2021-12-17, 22:53
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khabat
Har Hanif Bali fortsatt sitt olämpliga sexuella beteende? Detta var ju X antal timmar sedan nu men eftersom ingen på Flashback tagit upp det tänkte jag göra det:

https://ibb.co/9hrHxkt

Tiden då det lades upp var alltså runt kl 02 natten till idag och bör väl sannolikt ha postats av hans fästmö Linnea. Svinigt då han förlovade sig tidigare i år och ändå fortsatt med sitt olämpliga beteende med tjejer på Instagram. Det kanske är lite såhär det blir när man hela livet varit en klen dvärg till att få mer status senare i livet. Det är svårt att hålla tillbaka då när man äntligen börjar få kvinnlig uppmärksamhet?
Jag tolkar det snarare som om hon driver med honom lite och att hon fick full tillgång till hans telefon i samband med hela den där fadäsen med lilltjejen, så att hon skulle kunna lita på att han inte var ett äckel bakom hennes rygg.
Citera
2021-12-17, 23:01
Medlem
Khabats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jag tolkar det snarare som om hon driver med honom lite och att hon fick full tillgång till hans telefon i samband med hela den där fadäsen med lilltjejen, så att hon skulle kunna lita på att han inte var ett äckel bakom hennes rygg.

Hm, då gör du en mycket snällare tolkning än mig. Jag tycker det känns som en typisk grej som en tjej kan göra om hon avslöjar sin kille. Dessutom tycker jag att han har varit väldigt tyst på sociala medier sen dess. Dock, har han ju iofs inte tagit bort den, vilket talar för att det du skriver stämmer mer.
Citera
2021-12-18, 08:01
Medlem
ElonRuskpricks avatar
Citat:
Har Hanif Bali fortsatt sitt olämpliga sexuella beteende? Detta var ju X antal timmar sedan nu men eftersom ingen på Flashback tagit upp det tänkte jag göra det:

Tiden då det lades upp var alltså runt kl 02 natten till idag och bör väl sannolikt ha postats av hans fästmö Linnea. Svinigt då han förlovade sig tidigare i år och ändå fortsatt med sitt olämpliga beteende med tjejer på Instagram. Det kanske är lite såhär det blir när man hela livet varit en klen dvärg till att få mer status senare i livet. Det är svårt att hålla tillbaka då när man äntligen börjar få kvinnlig uppmärksamhet?

Det är bara Hanif som har fått abstinens efter inte ha fått någon like på twitter under de senaste 10 minuterna. Han var bara tvungen att få ut något som gav lite uppmärksamhet.
Citera
2021-12-18, 12:35
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Gissningsvis har hon skickat ett mess eller twittrat något skit i hans namn, för att driva med honom lite.

Det har jag själv råkat ut för några gånger när jag glömt logga ut & sedan lämnat datorn. Då har min kvinna skickat något halvroligt till någon polare. Jag har givetvis gett igen med samma mynt.
Citera
2021-12-31, 05:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killernils
Intressant! Var hittade du att allt detta var påhittat och att ingen hade anmält henne?
Blir lättare om du styrker med källor!

Jag bläddrade igenom den här diskussionen för att kolla om det var någon fråga jag glömde eller missade att besvara
när jag deltog här vid tidigare tillfälle.

Ja det där med att den där minderåriga flickan hade anmält folk tidigare för samma sak visade sig vara
en påhittad historia.

Det var någon Therese Verdun på Twitter som hade hittat på den saken eftersom hon ofta brukar bråka med yngre tjejer på Twitter,
kanske ett symptom på någon slags avundsjuka eller livskris eller ålderskris eller liknande.

Det var egentligen någon helt annan person som hade anmält och den där minderåriga flickan var den som faktiskt
fick polisen att istället avskriva den anmälan, enligt de uppgifter som framkom om den frågan.

Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Han kommer ej ställa upp för riksdagen 2022

Ifrån hans FB

"Finns ett utryck på japanska, madogiwazoku, löst översatt som ”Fönsterskådarklanen”. Utrycket myntades om de livstidsanställda kontorsanställda som inte kunde sägas upp utan istället gavs en fönsterplats och vars arbetsuppgift var att stirra ut genom fönstret.
Idag meddelade jag nomineringskommiten att jag inte ämnar stå på Moderaternas riksdagslista till valet 2022.
Nästa år blir mitt tolfte år som riksdagsledamot och även om jag känner ett starkt stöd från följare och medlemmar så är jag något för ung för att i fyra kommande år vara en ”madogiwaziuku” i riksdagshuset.

