Citat:
Ursprungligen postat av
Bara-Robin
Du är en dålig människa så att det var du som gjorde dig osams med honom, när du hade fel, är nog en av dina fåtal sanningar.
Jag skriver ingenting som är fel. Jag är noga med att säga var min kunskap slutar och mina tankar börjar. Jag gjorde även det gällande oändligt universum - men folk läser det dom vill, och bryr sig inte så mycket om det finstilta.
Detsamma gäller diskussionen om flatearth. Jag gav en mängd anledningar till att det är fel (och det finns en mängd till). Men det faktum att man säger emot gör en till en otäck person.
Lite som du reagerar, när man sakligt påvisar det du missat om saker och ting - du tar det som ett personligt påhopp och förefaller bli ledsen av det. Det är inte alls min mening.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bara-Robin
Vi rundar av här.
Vi vet ju båda att det inte blir så. Du kommer fortsätta med 500-raders wikipaste och jag kommer fortsätta ifrågasätta. Funkar för mig. Ända tills du ger minsta sken av att förstå vad andra skriver till dig (inte bara jag).
För, vet du, även de kan bli ledsna om du struntar i vad dom skriver och bara kör på. Man får ge och ta.