2022-04-26, 21:04
Medlem
lundaelevs avatar
Naw, riktigt trevlig person verkar det som. Hoppas han vilar i frid
Citera
2022-05-12, 08:15
Medlem
Cineastens avatar
Vad säger man?

Oerhört sorglig men vacker tråd som visar hur fel uppfattning många har om Flashback och dess skribenter.

Många fördomar där vi alla beskrivs som idioter, narkomaner, nazister, sexuellt perverterade, samhällsomstörtare, incels etc.

Den här tråden och initiativet att samla in pengar till Bröds fru visar att FB är så mycket större och bättre än så.

All styrka till fru Bröd.
Citera
2022-05-12, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Vad säger man?

Oerhört sorglig men vacker tråd som visar hur fel uppfattning många har om Flashback och dess skribenter.

Många fördomar där vi alla beskrivs som idioter, narkomaner, nazister, sexuellt perverterade, samhällsomstörtare, incels etc.

Den här tråden och initiativet att samla in pengar till Bröds fru visar att FB är så mycket större och bättre än så.

All styrka till fru Bröd.
Liten rättelse: det samlades in pengar till Cancerfonden. Inte till Bröds fru. Absolut en fantastisk tråd. Tänker väldigt ofta på Bröd och hoppas han har det bra
Citera
2022-05-12, 19:59
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Liten rättelse: det samlades in pengar till Cancerfonden. Inte till Bröds fru. Absolut en fantastisk tråd. Tänker väldigt ofta på Bröd och hoppas han har det bra
Jag missade den detaljen. Tack för rättningen. Klumpigt av mig att slarva med den detaljen.
Citera
2022-05-12, 20:29
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:

Hur har du det, Picasso?
Blev det nån tur till Stockholm (var det väl?).
Hoppas du njuter av våren!☀️🌺
Citera
2022-05-13, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Hur har du det, Picasso?
Blev det nån tur till Stockholm (var det väl?).
Hoppas du njuter av våren!☀️🌺
Ingen tur till Sthlm. För mycket skit i kroppen, så orken räcker inte till. Legat på sjukhus nu en vecka och fått ordning på lite värden, osv. Något piggare nu och hemgång senare idag 😊
Citera
2022-05-13, 10:27
Medlem
immenhusens avatar
Insamlingen är nu uppe i 292 800 kr! Det skulle vara fantastiskt om den gick upp till 300 000 kr innan tråden faller i glömska.

/AI
Citera
2022-05-13, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Insamlingen är nu uppe i 292 800 kr! Det skulle vara fantastiskt om den gick upp till 300 000 kr innan tråden faller i glömska.

/AI
Hatten av. Vad härligt att läsa!
Senast redigerad av Picasso2 2022-05-13 kl. 12:23.
Citera
2022-05-13, 14:35
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ingen tur till Sthlm. För mycket skit i kroppen, så orken räcker inte till. Legat på sjukhus nu en vecka och fått ordning på lite värden, osv. Något piggare nu och hemgång senare idag 😊

Tråkigt med resan men skönt att du varit inne å piggat på dig lite. Blir alltid glad när jag ser din gröna prick ju!😃 Hemgång på fredagar är aldrig fel, trevlig helg på dig!☀️🥂
Citera
2022-05-13, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Tråkigt med resan men skönt att du varit inne å piggat på dig lite. Blir alltid glad när jag ser din gröna prick ju!😃 Hemgång på fredagar är aldrig fel, trevlig helg på dig!☀️🥂
Tack! Tyvärr är det otrevliga besked. 3-5 månader. Kanske lite längre. Lite svårt att greppa faktiskt. Har inte landat i det än och vet inte hur man gör det. Bröd var beundrandsvärd och jag hoppas att jag lyckas hålla fanan lika högt som han gjorde ända till slutet.
Citera
2022-05-13, 15:58
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Tack! Tyvärr är det otrevliga besked. 3-5 månader. Kanske lite längre. Lite svårt att greppa faktiskt. Har inte landat i det än och vet inte hur man gör det. Bröd var beundrandsvärd och jag hoppas att jag lyckas hålla fanan lika högt som han gjorde ända till slutet.

Fattar att det kommer som en chock när det väl kommer. Vissa saker i livet kan man nog aldrig förbereda sig på hur förberedd man än är.😉
Man kanske inte riktigt landar igen sen?
Jag vet faktiskt inte.. men ja Bröd hade ordning på sina känslor! Ofta när jag är påväg att vara elak här på forumet så tar jag ett djupt andetag och tänker ”what would bröd do?”.
Ibland klarar jag det, ibland inte haha!

Du håller din fana precis så högt som du orkar och den uppfattning jag fått av dig här på forumet är att du är en förebild, och sådana har också oftast en god portion värdighet.
Du kommer nog veta precis när det är dags för dig att få sova gott som Bröd det sista, om du önskar det? Å du vet att det bara är att skicka PM om jag kan hjälpa dig på nått sätt, eller om du bara vill tjöta lite med en dödsintresserad kompis.❤️💫

Har du något du vill hinna göra i sommar?
Citera
2022-05-13, 19:57
Medlem
Hoppas du avslutar med ett inre lugn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här