Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Allt inom poddar, streaming kan jag fixka själv. Nu. Hur mkt sämre jag kommer må vey jag inte. Har aldrig varit i situatione innan
Nä, inte många har det... Men skönt att du kan rodda detta själv för nu!
Citat:
Ursprungligen postat av
GilGrissom82
Jag är uppriktigt ledsen och sorgsen för din skull. Cancer är en så otroligt orättvis och oförutsägbar sjukdom. Det är svårt att säga de "rätta sakerna" till någon som har drabbats, men jag vill ändå att du ska veta att jag tänker på dig. Oavsett om vi i krimtrådarna har haft olika syn på saker, så värdesätter jag djupt dina åsikter och respekterar att du står på dig för det du tror på. Jag tänker på dig och hoppas att du, trots omständigheterna, kan få fina och rofyllda dagar tillsammans med dina nära och kära.
Mycket väl formulerat! Precis så känner jag också, vill säga något, visa att jag bryr mig - men de rätta orden är ju banne mig omöjliga att finna. Tycker du uttrycker dig väldigt bra,
GilGrissom82, vill instämma i andemeningen även om jag skriver under helt andra förutsättningar.
Picasso2, du ock OlikaBroed har lärt oss andra på Flashback otroligt mycket. J*vla skit att det fordrades att ni bokstavligen är/var döende.