den mening att jag aldrig legat högre än 800 mg e5d. Då var det 500 mg Testo C + 300 mg deca. Som längst låg jag på i drygt 1 år. För det mesta på 250 mg testo e5d. Det kanske låter lite men jag fick fantastiska resultat och ett välmående som var på topp. Så jag såg liksom ingen anledning att ändra mitt basupplägg. Men med jämna mellanrum klev jag upp på 500 mg under 12-14 veckor.
Hur som helst, jag fick hastigt och lustigt för 10-11 år sedan avbryta upplägget. Jag fick en utlandstjänst där otillåtna preparat i kroppen inte var ett alternativ. Inte alls eller ens det minsta, faktiskt. Men sedan i våras är jag tillbaka i Sverige och för ganska exakt en timme sedan satte jag tre nålar. Jag vet vad du tänker: Varför tre? Jag ska förklara. Men först detta:
Jag kör en mix med Testosterone Undecanoate 250 mg/ml som bas + EQ 350 mg/ml samt Masteron Enanthate 200 mg/ml. Kör Nolva som PCT. Nolvan liksom samtliga oljor är från Kaptenen (kan varmt rekommendera dem utifrån ett serviceperspektiv - får återkomma om en 3-4 veckor angående effekten men jag tvivlar inte för en sekund att jag kommer bli nöjd).
Att jag valt Undecanoate är för att jag efter höstens blygsamma lilla maxning kommer lägga mig på HRT. Jag avskyr nålar och då passar den långsamma halveringstiden mig perfekt. Att sticka var 10:e eller rent av var 14:e dag är i mina ögon en högvinst vs e5d.
Så 250 mg Testo undeca var 10:e dag + 175 mg EQ och 100 mg Mast var femte dag. Jag vet: EQ kommer bäst till sin rätt på 250 mg eller helst 500 mg. Jag vet. Men EQ är en ny olja för mig. Och jag börjar alltid i liten skala för att se hur jag och min kropp reagerar. Gillar jag min nya kompis kommer vi säkert leka mer i framtiden.
Sen var det här med De Tre Nålarna (låter lite som titeln på en thriller
...
Jag gjorde missen att bara beställa hem 30 x 0,25 mm-kanyler. Eftersom jag hatar att sticka så vill jag att det ska kännas så lite som möjligt. Till skillnad från sist då jag körde blåa nålar, dvs 0.6 mm. Det var som att hugga sig själv i låret med en spik. Vidrigt. Men jag hade ett gäng till hands och tänkte att jag använder upp dem (snacka om att vara dumsnål). Hur som helst så har jag precis beställt gröna nålar till uppsugning. För f*n, det tog +5 minuter att få ner 1 ml i pumpen med de supertunna 0,25-nålarna. Sen satte jag 1 ml testo i höger skinka. Men lika långsamt som det var att suga upp oljan, lika långsamt gick det att trycka in det i skinkan. Det tog så lång tid att jag fick kramp på vänstra sidan av ländryggen (har en rätt elak ryggskada i tre diskar) och fick ge upp. Slutade med att jag delade upp oljorna på tre sprutor och satte dem i låren istället.
Min ambition med den här tråden är att öppenhjärtligt både skriva och beskriva hur jag mår från dag till dag, träningsupplägg (jag varierar en del över året), kosten och så klart den generella utvecklingen samt en del...ja, "betraktelser" kan vi väl kalla det. Det vore kul om ni vill kommentera och tycka till. Det blir liksom så mycket roligare med en gemenskap där man kan dela och prata om det som man annars inte pratar om. I mitt fall är det ingen som vet om att jag kör nu.
Jag återkommer i morgon med lite mer info om mina ambitioner, träningsupplägg mm. Nu i kväll ville jag mest bara sparka igång den här tråden
//Ivan
Dags för en ny tråd. Det var alltför länge sedan. 11 år för att vara exakt. Kanske känner någon här inne rent av känner igen mig (fast jag tvivlar, året går snabbt och folk kommer och går). Om inte så var jag flitig skribent - vet, där lät en smula högtravande - på F161 och hade en tråd på +100 sidor och kom upp i 80-100 000 visningar, minns inte riktigt. Då var jag runt 40 år. Det var 11 år sedan. Så nu är jag garanterat en av de äldre här inne. Kanske rent av den äldste. Men då runt 2010 var jag varken störst eller kunnigast men min tråd blev lite som det där kaféet i tv-serien Vänner. Minns du? Kanske hette det Perks(?). Där alla samlades för att hänga och snacka. Vilket var himla kul.
