Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-12-11, 18:02
Medlem
Vila i frid du sköna dam.
Citera
2022-12-11, 18:15
Medlem
Hussefars avatar
Fan va sorgligt men vi ska alla den vägen vandra förr eller senare... Vila i frid Picasso2.
Citera
2022-12-11, 19:35
Medlem
Medvetenommycketxxs avatar
När jag nåddes av beskedet att du Picasso2 blev sämre o sämre har jag försökt att skriva ett inlägg i tråden, men varje gång har tårarna avbrutit mig då sorgen av min mammas bortgång gjorde sig påmind😥

Så än en gång försöker jag nu med tårarna rinnandes skriva att Picasso2 har inspirerat mig och lärt mig att försöka tänka till innan jag dömer någon på förhand.
Picasso2 är och var medmänskligheten själv, och det beundrar jag henne för, klok, rättvis men bestämd.
Hon är ett föredöme på flashback i Abok och kommer så alltid att vara ❤

Jag ångrar så att jag ej hann skriva till dig medans du levde men är 100% säker på att du sitter på andra sidan och läser allt som vi skriver till dig nu.

Till alla er som kände Picasso2 beklagar jag av hela mitt hjärta förlusten av denna otroliga kvinna❤

Sov i ro du vackra ängel.
I våra minnen kommer du för alltid leva vidare Picasso2❤
Citera
2022-12-11, 21:47
Medlem
Såg att de var försent nu 😕

RIP
Senast redigerad av DuHastMicht 2022-12-11 kl. 21:50.
Citera
2022-12-11, 22:58
Medlem
Mentalstyrkas avatar
🕯❤️⭐️
Citera
2022-12-11, 23:26
Medlem
Fzappa: Kan tänka mig att det här blev extra jobbigt för dig som följt det hela och är i en liknande situation. Hoppas du har år kvar, innan du får skåla med Broed och Picasso 🌹
Citera
2022-12-11, 23:52
Medlem
Nädå, det är lugnt. Tack för omtanken, dock. Jag har följt utvecklingen, PM:at Picasso2 under tiden och kan bara beklaga slutet. P och jag hade en del gemensamt vad gäller sjukdom och behandling, synd att hon inte svarade bra på den. Nu får vi se hur mycket tid jag får, och vad jag använder den till.
Citera
2022-12-12, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Vår allas kära kämpe ❤️picasso2❤️
Lämnade oss alla 🥲 lugnt och fridfullt
2022-12-11 kockan 04:20😇🕊️🥀

Det som va skrivit i tråden de sista dagarna har picasso fått höra och hon va så tacksam för alla som tänkte på henne ❤️🙏

Några skojade hon om och jag lovar delge er det sen 🥰, men just nu orkar jag inte.

Hon var så tacksam för allt och tacksam för en insamling som ska finnas på cancer fonden. Hon frågade ofta vad hon gjort för att förtjäna det.

Va rädda om varandra alla 🥰

Ljuset 🕯️brinner här hemma picasso och kramen känner jag fortfarande.

En låt picasso lyssnade mycket på innan hon blev så dålig att hon inte kunde fokusera sig,jätte vacker och sann den får bli picassos låt❤️

https://youtu.be/exgqI1hkSHI

Vila i frid ❤️🥲 jag kommer aldrig glömma dig och de stunder jag fick dela med dig. Och dina galna skämtsamma sms.

Flachback är inte som några tycker bara skit tänk att man kan få en vän för livet.

Flachback har förlorat en trogen medlem som gillade krim trådar, du kommer va så saknad i trådarna. Dina avtryck kommer föralltid bestå i trådarna.

https://youtu.be/5jnVhC3-khg

Picasso2 medlem på Flashback
sedan 2014-06-26. Inlägg: 23*578 Senaste aktivitet: 2022-12-08 21:02

Tack för ett mycket fint inlägg.

Då man känner en vän eller nära anhörig som är på väg att lämna oss i en sådan tragisk sjukdom och när detta väl händer kan det vara svårt att vidarebeordra detta.

Jag tycker att du har gjort detta på ett mycket fint sätt.

Jag har också deltagit i en del trådar där picasso2 har deltagit. Det jag kan säga är att picasso2 hade saker och ting klart för sig.

Vila i frid picasso2
Citera
2022-12-12, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Vår allas kära kämpe ❤️picasso2❤️
Lämnade oss alla 🥲 lugnt och fridfullt
2022-12-11 kockan 04:20😇🕊️🥀

Det som va skrivit i tråden de sista dagarna har picasso fått höra och hon va så tacksam för alla som tänkte på henne ❤️🙏

Några skojade hon om och jag lovar delge er det sen 🥰, men just nu orkar jag inte.

