Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-07, 10:16
Medlem
MrRasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brant
ok, en viss "hollywood-stjärna" bodde hos en kompis brorsa ett tag under en filminspelning. polarens brorsa hade en katt som han var väldigt mån om. varje natt så sket katten i sin låda, och på morgonen så städade han alltid upp detta.
men denne "stjärnan" tyckte att det skulle vara kul om han gick upp nån timme innan brorsan och städa upp skiten innan han vaknade, så att polarens brorsa skulle tro att det var nåt fel på katten. så så fick det bli.
så efter några dar så blev han väldigt orolig för katten och gick till veterinären och undrade vrf den inte sket. veterinären sa att det är inget fel på den.
och stjärnan fortsatte städa upp skiten tills en morgon satte han sig själv i lådan och la en sån kabel. så när brorsan vaknade så fick han en sån chock.

lite kul tycker jag.

Den har jag hört förut om jag inte missminner mig så var det George Clooney
Citera
2009-08-07, 10:31
Medlem
brants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheeff
Det där såg jag på TV när antingen George Clooney själv berättade eller om det var en vän till honom (typ Matt Damon eller Richard Kind). Det ska ha hänt när George och Richard ett tag delade lägenhet I New York. Letar efter klippet där det sägs men quotar en av flera texter om detta:
haha betyder det här att min vän är mytoman? vilken besvikelse
Citera
2009-08-07, 14:06
Medlem
Lukazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brant
haha betyder det här att min vän är mytoman? vilken besvikelse

Vad är det som säger att det inte kan ha hänt fler gånger? Ett kul skämt tål ju att upprepas liksom...
Citera
2009-08-07, 14:13
Medlem
cheeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukazz
Vad är det som säger att det inte kan ha hänt fler gånger? Ett kul skämt tål ju att upprepas liksom...

Ja exakt Som sagt har bara hört det nämnas i samband ett antal gånger med Clooney men han kan ju lika gärna ha tagit det från någon annan.
Citera
2009-08-07, 14:29
Medlem
U137s avatar
Den folkkäre sportkommentatorn P*ppe, åkte fast för fylleri i Malmö för några år sedan. Betedde sig som ett svin i arresten, satt bl a och runkade i fyllecellen. När han nyktrade till och insåg nyhetsvärdet i detta försökte han att fjäska in sig hos personalen med "förlåt mig" kort och tårta.
Citera
2009-08-07, 15:21
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U137
Den folkkäre sportkommentatorn P*ppe, åkte fast för fylleri i Malmö för några år sedan. Betedde sig som ett svin i arresten, satt bl a och runkade i fyllecellen. När han nyktrade till och insåg nyhetsvärdet i detta försökte han att fjäska in sig hos personalen med "förlåt mig" kort och tårta.

Inte bland det vidrigaste jag hört, men bland det mest idiotiska, patetiska och roliga!

Var det glasyr på tårtan? Vågade de äta den?
Citera
2009-08-07, 15:25
Medlem
U137s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Inte bland det vidrigaste jag hört, men bland det mest idiotiska, patetiska och roliga!

Var det glasyr på tårtan? Vågade de äta den?

Ska fråga polaren, troligvis käkade de inte någon tårta. Jag hade ialla fall varit jääääävligt försiktig
Citera
2009-08-07, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Kanske inte det äckligaste, men ändå skvaller; det sägs att en svensk musiker med hunner-klingande namn med en popdänga om en göteborgsk stadsdel under sitt bälte lär gilla precis nyknoppade blommor.
Gärna när han är på turné.

Har också hört detta, från en kompis vars tjejkompisar (umgås med indie kids) nästan alla varit med "mannen"
Citera
2009-08-07, 17:58
Medlem
Ulf Lundell brukade dricka upp sin öl på Cafe Opera
och sen när han blev nödig så pissade han i glaset
som personalen sen bar bort. Han kunde göra vad
som helst där utan att bli utkastad. Dom där två
brudarna i yttre baren (på 80-talet) som jag kallade
stoneface 1 och stoneface 2 (en mullig blond och
en liten smal mellanblond med svarta brillor) visade
inte en min.
Citera
2009-08-07, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goriot
Ulf Lundell brukade dricka upp sin öl på Cafe Opera
och sen när han blev nödig så pissade han i glaset
som personalen sen bar bort. Han kunde göra vad
som helst där utan att bli utkastad. Dom där två
brudarna i yttre baren (på 80-talet) som jag kallade
stoneface 1 och stoneface 2 (en mullig blond och
en liten smal mellanblond med svarta brillor) visade
inte en min.

De trodde man inte om han
Citera
2009-08-07, 19:17
Bannlyst
Vet inte om nån annan skrivit det, men att den kände Expressen-journalisten Anders Fallenius har dansat horisontalhambo med fd nämndefiaskot Cecilia Beckroth, det måste ju ta priset.
Så jävla äcklig kan man ju inte vara...
Citera
2009-08-07, 21:21
Medlem
brighteye007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Tycker personligen att skådisen Thomas Hellbergs (Kapten Georg Lager i Rederiet bl.a.) strandutflykter är rätt svårslagna. För er som inte vet så kom han till stranden iklädd labrock och munskydd och påstod att han var läkare och att det skett ett utsläpp av något giftigt ämne och därigenom fick han barnen att låta sina kroppar bli insmorda av Rederiet-kaptenen... Sen hade han väl blottat sig för småtjejer iklädd raffset någon annan gång också.

Fyndig kille det där...

Jag tror vi har en vinnare av tråden här, det har rapporterats om flera äckel som gillar barn på helt fel sätt, men det krävs att man är någon form av "evil genius" för att höja det några nivåer högre.

Jag är 90% äcklad och 10 % beundrande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in