Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-11-03, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
God kväll @Picasso2 🌒 och tack så mycket för ditt svar vilket jag uppskattade stort.

Otrevligt rent ut sagt att din dag har varit till det sämre, men, jag hoppas innerligt att din morgondag skall bli till det bättre och det är du värd många gånger om, att få må bra.

I morgon tänker jag skriva och posta ett inlägg i tråden där jag framför lite grann om vad jag själv vet beträffande kreatinin-värdet i blodbanan och även i urinen, därtill kommer jag att ställa några frågor till dig som jag själv undrar över och som jag sedan önskar svar på.

Mvh/ @JokerMannen ❤🙏❤

Ps: Jag ber att få önska dig en god nattsömn och ett gott uppvaknande för kommande morgondag ... Ds.
Några medicinska svar kommer du nog inte få. Jag har helt enkelt inte ork och energi att skriva genomtänkta inlägg längre. Jag får sålla.
Sköt om dig.
Senast redigerad av Picasso2 2022-11-03 kl. 18:51.
Citera
2022-11-03, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Några medicinska svar kommer du nog inte få. Jag har helt enkelt inte ork och energi att skriva genomtänkta inlägg längre. Jag får sålla.
Sköt om dig.

Hej @Picasso2 och tack för ett nytt svar ifrån dig och som du vet❗... att jag uppskattar väldigt mycket 👍😄

Nej @Picasso2, det handlar inte om några former av medicinska svar ifrån dig utan det handlar istället om själva orsaken till ditt nu förhöjda kreatinin-värde i blodbanan och inget annat.

Var vänlig och läs mitt nästkommande inlägg till denna tråden, någon gång under morgondagen eller framåt kvällen, så kommer du att förstå anledningen till mina kommande frågor gällande ditt förhöjda kreatinin-värde.

Mvh/ @JokerMannen ❤🙏🌒

Ps: Ingen fara på taket min goda @Picasso2, du svarar endast på det som du vill svara på, och du svarar endast om du har ork för att skriva ett svars-inlägg samt att du endast svarar på det du finner en mening med ... Ds.
Citera
2022-11-03, 20:34
Medlem
Citat:
Sköt om dig.
Jag har full förståelse för att du måste sålla. Jag kan tycka att frågorna är för många, för ofta och till råga på allt så är du så sjuk och att du t om skriver att du inte orkar. Jag tycker mycket synd om dig i stort sett varje gång jag kikar in. Det borde vara nån hejd på det hela.. Logga ut några dagar för din egen skull och tänk på dig själv och din situation. Det finns svar på nätet om man nu måste veta. Tänk på dig själv och dina anhöriga först och främst. Tänker på dig. ❤️
Citera
2022-11-03, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BgrSyd
Jag har full förståelse för att du måste sålla. Jag kan tycka att frågorna är för många, för ofta och till råga på allt så är du så sjuk och att du t om skriver att du inte orkar. Jag tycker mycket synd om dig i stort sett varje gång jag kikar in. Det borde vara nån hejd på det hela.. Logga ut några dagar för din egen skull och tänk på dig själv och din situation. Det finns svar på nätet om man nu måste veta. Tänk på dig själv och dina anhöriga först och främst. Tänker på dig. ❤️
Bra råd och tack för dem. Ja, jag får nog tänka lite mer på att vila och kanske stänga ner här lite.
Ha en fin kväll. Nu blir det en rejäl whisky och om nån timme blir det att sova för natten. 🤗
Citera
2022-11-03, 22:12
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Bra råd och tack för dem. Ja, jag får nog tänka lite mer på att vila och kanske stänga ner här lite.
Ha en fin kväll. Nu blir det en rejäl whisky och om nån timme blir det att sova för natten. 🤗

Skål och sov sött!✨❤️
Citera
2022-11-05, 12:06
Medlem
sybels avatar
Citat:
Varför ska du tänka mer på att vila? Vad ska du spara på krafterna till? Kanske konstiga frågor, men jag tänker: Gör det du vill (och kan) oavsett vad det kostar i ansträngning. Det går så länge det går och viktigast är väl att du kan få känna dig lite nöjd.
Ger det dig något positivt att läsa här, så gör det. Känns det som att det tar mer än det ger, så "skit i det" och gör något annat.
VILL du svara, så svara, men bara för att du själv vill, inte för att vara artig.
Du har alla mandat att bara tänka på dig själv. Gör det!
KRAM❣️🤗
Citera
2022-11-05, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sybel
Varför ska du tänka mer på att vila? Vad ska du spara på krafterna till? Kanske konstiga frågor, men jag tänker: Gör det du vill (och kan) oavsett vad det kostar i ansträngning. Det går så länge det går och viktigast är väl att du kan få känna dig lite nöjd.
Ger det dig något positivt att läsa här, så gör det. Känns det som att det tar mer än det ger, så "skit i det" och gör något annat.
VILL du svara, så svara, men bara för att du själv vill, inte för att vara artig.
Du har alla mandat att bara tänka på dig själv. Gör det!
KRAM❣️🤗
Du har så rätt. Varenda rörelse gör mig utmattad ibland. Tack och lov för min personal. Guld värda! Allt som tröttar får jag nog hoppa över. Energin är noll. Jag är en energisk person, en sorts bråttom-person. Svårt att komma över. Men dags nu att bara få vara.
Kram på dig själv❤
Citera
2022-11-05, 14:00
Medlem
sybels avatar
Citat:
Du har så rätt. Varenda rörelse gör mig utmattad ibland. Tack och lov för min personal. Guld värda! Allt som tröttar får jag nog hoppa över. Energin är noll. Jag är en energisk person, en sorts bråttom-person. Svårt att komma över. Men dags nu att bara få vara.
Kram på dig själv❤
Hoppa inte över något som kan ge dig lite tillfredsställelse! Vad gör det om du blir trött? Du vet att dina krafter snart är helt slut, det hjälper tyvärr inte att spara på dem. 😥 Utnyttja dem så mycket du bara kan, tiden är knapp❣️ KRAM🤗
Citera
2022-11-05, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sybel
Hoppa inte över något som kan ge dig lite tillfredsställelse! Vad gör det om du blir trött? Du vet att dina krafter snart är helt slut, det hjälper tyvärr inte att spara på dem. 😥 Utnyttja dem så mycket du bara kan, tiden är knapp❣️ KRAM🤗
Med trötthet menar jag utmattning. En dusch gör att jag är helt skakis i muskulaturen en timme efter. Gå kan jag inte alls längre. Men, bara att vänja sig.
Citera
2022-11-05, 14:45
Medlem
sybels avatar
Citat:
Med trötthet menar jag utmattning. En dusch gör att jag är helt skakis i muskulaturen en timme efter. Gå kan jag inte alls längre. Men, bara att vänja sig.
Men guuud så gött med en dusch❣️😘
Citera
2022-11-05, 15:59
Medlem
P944s avatar
Citat:
Ett varmt bad är skönt när kroppen är trött. on man har badkar då
Citera
2022-11-05, 16:10
Medlem
sybels avatar
Citat:
Jag funderar över vad som kan ge positiva vibbar när man är sängbunden. Det jag kan komma på just nu är musik, låtar som väcker glada minnen/påverkar ditt mående. Fullt ös, medvetslös med svängig rock n' roll på högsta volym? 😘
Ett stick med en sådan samling kanske vore något? 💓
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in