Citat:
Ursprungligen postat av
Chiffers
https://www.google.com/amp/s/www.foo...ld-you-buy-it/
Denna r verkligen intressant. Anser jag d.
Sjlv r jag ny inom omrdet och r under utbildning men lr mig under tiden. Kpte Terra fr ett tag sedan och nu har den stuckit upp i vrde och ingen r gladare n jag.
Vad tycker ni om Luna?
Jag har sjlv inte Luna men hrt mnga kunniga prata positivt om projektet. Jag kan ha fel, men jag tror den rider p NFT vgen s r det upp till var och en att avgra om NFT r ngot fr framtiden eller inte.
r du nybrjare skulle jag rekommendera BTC. Vill du utbilda dig s brja med ETH s tcker du in 70% av alla potentiella usecase fr framtiden. Funkar inte ETH s ser jag inte att nsta lager tokens s som Terra/Luna kommer fungera, dremot s kan Terra/Luna faila utan att ETH pverkas, om du frstr vad jag menar.
Det kan finnas mer gains att hitta gems tidigt, men en nybrjare kommer aldrig hitta dessa (missfrst mig rtt).
Bli att inte bli kr i en coin (eller influenser). Ser mnga som gr bra pengar p en token, men vgrar slppa den och lta sig vertalas nr det kommer resonemang att den egentligen r vrdels.
Backas en coin endast 1st influencer s akta dig fr sekt-effekten. Hitta kritik frn andra och utvrdera alla synpunkter. r det 1 som shillar en coin, men du hittar 10 som kritiserar den s...ja du fattar.