Citat:
Ursprungligen postat av
SmyghukareN
Ja scenariot är att majoriteten av det Svenska folket blir sjuka och dör av vaccinet.
Likadant i hela västvärlden som domineras av globohomo maffian, med sin regnbågsflagga.
Då brakar matförsörjningen, elförsörjningen, drivmedelsförsörjningen, sjukvården och så vidare samman totalt.
Kvar blir då alla aggresiva element som skulle bli lönsamma längre fram.
Dessa kommer då gå på väpnat plundringståg genom landet, tills allt av värde är borta.
Sedan faller även dessa grupper, ingen mat ingen el och till skillnad mot deras hemländer blir här svinkallt på vintern.
Även hela Afrika faller, detta då inga matleveranser och pengar längre kommer från dom vita länderna.
Är som alla förstått biologisk krigföring mot alla dom hemska vita, som har gjort hemska saker mot...ja vilka då?
Själv har jag stuga i skogen, brunn på gården med drickbart vatten.
Utan rent drickbart vatten kommer du inte många meter.
Värme genom stort eget vedförråd, klarar lätt längre tid utan el.
Har lagrat mat, har även reservel i form av liten generator om så skulle behövas.
Blir till att ta det lungt, läsa något så omodernt som böcker, och förbereda mig inför nästa vinter.
Lyckas dom nu med detta scenario, vilket dom nu stenhårt kör på med, kommer det att ta några år innan det lugnat sig, och man vågar närma sig bebyggda områden.
Får se då vilken värld man lever i då.
Jag beväpnar mig främst i och med invandrade folkgrupper. Precis som du säger kommer de bli våldsamma och då kan man inte stå där med en kökskviv och tro att man har skydd.
Funderar på att köpa en stuga men tror mer på att bara ta en stuga. Har man köpt ett stuga är det registrerat hos staten och då vet de var de ska leta.
Drickbart vatten finns i norrland, bara fiska upp ur närmsta vattendrag.
Bra där med matlagringen!
Tror också på att fixa böcker etc. för att sysselsätta sig. Har bara Bibeln och lite barnböcker men ska börja lagra lite allt möjligt.