Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-03, 20:19
  #1
Medlem
Resan började tidigt imorse med lite krångel. Kunde ej checka in i mobilen, så jag gick till självincheckningen på Arlanda, men även där misslyckades jag.
Fick ställa mig i den väldigt långa kön till incheckningen.

Flyget till Wien skulle avgå 06:35, och tiden gick.
Väl framme i incheckningen har även tjejen där problem med att checka in mig, så hon fick ringa någon efter hjälp.
Detta berodde på att Nordmakedonien har ändrat sina regler gällande turism och liknande nu i dagarna.

Till slut gick allt vägen, och jag kom precis i tid till boardingen.

Hade ca tre timmars väntetid i Wien, så jag passade på att äta frukost på flygplatsen.

Landade i Skopje strax efter 14. Passkontrollen gick hyfsat smidigt. Jag är ju av ett lite mörkare utomeuropeiskt ursprung från början, så i vissa länder tar detta ibland lite längre tid. Speciellt i Östeuropa samt vissa länder i centraleuropa.

Tog en taxi till mitt hotell. Kostade 1220 mkd och motsvarar ca 20 euro.
Checkade in, samt tog en dusch innan jag gick ner på stan för att äta och dricka kaffe.

Det är en väldigt vacker och imponerande stad.
Valde en restaurang precis intill en av broarna vid vattnet.
Jag åt revbenspjäll med pommes. Det smakade riktigt bra.
Tog två fanta samt en kaffe efteråt, och allt gick på ca 64 kr.

Gick tillbaka mot hotellet, och tog ytterligare en kaffe på vägen.

Efter ännu en dusch, så bestämde jag mig för att testa den hyfsat omtalade massagen på sexshop Valjant 3.

Blvd Partizanski odredi 3.

Hittade dit utan några problem. Den ligger mitt i ett bostadsområde, och det tog ca 10 minuter att gå dit från mitt hotell.
Bor på Best Western.

Gick nedför trappan och gick fram till disken. Där stod den rödhåriga, tjejen som jag läst om i några recensioner.

Frågade om det var möjligt att få massage.
Hon svarade att det kostade 50 euro.

Vi gick in i ett litet rum, där hon bad mig att ta av kläderna och hänga dom på några krokar som satt där.

La mig sedan på magen och massagen påbörjades. Hon hade på sig en svart bh och ett par svarta trosor, samt ett par högklackade svarta skor.

Ca 15 minuter in i massagen, så tog hon av sig sin bh och började med en ganska oengagerad b2b massage.

Hon sa i princip ingenting, och jag kände igen detta från recensionerna.


Efter ett litet tag bad hon mig att jag skulle vända mig om.
Hon började smeka mig mellan benen, och jag bad henne ta av sig skorna.
Hon frågade varför, och jag svarade att jag tycker om fötter.

För detta ville hon ha ytterligare 50 euro, och eftersom jag räknat med att det skulle kosta något sådant, så gick jag med på det. Hon tog dock bara av sig ena skon.

Jag smekte, kysste samt slickade på hennes fötter samtidigt som hon höll på tills jag kom.

Något avtändade var hennes fejkade stön. Påminde mig om tidigt 2000-tal i Amsterdam.

Nåväl, hon sa tack på Makedonska och gav mig en pappersrulle, innan hon hastigt gick.

Värt pengarna? Nja, hon hade riktigt fina och mjuka fötter men jag skulle inte gå dit igen.

Får se om morgondagen bjuder på något trevligt.
Citera
2021-09-04, 01:05
  #2
Medlem
rikastistorstans avatar
Haha du och dina jävla fötter! Synd att du inte gör nåt vettigt med damerna för du besöker roliga ställen i världen man själv gärna åkt till. Nåja fortfarande underhållande trots allt.
Citera
2021-09-04, 03:47
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Haha du och dina jävla fötter! Synd att du inte gör nåt vettigt med damerna för du besöker roliga ställen i världen man själv gärna åkt till. Nåja fortfarande underhållande trots allt.

För mig är det vettigt i allra högsta grad, även om jag förstår vad du menar.

För många år sedan gjorde jag oftast andra saker också, men jag insåg snabbt att det oftast inte gav mig något.
Undantag finns dock.
Citera
2021-09-04, 10:11
  #4
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Haha du och dina jävla fötter! Synd att du inte gör nåt vettigt med damerna för du besöker roliga ställen i världen man själv gärna åkt till. Nåja fortfarande underhållande trots allt.

Vadå, fötter är ju underbart! Smaken är som... fötterna! Hursomhelst, tack för rapport, ser fram mot att höra mer senare!
Citera
2021-09-04, 20:47
  #5
Medlem
Tack för rapporten! Det är alltid trevligt att läsa om dina spännande resor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback