Flashback bygger pepparkakshus!
2021-08-19, 16:12
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Tror du inte det finns icke vita incels?
Det känns ju som om det borde finnas en åldergräns på att vara incel. 15 år är i alla fall för ungt enligt mig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Jaha ännu en svensk incel?

Nej tyvärr.
Citera
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Förklara den svenska flaggan på ungens väst då. Det där med dödskallemaskar och hjälm med kamera på är också en typisk 4chan nazi grej.

om du menar bilden på GM:s namne uppe i mora så är förklaringen att det inte är GM
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Antagligen morfar till dagens knivanvändare. Tydligen var morfadern med i någon loge. Frimurare?
Gissar på Odd Fellow
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannbaggen
MGM verkar alltså vara svensk, svenskt namn och svensk flagga på kläderna?

Känns lite som en wannabe-Breivik ungefär. Stärker ju uppfattningen om att det största hotet vi har i Sverige idag kommer från de högerextrema ogräsrötterna.
och du baserar det med tanke på att fadern är adopterad från Colombia, verksam inom Miljöpartiet och har givit förslag om att deportera alla svenskar med åsikter som går emot mångkultur, mångfald och allas lika värde samt ej att förglömma att modern har ett namn härrörande från Indien eller liknande.

Ovanstående går inte riktigt ihop med din "slutsats". Men, det antar jag att du redan visste därav din Aftonhoran slutkläm.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det känns ju som om det borde finnas en åldergräns på att vara incel. 15 år är i alla fall för ungt enligt mig.
Ja där kan jag hålla med. Man har inte hunnit bli tillräckligt bitter.
Citera
2021-08-19, 16:13
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:

Känns lite som en wannabe-Breivik ungefär. Stärker ju uppfattningen om att det största hotet vi har i Sverige idag kommer från de högerextrema ogräsrötterna.

Naturligtvis!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Inte som är 15år och eftersom han ev är 50% colombian så ifrågasätter jag om han är rasist
Klart han kan vara det även om han är 15. Tonåringar har alla möjliga åsikter, inte sällan kontroversiella sådana (finns hur många 15-åringar som helst idag som påstår sig vara marxister med mera). Utöver det så omöjliggör hans bakgrund inte några rasistiska motiv och/eller åsikter - bara för att man är hel- eller halvcolombian kan man ju fortfarande tycka illa om precis vilken annan etnicitet som helst. Eller?
Citera
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abbagron
Ouff, du fick mig där! Well spotted.

Ja, de flesta påstår att han åtminstone har kopplingar till ColO(!)mbia.

Kollar man hans (gissningsvis) syster på facebook som även bor på samma adress som polisen sökt på - så är hon mörk iallafall. Troligen gäller det även för H*go så vidare de har samma föräldrar.

https:/j*ckson.73 (* = a)
Sluta att häng ut folk ditt jävla klappmongo. Den kvinnan har förfan 2 ungar och verkar ha blivit mamma kring 2009
Citera
Medlem
Miljöpartistisk Colombian alltså.

Och motivet?
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:

Ja precis, sannolikt svensk med en colombiansk pappa, engagerad i Miljöpartiet och en mamma från Indien. Luktar Breivik långa vägar. Kanske var läraren som knivhöggs medlem i SSU...

Lägg skumpan på kylning ett tag till är min rekommendation.
Citera
2021-08-19, 16:15
Medlem
dannbaggens avatar
Lyssnar på Studio Ett. Vår skolattackerare ska tydligen ha gått omkring med skottsäker väst och skelettkostym.

Känns som vi har en kombo av Anton Lundin Pettersson och Anders Breivik på spåren här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in