Om någon är intresserad så är det här länken till den tråden: (FB) +40 år och hoppar på testotåget 4 life!
Jag har ett antal kurer bakom mig. Men inga våldsamma. I den mening att jag aldrig legat högre än 800 mg e5d. Då var det 500 mg Testo C + 300 mg deca. Som längst låg jag på i drygt 1 år. För det mesta på 250 mg testo e5d. Det kanske låter lite men jag fick fantastiska resultat och ett välmående som var på topp. Så jag såg liksom ingen anledning att ändra mitt basupplägg. Men med jämna mellanrum klev jag upp på 500 mg under 12-14 veckor.
Hur som helst, jag fick hastigt och lustigt för 10-11 år sedan avbryta upplägget. Jag fick en utlandstjänst där otillåtna preparat i kroppen inte var ett alternativ. Inte alls eller ens det minsta, faktiskt. Men sedan i våras är jag tillbaka i Sverige och för ganska exakt en timme sedan satte jag tre nålar. Jag vet vad du tänker: Varför tre? Jag ska förklara. Men först detta:
Jag kör en mix med Testosterone Undecanoate 250 mg/ml som bas + EQ 350 mg/ml samt Masteron Enanthate 200 mg/ml. Kör Nolva som PCT. Nolvan liksom samtliga oljor är från Kaptenen (kan varmt rekommendera dem utifrån ett serviceperspektiv - får återkomma om en 3-4 veckor angående effekten men jag tvivlar inte för en sekund att jag kommer bli nöjd).
Att jag valt Undecanoate är för att jag efter höstens blygsamma lilla maxning kommer lägga mig på HRT. Jag avskyr nålar och då passar den långsamma halveringstiden mig perfekt. Att sticka var 10:e eller rent av var 14:e dag är i mina ögon en högvinst vs e5d.
Så 250 mg Testo undeca var 10:e dag + 175 mg EQ och 100 mg Mast var femte dag. Jag vet: EQ kommer bäst till sin rätt på 250 mg eller helst 500 mg. Jag vet. Men EQ är en ny olja för mig. Och jag börjar alltid i liten skala för att se hur jag och min kropp reagerar. Gillar jag min nya kompis kommer vi säkert leka mer i framtiden.
Sen var det här med De Tre Nålarna (låter lite som titeln på en thriller
...Jag gjorde missen att bara beställa hem 30 x 0,25 mm-kanyler. Eftersom jag hatar att sticka så vill jag att det ska kännas så lite som möjligt. Till skillnad från sist då jag körde blåa nålar, dvs 0.6 mm. Det var som att hugga sig själv i låret med en spik. Vidrigt. Men jag hade ett gäng till hands och tänkte att jag använder upp dem (snacka om att vara dumsnål). Hur som helst så har jag precis beställt gröna nålar till uppsugning. För f*n, det tog +5 minuter att få ner 1 ml i pumpen med de supertunna 0,25-nålarna. Sen satte jag 1 ml testo i höger skinka. Men lika långsamt som det var att suga upp oljan, lika långsamt gick det att trycka in det i skinkan. Det tog så lång tid att jag fick kramp på vänstra sidan av ländryggen (har en rätt elak ryggskada i tre diskar) och fick ge upp. Slutade med att jag delade upp oljorna på tre sprutor och satte dem i låren istället.
Min ambition med den här tråden är att öppenhjärtligt både skriva och beskriva hur jag mår från dag till dag, träningsupplägg (jag varierar en del över året), kosten och så klart den generella utvecklingen samt en del...ja, "betraktelser" kan vi väl kalla det. Det vore kul om ni vill kommentera och tycka till. Det blir liksom så mycket roligare med en gemenskap där man kan dela och prata om det som man annars inte pratar om. I mitt fall är det ingen som vet om att jag kör nu.
Jag återkommer i morgon med lite mer info om mina ambitioner, träningsupplägg mm. Nu i kväll ville jag mest bara sparka igång den här tråden
//Ivan