För att parafrasera talibanerna, de har fina klockor - jag har tid.
Sedan jag började tvivla på om jag vill kandidera om har flertal intressanta och spännande arbetserbjudanden och samarbeten presenterats för mig. Många av dem långt mer lärorika och utvecklande än att sitta på händerna och stirra ut genom ett fönster. Tror faktiskt lite hederlig arbetslivserfarenhet bara är till nytta.
Är väldigt taggad för detta nya kapitel i mitt liv och trots att jag inte stänger möjligheten till att någon dag gå tillbaka till rikspolitiken blir det nu en möjlighet att utan riksdagsuppdragets bojor kunna opinionsbilda fritt.

Jag menar, om de okreddat kopierar mina förslag idag lär de väl göra det i framtiden med. Det är en roll jag inte tänker släppa. Så nu får ni stå ut med ännu mer produktion av analyser, förslag och granskningar i mina kanaler.

Att just du gillar, kommenterar, kritiserar, delar och pratar runt middagsbordet om de ämnen som jag lyfter här är orsaken bakom deras genomslag. Så tack till just dig."

Ja det var ju ett lite desperat och gulligt försvarstal av Hanif Bali där när han försökte rädda sin image och stolthet.

Det som egentligen hände var ju att Moderaterna och deras partiledning kallade in Hanif Bali till ett diskret möte
och informerade honom om att han inte var välkommen att behålla sin riksdagsplats för Moderaterna under nästa mandatperiod.

Han anses av uppenbara skäl vara allt för aggressiv och barnslig och inkompetent och olämplig,
dock kan inte partiledningen säga det rakt ut öppet eftersom det riskerar att ge motståndare vatten på sin kvarn
och då fick man lösa det hela diskret och internt istället.

Citat:
Ursprungligen postat av ElonRuskprick
Det är bara Hanif som har fått abstinens efter inte ha fått någon like på twitter under de senaste 10 minuterna. Han var bara tvungen att få ut något som gav lite uppmärksamhet.

Hanif Bali är helt beroende av ständig bekräftelse, dock kommer han att ha all tid i världen att ägna sig åt det på heltid
nu när Moderaterna i praktiken har petad honom från sin riksdagsplats och gett honom sparken.
Senast redigerad av 12-12 2021-12-31 kl. 06:12.
Citera
2021-12-31, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Detta. Förutom att man nog inte ska underskatta Bali som opinionsbildare. Han har väl dessutom bara sagt att han inte tänker kandidera till riksdagen? Har han sagt något om lokalpolitiken?

Annars skulle jag inte vara förvånad om Bulletin värvar honom som skribent utöver den där motorgrejen han kör för dem.

Jag brukar egentligen inte följa den där Hanif Bali och jag uppfattar honom egentligen som ganska ointressant
eftersom han har noll inflytande utanför Twitter och lär bli än mer irrelevant och ointressant när han förlorar sin riksdagsplats.

Jag deltog mest i den här diskussionen tidigare eftersom jag lade märke till att Hanif Bali behandlades som någon slags helig profet
av ganska många på Flashback och då ansåg jag att det kunde vara intressant att ifrågasätta hans förträfflighet
eftersom jag inte har möjlighet att göra någon karikatyr eller rondellhund av den här heliga profeten ifråga.

Jag beslöt mig därefter för att hålla mig borta från den här diskussionen ett tag eftersom jag ville se
om det verkligen skulle påverka Moderaterna så mycket ifall de gjorde sig av med honom i egenskap av riksdagsledamot för partiet.

För det var ganska många här på Flashback som gjorde stor dramatik av det hela och bestämt hävdade att
nu skulle Moderaterna minsann gå under och förlora en stor del av sina väljare på grund av att de inte ställde sig bakom
just Hanif Bali i tillräcklig utsträckning och därtill gav honom befogad och välförtjänt kritik.

Dock kan jag nu konstatera att det har gått och passerat ett par månader och det går inte att lägga märke till
någon större nedgång för Moderaterna i opinionssiffror som en följd av den här affären och att de tog bort Hanif Bali
och blockerade honom från att kunna fortsätta som riksdagskandidat till nästa mandatperiod.

För Moderaterna aspirerar ju som bekant på att ta över makten från Socialdemokraterna efter kommande riksdagsval.

Och Hanif Bali är ju en sådan där person som främst blir uppskattad av den redan frälsta och övertygade skaran av anhängare,
fast snarare fungerar som en avskräckande och motbjudande fågelskrämma för alla övriga väljargrupper som Moderaterna behöver locka till sig
för att kunna få till ett eventuellt maktskifte efter nästa riksdagsval.

Den här affären med Hanif Bali och den minderåriga flickan blev då i kombination med alla hans
tidigare bråk och klavertramp ett fullgott skäl för Moderaterna att börja avsluta hans position som riksdagsledamot.

Jag anser att hela den här affären med Hanif Bali kan bli en bra och nyttig påminnelse om att ingen enskild politiker
egentligen är så mycket större än sitt parti, oavsett om man råkar ha många följare på just Twitter eller inte.

