Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-07, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brant
haha betyder det här att min vän är mytoman? vilken besvikelse

Sa din polare att det var Clooney som var hos han då?
Citera
2009-08-07, 23:56
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snöblind
Jag tycker den är rätt intressant att läsa, oavsett om man idoliserar dem eller inte. Som fenomen eller hur man ska säga.. Fast det var lite väl mycket gnäll från Mick Mars sida om hans jävla nacke.

Det vidrigaste jag hört.. Tito Beltran är ju ingen favorit. Inte Gudrun "Kissarn" Schyman heller.. Nä, jag har nog ingen orginell berättelse. Den där rederietskådisen tar nog priset med pedofilin dock.
Är det så jävla konstigt då? Killen lider av ankylosing spondylitis, en sjukdom som mer eller mindre rövknullat hans kropp till den grad att han måste bli ledd till podier på presskonferenser. Killen är sjuk helt enkelt. Konstigt att han gnäller om det...

OnT: Det vidrigaste jag hört är att Freddie Merchury satt vid sin glas-flygel och blev avsugen samtidigt som han skrev Bohemian Rhapsody. Jag kunde inte lyssna på denna makalösa låt på över ett halvår efter att jag fick reda på det (jag tror f.ö. att jag läste det i just The Dirt).
Citera
2009-08-08, 00:13
Medlem
Sillberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
OnT: Det vidrigaste jag hört är att Freddie Merchury satt vid sin glas-flygel och blev avsugen samtidigt som han skrev Bohemian Rhapsody. Jag kunde inte lyssna på denna makalösa låt på över ett halvår efter att jag fick reda på det (jag tror f.ö. att jag läste det i just The Dirt).
Kan det verkligen stämma? Bohemian rhapsody var väl deras stora genombrott - hade Freddie Mercury verkligen råd med en glasflygel redan då?
Citera
2009-08-08, 01:53
Medlem
TröttSvensks avatar
Jag har hört att Babsan egentligen är en man.
Det tycker jag verkar konstigt och otrevligt.

Citera
2009-08-08, 11:00
Medlem
Jewtube klippet med allt Mona Muslim gjort?.
Citera
2009-08-08, 11:18
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillbert
Kan det verkligen stämma? Bohemian rhapsody var väl deras stora genombrott - hade Freddie Mercury verkligen råd med en glasflygel redan då?
Bohemian rhapsody var absolut inte deras genombrottslåt så det har du fått om bakfoten.

Det var nämligen Sheer heart attack från slutet av 1974 som var deras genombrottsalbum som gjorde dem stora. Wikipedia skriver:
Bohemian rhapsody kom först under sen höst/vintern 1975 på albumet A night at the opera.
Om A night at the opera kan man på wikipedia läsa:
Bohemian rhapsody kan man på wikipedia läsa:
Att säga att Queens genombrott kom med Bohemian rhapsody stämmer alltså inte öht med verklgheten även om det absolut är deras mest kända låt.

OnT:Mellan Killer queen och Bohemian rhapsody borde han alltså haft bra mycket tid att köpa sig en glasflygel att bli avsugen vid. Den vetskapen förminskar inte låtens värde, men man känner ändå viss avsmak när man tänker på det - och tänker på det kommer man göra varje gång man hör den efter att man fått reda på det. Det kan jag intyga...
Citera
2009-08-08, 11:50
Medlem
Slave Marks avatar
När gruppen Sweet var i Sverige på 70-talet så bajsade dom i hotellet blomkrukor
Citera
2009-08-08, 11:52
Medlem
Bob Luntas avatar
WASP kastade ut slaktavfall på publiken från scen. Gruppen Rockbitch kissar i ett kaffefilter och låter publiken smaka på det, sen väljer även Lucy The Slut ut en lycklig(?) kille ur publiken, ger honom en gyllene kondom och möter honom bakom scen för att... Du vet...
Citera
2009-08-08, 12:15
Medlem
Sjveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slave Mark
När gruppen Sweet var i Sverige på 70-talet så bajsade dom i hotellet blomkrukor

Jag har alltid hört att det var i ishinkarna men det kanske är vilket som...
De skulle spelat på Gröna Lund men dök aldrig upp!
Citera
2009-08-08, 13:45
Medlem
Pälsbrunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmanto
Har haft en polare som jobbat på Blue Vision (Porrbutik) i Stockholm.

Frekventa kunder:

T##my En#s#r#nd. Gillade runkbåsen. När polarn som så klart var nyfiken och opålitlig gick in o undersökte vad han senast tittat på efter det han hade gått var det ALLTID bajsfilm.

A####s T##el#. Hyrde ofta film där och många åt gången. Preferensen var mycket unga kvinnor... killen gillar teens helt enkelt...

Edit: detta e ju inte det vidrigaste jag hört någon kändis gjort naturligtvis, men jag tycker det är rätt roligt ändå.

A####s T##el#....... att du ens orkar skriva inlägget när man inte ens har någon idé om vem i helvete du menar.. Jävla mupp, Smisk på stjärten borde du ha
Citera
2009-08-08, 13:49
Medlem
Batmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slave Mark

Apråpå Sweet och vidrigheter: http://medlem.spray.se/nostalgiccorn...ckernude22.jpg

Denna bild hittade man i tidningen Poster på 70-talet, utan censur!
Info till FB:s yngre läsare, det är The Sweets trummis Mick Tucker på bilden!
Citera
2009-08-08, 13:59
Medlem
Mantisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pälsbruno
A####s T##el#....... att du ens orkar skriva inlägget när man inte ens har någon idé om vem i helvete du menar.. Jävla mupp, Smisk på stjärten borde du ha

Anders Timell kanske han menar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in