2022-07-21, 22:03
Medlem
Dancer-in-the-darks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Allt inom poddar, streaming kan jag fixka själv. Nu. Hur mkt sämre jag kommer må vey jag inte. Har aldrig varit i situatione innan

Nä, inte många har det... Men skönt att du kan rodda detta själv för nu!

Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Jag är uppriktigt ledsen och sorgsen för din skull. Cancer är en så otroligt orättvis och oförutsägbar sjukdom. Det är svårt att säga de "rätta sakerna" till någon som har drabbats, men jag vill ändå att du ska veta att jag tänker på dig. Oavsett om vi i krimtrådarna har haft olika syn på saker, så värdesätter jag djupt dina åsikter och respekterar att du står på dig för det du tror på. Jag tänker på dig och hoppas att du, trots omständigheterna, kan få fina och rofyllda dagar tillsammans med dina nära och kära.

Mycket väl formulerat! Precis så känner jag också, vill säga något, visa att jag bryr mig - men de rätta orden är ju banne mig omöjliga att finna. Tycker du uttrycker dig väldigt bra, GilGrissom82, vill instämma i andemeningen även om jag skriver under helt andra förutsättningar.

Picasso2, du ock OlikaBroed har lärt oss andra på Flashback otroligt mycket. J*vla skit att det fordrades att ni bokstavligen är/var döende.
Citera
2022-07-26, 10:48
Medlem
Citat:
Allt inom poddar, streaming kan jag fixka själv. Nu. Hur mkt sämre jag kommer må vey jag inte. Har aldrig varit i situatione innan

Hur går det för dig Picasso?
Du finns i mina tankar även om jag inte skriver så mycket.
All styrka och värme
Citera
2022-07-26, 22:02
Medlem
Dancer-in-the-darks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
All styrka och värme

Undrar samma, detta bådar icke gott... <3
Citera
2022-07-26, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
All styrka och värme

Citat:
Ursprungligen postat av Dancer-in-the-dark
Undrar samma, detta bådar icke gott... <3
Jag lever. Det går oroväckande fort utför. Jag kan gå till toa från sovrrummet med rolattor mn benen är svaga och andfåddheten undet kvarten efter är inte att leka med. Vilken dag som helt kommer sjukhussängen ocn och den kan parkeras i vardagsrummet. Jag är ständigt trött. Bör också tala med smärtläkaten. Är inte smärtfri längre trots preparateb jag får. Så cancer verkar framskrida och ätar den lulla energi jag lyckas få i mig.

Jag har fantastisk hemvård. Helt underbar personal. Inget att klaga om där.

Ha det gott. Hör mig närbjag orkar. Tack för omtanken.
Citera
2022-07-27, 03:20
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Jag lever. Det går oroväckande fort utför. Jag kan gå till toa från sovrrummet med rolattor mn benen är svaga och andfåddheten undet kvarten efter är inte att leka med. Vilken dag som helt kommer sjukhussängen ocn och den kan parkeras i vardagsrummet. Jag är ständigt trött. Bör också tala med smärtläkaten. Är inte smärtfri längre trots preparateb jag får. Så cancer verkar framskrida och ätar den lulla energi jag lyckas få i mig.

Tänker på dig och sänder dig kraft och kärlek.
Det kommer gå bra.❤️

https://youtu.be/9XojNnZho-s
Citera
2022-07-27, 06:58
Medlem
Citat:

Skönt att se att du fortfarande är med oss men så sorgligt att det verkar gå fort utför
Hoppas du hunnit med det du vill och att dina nära orkar vara ett stöd.
När jag fick min cancer ( gick att bota) så försvann en del folk. Det är svårt att stå bredvid och vara maktlös.

All styrka och kärlek till dig!
Du är redan saknad i krimtrådarna 🥰
Citera
2022-07-27, 18:53
Medlem
Gold94s avatar
Citat:

Hej Picasso ❤
Det gör mig så ont att läsa det här och vad du går igenom 😔.
Finns det det lilla minsta jag kan göra och hjälpa dig med så gör jag det direkt 🙏 min faster dog i lungcancer så jag vet vilken smärta du har 😥.
Men det kan vända vi får aldrig glömma hoppet.
Miljoner kramar Picasso2, skickar all styrka till dig.
Kloka, vackra kvinna som jag alltid litar på här på flashback. 🙏❤❤❤
Citera
2022-07-27, 21:04
Medlem
Citat:

Jag önskar jag hade
en sådan förmåga
att tända en hälsans
läkande låga

Då skulle den särskilt
för dig få brinna
- få allt det onda
att helt försvinna

Den skulle se till
att kurvan vänder
och att du får omsorg
av goda händer

Dag och natt
hos dig den skulle vaka
och ge dig all kraft
att få hälsan tillbaka

Jag tänker på dig finaste picasso2 ❤️🥰🙏
Citera
2022-07-27, 21:12
Medlem
Citat:

Finaste du !
Tack för att du orkar dela med dig .
Vilken hjälte du är ❤️
Citera
2022-07-27, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Jag önskar jag hade
en sådan förmåga
att tända en hälsans
läkande låga

Då skulle den särskilt
för dig få brinna
- få allt det onda
att helt försvinna

Den skulle se till
att kurvan vänder
och att du får omsorg
av goda händer

Dag och natt
hos dig den skulle vaka
och ge dig all kraft
att få hälsan tillbaka

Jag tänker på dig finaste picasso2 ❤️🥰🙏

Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Finaste du !
Tack för att du orkar dela med dig .
Vilken hjälte du är ❤️
Tack för stödet🤗💞
Citera
2022-07-28, 07:21
Moderator
Maviels avatar
En hel del trams och oväsentliga inlägg som inte hör hemma här raderat. Tänk på topic! Kommer att varna fortsättningsvis.
/mod
Citera
2022-07-28, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Hej Picasso ❤
Det gör mig så ont att läsa det här och vad du går igenom 😔.
Finns det det lilla minsta jag kan göra och hjälpa dig med så gör jag det direkt 🙏 min faster dog i lungcancer så jag vet vilken smärta du har 😥.
Men det kan vända vi får aldrig glömma hoppet.
Miljoner kramar Picasso2, skickar all styrka till dig.
Kloka, vackra kvinna som jag alltid litar på här på flashback. 🙏❤❤❤
Tack. Fina ord. De värmer🤗. Antar att det är svårt att få bort all smärta. Kanske var det anledningen till att vår TS Bröd valde nedsövning sista dagarna i livet. Något för mig kanske. Får fundera på det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in