De flesta i befolkningen följer ju inte ens Twitter och i de fall de ens använder Twitter så är det sällan ens
Hanif Bali eller inrikespolitik överhuvudtaget som är det främsta intresset.

Det återstår väl att se vad Hanif Bali istället kommer att ägna sig åt efter nästa riksdagsval, jag har för mig att han har
gjort bort sig inom kommunpolitiken tidigare och det innebär dessutom ett arbete som han inte har kompetens och tålamod att klara av.

Hanif Bali får väl kanske möjligen köra en podd ihop med Alexander Bard och Ivar Arpi och Jan Emanuel Johansson
och de kan sitta där och jämföra varandras gräsligt fula skägg eller bjuda in den där Rasmus Paludan och diskutera och tipsa
om olika metoder att grooma yngre minderåriga killar och tjejer.

Han kan ju i och för sig också utöka samarbetet med Bulletin, beroende på hur länge Bulletin nu överlever.

Det som möjligen kanske talar emot är att Hanif Bali är god vän med Ivar Arpi och deras relation
till Tino Sanandaji är förmodligen inte den bästa i nuläget.

Jag kan annars förvisso annars se en del likheter mellan Hanif Bali och Tino Sanandaji i båda deras gemensamma beteende och sätt
att alltid skapa bråk och konflikter överallt och lite grann i deras bitvis rättshaveristiska beteende emellanåt.
Senast redigerad av 12-12 2021-12-31 kl. 06:00.
Citera
2021-12-31, 05:54
Medlem
CrackerPowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12-12
Jag brukar egentligen inte följa den där Hanif Bali och jag uppfattar honom egentligen som ganska ointressant
eftersom han har noll inflytande utanför Twitter.

Jag deltog mest i den här diskussionen tidigare eftersom jag lade märke till att Hanif Bali behandlades som någon slags helig profet
av ganska många på Flashback och då ansåg jag att det kunde vara intressant att ifrågasätta hans förträfflighet
eftersom jag inte har möjlighet att göra någon karikatyr eller rondellhund av den här heliga profeten ifråga.

Jag beslöt mig därefter för att hålla mig borta från den här diskussionen ett tag eftersom jag ville se
om det verkligen skulle påverka Moderaterna så mycket ifall de gjorde sig av med honom i egenskap av riksdagsledamot för partiet.

För det var ganska många här på Flashback som gjorde stor dramatik av det hela och bestämt hävdade att
nu skulle Moderaterna gå under och förlora en stor del av sina väljare på grund av att de inte ställde sig bakom
just Hanif Bali i tillräcklig utsträckning och därtill gav honom befogad och välförtjänt kritik.

Dock kan jag nu konstatera att det har gått och passerat ett par månader och det går inte att lägga märke till
någon större nedgång för Moderaterna i opinionssiffror som en följd av den här affären och att de tog bort Hanif Bali
och blockerade honom från att kunna fortsätta som riksdagskandidat till nästa mandatperiod.

För Moderaterna aspirerar ju på att ta över makten från Socialdemokraterna efter kommande riksdagsval.

Och Hanif Bali är ju en sådan där person som främst blir uppskattad av den redan frälsta och övertygade skaran,
fast snarare fungerar som en fågelskrämma för alla övriga väljargrupper som Moderaterna behöver locka till sig
för att kunna få till ett eventuellt maktskifte efter nästa riksdagsval och den här affären med Hanif Bali och den minderåriga flickan
blev då i kombination med alla hans tidigare bråk och klavertramp ett fullgott skäl att börja avsluta hans position som riksdagsledamot.

Jag anser att hela den här affären med Hanif Bali kan bli en bra och nyttig påminnelse om att ingen enskild politiker
egentligen är så mycket större än sitt parti, oavsett om man råkar ha många följare på just Twitter eller inte.

Det återstår väl att se vad Hanif Bali kommer ägna sig åt istället efter nästa riksdagsval, jag har för mig att han har
gjort bort sig inom kommunpolitiken tidigare och det innebär dessutom ett arbete som han inte har kompetens och tålamod att klara av.

Hanif Bali får väl kanske köra en podd ihop med Alexander Bard och Ivar Arpi och Jan Emanuel Johansson
och de kan sitta där och jämföra varandras gräsligt fula skägg eller bjuda in Rasmus Paludan och diskutera och tipsa

Han kan ju i och för sig också utöka samarbetet med Bulletin, beroende på hur länge Bulletin nu överlever.

Det som möjligen kanske talar emot är att Hanif Bali är god vän med Ivar Arpi och deras relation
till Tino Sanandaji är förmodligen inte den bästa.

