Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-15, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Perser är majoritet i Iran.
I Kermanshah finns många folkgrupper, majoriteten är kurder.
Citera
2021-09-15, 21:28
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Wow en arab som gillar små svenska tjejer! Chockerande

Tjejen är förvisso liten, men hon är inte svensk.
Citera
2021-09-15, 21:29
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Förmodligen har hon bevis som hon lägger till i polisanmälan. Just nu har vi bara ena sidans version

Då väntar vi på polisanmälan. Sedan tar vi det därifrån.
Tills dess ska detta ses med nyktra ögon som en kaosbrud och vänsterfacister som vill bli av med Hanif.

Att vara invandringskritisk + Iranie "husblatte" skapar per automatik många fiender på vänsterkanten och PK-maffian.
Citera
2021-09-15, 21:29
Medlem
Intressant att följa.

Vad säger tjejens föräldrar om detta? Det måste vara jobbigt i alla fall
Citera
2021-09-15, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det första: De loggar han eventuellt gett partiet kan svårligen bevisa hans oskuld.

Det andra: En anmälan av hämndbegär gör inte att anmälan är falsk.

Om loggarna innehåller det han påstår visar det att han tydligt markerade att han saknade sexuellt intresse i henne. Det visar dessutom hennes skuld, att hon ej respekterade hans sexuella gränser utan fortsatte kontaktförsöken.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
https://marcusoscarsson.se/hanif-bal...har-varit-med/

"– Jag vet att han inte har gjort det. Jag har varit med, jag har sett allting. Jag har sett alla konversationer och hur han har avvisat henne. Jag vet att han inte har gjort det.

Det säger Hanif Balis fästmö och sambo Linnea Lundgren som nu ikväll bemöter sexanklagelserna tillsammans med Hanif Bali i ett Expressenreportage hemma i bostaden."

Fruar stödjer, trots allt förvånande ofta deras män som som anklagas våldtäkt eller utnyttjande ex.Arnaults fru som vittnade och Lambertz flickvän. Också när männen besökt prostituerade.
Märkligt kan man tycka.
"Köttet är svagt" citerar Lambertz
Citera
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenJa
Säg att man tror att detta är en Komplott ngn stans för att bli av med HB
Har inte detta då slagit tillbaks Big Time
Man kan hamna i Polisförhör och kan utan vidare tappa 100 000 tals väljare
Kvinnor och alla de som tycker att Sexbrott i synnerhet med underåriga. Inte är ngt dom vill rösta på
De som är Invandringskritiska kan tycka att måttet är rågat. Adjö
Jag säger inte att det inte är så . Men hade inte ett Geschwint Partistyrelse agerande med snabb Polisanmälan rensat luften + Presskonferensen
I synnerhet man haft veckan på sig Komma med detta.

typ ...det var Nisse i den Falangen som vill köra en Fuling det har inget med partiet att göra
Dumpar vi Nisse --- Ser vad anmälan leder till ---- Kör vi igen

Vore det en " Röding " som det kan heta på nätet ibland DÅ är det ju ännu bättre då faller ingen skugga alls på Moderaterna är man ett offer för lömska planer .. Sympati får man ..

Känns ju inte som att det är där det ligger : Men här kan jag ha fel .Tänker lite högt.
Hålla på som dom gör nu mot bakgrund fallen i Malmö kan gå helt snett.
Det skickar signalen att man försöker Mygla bort detta .. Det kostar ju väljare såvitt jag kan se.

Nyvalet är inte helt uteslutet ..Det var inte länge sedan det var nära .
En budget kanske inte går igenom Magda Säger .. Detta behöver ni godkänna eller får valmanskåren Chansen.
Då är det kokta fläsket stekt kanske för Nya Kleptokraterna Behöver inte ens trycka valsedlar
OM Partisekreteraren är häktad eller Frisläppt..
Jeez, skriver du bara en massa olika ord efter varandra med punkt och stor bokstav ibland, och hoppas det betyder något?
Vad menar du egentligen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Då väntar vi på polisanmälan. Sedan tar vi det därifrån.
Tills dess ska detta ses med nyktra ögon som en kaosbrud och vänsterfacister som vill bli av med Hanif.

Att vara invandringskritisk + Iranie "husblatte" skapar per automatik många fiender på vänsterkanten och PK-maffian.

Hon är faktisk moderat.
Senast redigerad av blvrbbl 2021-09-15 kl. 21:32. Anledning: Tydlihgörande
Citera
2021-09-15, 21:31
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Förmodligen har hon bevis som hon lägger till i polisanmälan. Just nu har vi bara ena sidans version

Polisanmälan gjordes av en "utomstående" enligt chefen för särskilda åklagarkammaren:

På onsdagskvällen fick Särskilda åklagarkammaren in en anmälan i ärendet. Kammarchefen Anders Jakobsson kan inte säga vad rubriceringen är, men säger att anmälan gjorts av en ”utomstående person”.

https://www.expressen.se/nyheter/han...e-bett-om-sex/

Det är alltså inte 17-åringen själv som gjort en anmälan.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Tror du på allvar att partiet skulle rentvå honom ifall någon skickat in bevis på att han försöker få minderåriga att skicka nakenbilder? Du brukar ha en viss nivå av logik, men här verkar det halta lite.

Mig veterligen har partiet inte rentvått honom.

Bara att skicka in vad som påstås vara loggar tror jag inte heller räcker för att partiet ska fimpa honom. Måste dubbel- eller trippelkollas.

En uteslutning eller så måste också ske på ett snyggt sätt. Kräver planering och dialog med HB, kommunikation, MUF, partiledare, partisekreterare…inte gjort i en handvändning.
Citera
Medlem
John.Walkers avatar
Att Hanif går ut i media men partiet är tyst visar på en spricka mellan hans position och partiets.

Han har flera hål i historien, bland annat har han träffat henne tre gånger gånger nämner endast en gång som var oskyldig. Men andra två gångerna nämner han inte.

På frågan om han flörtat så undviker han genom att säga fråga tjejen.

På frågan om dom har pratat om sex så säger han att det vill han endast prata om i en polisutredning.

Någonting har hänt men inte något brottsligt, bara omoraliskt och därför vill han gå till domstol.
Citera
2021-09-15, 21:32
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blvrbbl
Kaosbrud som är faktisk moderat.

Ja alla Moderater är inte rimliga människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in