Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-16, 20:36
Medlem
StrawberryTeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Trams, jag har läst dina inlägg och det bästa du kommit är en påstått död kvinna som du själv medgivit att du saknar belägg för.
Jag har gett dig ett namn på en ämbetskvinna som är insatt i vad Hanif hållit på med, och även tagit emot en del skit själv. Jag har även i detalj beskrivit ett högst konkret och självupplevt händelseförlopp. Att du väljer att inte tro på det gör mig ingenting, men du var den som efterfrågade min personliga redogörelse trots att jag klargjorde att jag inte sitter inne på bevismaterial.

Nåväl, ord står mot ord. Vi får helt enkelt se vad som händer. Ett antal polisanmälningar har redan trillat in och fler lär det bli.
Senast redigerad av StrawberryTea 2021-09-16 kl. 20:38.
Citera
2021-09-16, 20:36
Medlem
tryggtochbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Anmäller hon och förlorar i rätten får hon stå för rättegångskostnaden.

Det gäller väl ändå civilrättsmål och inte straffrättsmål?
Citera
2021-09-16, 20:37
Medlem
Det är intressant att personen gick vidare med en Polisanmälan, det tyder på att de anser sig ha tillräckliga bevis för sexuellt olämpligt beteende.
Citera
2021-09-16, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ***
Vem ska de polisanmäla och varför?

Varför uppmanar M till polisanmälan?
Citera
2021-09-16, 20:38
Moderator
pewpews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jettz
Det är intressant att personen gick vidare med en Polisanmälan, det tyder på att de anser sig ha tillräckliga bevis för sexuellt olämpligt beteende.
Men det var en anonym som anmälde.
Citera
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrawberryTea
Jag har gett dig ett namn på en ämbetskvinna som är insatt i vad Hanif hållit på med, och även tagit emot en del skit själv. Jag har även i detalj beskrivit ett högst konkret och självupplevt händelseförlopp. Att du väljer att inte tro på det gör mig ingenting, men du var den som efterfrågade min personliga redogörelse trots att jag klargjorde att jag inte sitter inne på bevismaterial.

Nåväl, ord står mot ord. Vi får helt enkelt se vad som händer.

Ge oss allt konkret du har om det, kom igen nu!
Citera
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jettz

Fast det var en anonym anmälare med en tidningsartikel som grund? Kan varit vem som helst som gjort den, till och med Bali själv.
Citera
2021-09-16, 20:39
Medlem
***s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blvrbbl
Vem ska de polisanmäla och varför? Det är ju den som anser sig utsatt för brott som ska göra det. Inte den som anser att inget brott begåtts.
Citera
2021-09-16, 20:39
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryggtochbra
Det gäller väl ändå civilrättsmål och inte straffrättsmål?
Allmänt åtal väcks av åklagare betalas av staten
Enskilt åtal väcks av privatperson och bekostas av den som förlorar eller delas mellan parterna
Citera
2021-09-16, 20:40
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blvrbbl

Om kvinnan anser att hon blivit utsatt för brott bör förstås hon anmäla, men det gör hon inte. Hon verkar alltså inte anse att brott har begåtts.
Citera
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ***
Vem ska de polisanmäla och varför? Det är ju den som anser sig utsatt för brott som ska göra det. Inte den som anser att inget brott begåtts.

De uppmanar tjejen att polisanmäla Hanif Bali om hon anser sig ha utsatts för brott. Detta kommer at ledatill förtalsanmälan nörpolisutredningen läggs ned. Det måste det göra för att rentvå Hanif Bali.
Citera
Okej han är känd för att grooma unga flickor, han har hållit på sedan Göran Persson snattade geléhallon och åkte fast.
Så med det sagt är det betydligt mer soppar under mattan som när som helst kan avslöjas.
Tråkigt fall, äntligen en lycklig framgångsrik blatte så snavar han på någon blondins fittbuske.
Då faller allt, tilliten till alla korta alla brun alla med Al Qaida skägg ja alla misstänkliggörs , fy fan alltså
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in