Jag kan annars förvisso se en del likheter mellan Hanif Bali och Tino Sanandaji i båda deras gemensamma sätt
att alltid skapa bråk och konflikter överallt och lite grann i deras bitvis rättshaveristiska beteende emellanåt.
-
Sök hjälp!
Ja.
Hanif borde ha en pod med Arpi, ft Tino. Bästa förslaget jag hört på länge. Det skulle bli en större och viktigare media/nyhets kraft än alla andra statliga kanaler tillsammans som suger kommunist balle i helvetet.
Vad väntar de på? Kicka Sossarna till helvetet och styr upp Nationen!
Citera
2021-12-31, 10:00
Medlem
Citat:
eftersom han har noll inflytande utanför Twitter och lär bli än mer irrelevant och ointressant när han förlorar sin riksdagsplats.

nu skulle Moderaterna minsann gå under och förlora en stor del av sina väljare på grund av att de inte ställde sig bakom

För Moderaterna aspirerar ju som bekant på att ta över makten från Socialdemokraterna efter kommande riksdagsval.

Och Hanif Bali är ju en sådan där person som främst blir uppskattad av den redan frälsta och övertygade skaran av anhängare,
fast snarare fungerar som en avskräckande och motbjudande fågelskrämma för alla övriga väljargrupper som Moderaterna behöver locka till sig
för att kunna få till ett eventuellt maktskifte efter nästa riksdagsval.

Den här affären med Hanif Bali och den minderåriga flickan blev då i kombination med alla hans
tidigare bråk och klavertramp ett fullgott skäl för Moderaterna att börja avsluta hans position som riksdagsledamot.

De flesta i befolkningen följer ju inte ens Twitter och i de fall de ens använder Twitter så är det sällan ens
Hanif Bali eller inrikespolitik överhuvudtaget som är det främsta intresset.

Det återstår väl att se vad Hanif Bali istället kommer att ägna sig åt efter nästa riksdagsval, jag har för mig att han har

Hanif Bali får väl kanske möjligen köra en podd ihop med Alexander Bard och Ivar Arpi och Jan Emanuel Johansson
och de kan sitta där och jämföra varandras gräsligt fula skägg eller bjuda in den där Rasmus Paludan och diskutera och tipsa

till Tino Sanandaji är förmodligen inte den bästa i nuläget.

Jag kan annars förvisso annars se en del likheter mellan Hanif Bali och Tino Sanandaji i båda deras gemensamma beteende och sätt
Helig profet är en jävligt underlig tolkning av "oskyldig tills det motsatsen bevisats" - vilket är en grundpelare inom rättsstaten.
Citera
2021-12-31, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Helig profet är en jävligt underlig tolkning av "oskyldig tills det motsatsen bevisats" - vilket är en grundpelare inom rättsstaten.

Ja fast nu är det ju bevisligen inte det jag syftar på utan snarare hans så kallade karriär och person i sin helhet.

Det där med anklagelserna emot Hanif Bali är ju i stort sett ganska avslutat och överspelat vid det här laget.

För vad gäller den affären så bedömde Moderaterna och partiledningen som bekant att han ansågs vara
tillräckligt skyldig för att i alla fall inte kunna fortsätta som riksdagsledamot nästa mandatperiod.

Det är ju givetvis en besvikelse för anhängare till Hanif Bali, dock anses den affären och det ärendet vara avslutat och överspelat.

Det är bara att acceptera att hans karriär som just riksdagsledamot snart är färdig och över och dags att gå vidare i livet.
Citera
2021-12-31, 13:12
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:

Han har inte haft ett olämpligt sexuellt beteende, från första början.
Citera
2021-12-31, 15:51
Medlem
Citat:
Ja fast nu är det ju bevisligen inte det jag syftar på utan snarare hans så kallade karriär och person i sin helhet.

Det där med anklagelserna emot Hanif Bali är ju i stort sett ganska avslutat och överspelat vid det här laget.

För vad gäller den affären så bedömde Moderaterna och partiledningen som bekant att han ansågs vara
tillräckligt skyldig för att i alla fall inte kunna fortsätta som riksdagsledamot nästa mandatperiod.

Det är ju givetvis en besvikelse för anhängare till Hanif Bali, dock anses den affären och det ärendet vara avslutat och överspelat.

Det är bara att acceptera att hans karriär som just riksdagsledamot snart är färdig och över och dags att gå vidare i livet.
Du vill ju bara att han ska var skyldig av rent personliga skäl - du ogillar folk på högerkanten. Vänstern har alltid haft svårt att förlika sig med ett rättsväsende där alla är lika inför lagen - framförallt alla som inte är kommunister.
Citera
2022-01-19, 15:32
Medlem
Den gode Hanif är i blåsväder IGEN. I en twitchlive så såg alla hans senaste sökhistorik som var ” extremely painful anal amatuer and seduces reluctant teen”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in