Hon var så tacksam för allt och tacksam för en insamling som ska finnas på cancer fonden. Hon frågade ofta vad hon gjort för att förtjäna det.

Va rädda om varandra alla 🥰

Ljuset 🕯️brinner här hemma picasso och kramen känner jag fortfarande.

En låt picasso lyssnade mycket på innan hon blev så dålig att hon inte kunde fokusera sig,jätte vacker och sann den får bli picassos låt❤️

https://youtu.be/exgqI1hkSHI

Vila i frid ❤️🥲 jag kommer aldrig glömma dig och de stunder jag fick dela med dig. Och dina galna skämtsamma sms.

Flachback är inte som några tycker bara skit tänk att man kan få en vän för livet.

Flachback har förlorat en trogen medlem som gillade krim trådar, du kommer va så saknad i trådarna. Dina avtryck kommer föralltid bestå i trådarna.

https://youtu.be/5jnVhC3-khg

Picasso2 medlem på Flashback
sedan 2014-06-26. Inlägg: 23*578 Senaste aktivitet: 2022-12-08 21:02

Tack för ett fint inlägg av Dig!

Som Du skriver... svårt att orka skriva något och förstår att det tog tid för Dig om hur meddela oss andra i tråden!

Nu har Picasso kommit till ro efter att ha kämpat länge mot detta elände.

Har på morgonen läst igenom delar av vår PM-konversation och slås av hur rolig, hjälpsam, exakt hon var i tråden om LW där vi båda var involverade under faktiskt flertalet år.

Vila i frid på något fluffigt cumulusmoln Picasso2.
Citera
2022-12-12, 10:27
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Tack för ett fint inlägg av Dig!

Som Du skriver... svårt att orka skriva något och förstår att det tog tid för Dig om hur meddela oss andra i tråden!

Nu har Picasso kommit till ro efter att ha kämpat länge mot detta elände.

Har på morgonen läst igenom delar av vår PM-konversation och slås av hur rolig, hjälpsam, exakt hon var i tråden om LW där vi båda var involverade under faktiskt flertalet år.

Vila i frid på något fluffigt cumulusmoln Picasso2.

En otroligt klok, social, humoristisk, stark och handlingskraftig tjej. Så insiktsfull.

Det finns både ett accepterande av situationen, men samtidigt en kämpe i henne.

Minns när hon fixade insamling till FUP i Lena tråden och tillsammans med två andra ordnade så att vi fick tillgång till 14.000 sidor FUP. Det var mer än vad media lyckades med, där NA reportern beskrev hur han släpat hem FUP på en pirra och somnat i sängen med högar av papper. Omöjligt att ta sig igenom på det viset.

Tittade tillbaka lite i tråden och minns de här inläggen, alla för ca en månad sedan.

Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jodå, begrep tomteskämtet. Log när jag läste. Allt som får mig att le är bra😊🥰 Kortisonet höjs imorrn, så vi får de hur det kickar in. Håller tummarna. Jag vet vad jag vntar på och är lite nyfiken på vad som "händer sen:. Kanske är jag lite morbid.😳

Citat:
Rädd? En svår svår fråga. Inte rädd att dö. Men lite rädd att inte få leva. Jag vet också hur jag mår nu.. Hur blir det framöver med smärtan och vad måste man stå ut med på vägen? Det är många frågor.

Citat:
Det enda som är tröst är att jag kan sova en hel del Men ""väntan" är jobbig. Förstått att slute av livet brukar vars lugnt för patienten, och det känns lungt. Innen dess .. vete fan.

Alla kroppsförfllyttningar tär enornt påfrestande Men dessa är ett måste. Ni härinne ger också en massa energi😊 Även om jag inte svararr så läser jag nstan alla inlägg. Ibland orkar jag inte småprata, men så får det vara. Dagsformen kan vara skräp. Man medicmedicinfolk, etc.. de är såååå vålkomna. Min prognos, i början sma,j 3'5 mån, har jag lyckats averleva. Nu försöker vi en månad tii.

Kram🥰😙😊

Jag tycker att det finns ett lugn i henne som jag hoppas kan lindra smärtan lite för de anhöriga som nu har en tung jul framför sig.

Jag tänker även på Doiten, som också har varit en del av det här.
Sänder lite värme till dig Doiten! 💔💔💔
Citera
2022-12-12, 11:19
Medlem
FckdUps avatar
Fan va sorgligt. Vila i frid, Picasso2
Citera
2022-12-12, 12:01
Medlem
Picasso2, nu slipper du "väntan" och smärtorna. Vila i frid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in