Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Tack! Tyvärr är det otrevliga besked. 3-5 månader. Kanske lite längre. Lite svårt att greppa faktiskt. Har inte landat i det än och vet inte hur man gör det. Bröd var beundrandsvärd och jag hoppas att jag lyckas hålla fanan lika högt som han gjorde ända till slutet.
Fattar att det kommer som en chock när det väl kommer. Vissa saker i livet kan man nog aldrig förbereda sig på hur förberedd man än är.😉
Man kanske inte riktigt landar igen sen?
Jag vet faktiskt inte.. men ja Bröd hade ordning på sina känslor! Ofta när jag är påväg att vara elak här på forumet så tar jag ett djupt andetag och tänker ”what would bröd do?”.
Ibland klarar jag det, ibland inte haha!
Du håller din fana precis så högt som du orkar och den uppfattning jag fått av dig här på forumet är att du är en förebild, och sådana har också oftast en god portion värdighet.
Du kommer nog veta precis när det är dags för dig att få sova gott som Bröd det sista, om du önskar det? Å du vet att det bara är att skicka PM om jag kan hjälpa dig på nått sätt, eller om du bara vill tjöta lite med en dödsintresserad kompis.❤️💫
Har du något du vill hinna göra i sommar?