Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-17, 19:51
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Han är rökt.
Tror polisens tekniker kan styrka hennes version utan större problem.

Hanif är väldigt duktig inom IT och har goda programmeringskunskaper jag tror inte han är så dum att han tror att raderade meddelande betyder han är säker?

Citat:
Ursprungligen postat av myrdal
Hon har visat en del bevis för HD/Sydsvenskan

Nu har jag aldrig använt tinder men visst är det 18års gräns?
Citera
2021-09-17, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Är detta sant. Hur är fira tider med källor generellt?

Ofta säger de saker som vanlig media inte vill visa upp! Källkritik skall jag inte uttala mig om då jag inte jobbar där. De har ofta rätt men mainstream vill inte informera ..
Citera
2021-09-17, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Man kan fråga sig varför en man som Bali får för utbyte med att kommunicera med en flicka på 15 år.
Vad har dom pratat om? Hästar..skateboard..ungdomsmode..tik tok..smink..hårfärgning..goda tuggummi..epa traktorer..mopeder.
Hans avsikt har varit en hel annan som hon inte har förstått.

Jag funderade också på det initialt när jag först hörde talas om den här Hanif Bali affären med den minderåriga flickan.

Det är fullt möjligt att han inte har begått något brottsligt, där får alla anses vara oskyldiga tills motsatsen bevisats.

Dock begriper jag inte vad den här snart 35 åriga karln, förvisso ser han mycket äldre ut med gråa hår, skägg, tunnhårighet,
förväntar sig få ut av att chatta med 15 åriga minderåriga småtjejer?

Hanif Bali borde väl rimligtvis kunna begripa att han inte har någonting där att hämta, kan jag tycka.
Citera
2021-09-17, 19:53
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odok
Enligt pervopolacklogik ska man alltså ha sämre skydd desto fler gånger man utsatts. Okej. Det handlar ju förstås inte om "otur" utan det handlar om att sociopatiska pervon ofta har en preferens för vissa typer av kvinnor och tjejer som redan är sårbara t ex på grund av att de redan utsatts flera gånger. Det här är förstås inget som jag förväntar mig att någon som fostrats in i en primitiv empatilös kultur ska kunna förstå. Men om vi ska snacka om "mönster" kan man ju undra varför vissa snubbar inte kan behålla en vettig kvinna utan lämnas gång på gång och blir till slut tvungna att erbjuda läxhjälp för att få någon att umgås med.

Om en kvinna har anklagat flera män för samma sak är förstås sannolikheten att hon berättar sagor högre. Hon har hittat ett sätt att tjäna mycket pengar helt enkelt.
Citera
2021-09-17, 19:54
Medlem
AbuserUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Twitter har 18 års gräns. Instagram har 18 års gråns.
Det hindrade henne inte.

Hursom, 28 dagar kvar till brudens alla twitter-DM är borta för evigt.

Snigelspår av M? Ge mig länkar!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virre87
Vafan har en 16 åring en tinder profil för undrar jag? Och sen förstår jag helt om man ogillar det men det är inte olagligt att ragga på 16 åringar i Sverige.

Du skriver helt enkelt in att du är född två år tidigare och sen skriver du i profilen att du är yngre.

Sett många 18-20 åriga profiler där det står att de är yngre. Kidsen använder det med, såklart.16-17åriga tjejer använder det för att hitta 18-22 åriga killar. inget konstigt.
Citera
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Är detta sant. Hur är fira tider med källor generellt?

Fria Tider vinklar till sin fördel.

Något Fria Tider har med när man tar artiklar från msm för att vinkla är originalkällorna. Då kan man ta originalet om man inte litar på FT.
Citera
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbuserUser
Han har nog förgäves försökt med alla medel för att sopa igen spåren. Kanske tom gjort sig av med en mobil. Tror målsägande sitter lugnt i båten medan babben hjälplöst håller i relingen.

"Sparka han på fingrarna så vi håller oss flytande"

Äckliga jävla avskum Hanif!

Hanif kan väl inte vara så dum att han tror att spår går att "sopas igen"? Det är snarare lowlifers som tror att man slipper undan om man rensar chatten på Snapchat eller Instagram. Därför har jag fortfarande en sund skepticism mot att Hanif skulle ha gjort något. Inte för att han nödvändigtvis är en god människa, utan för att jag kan inte tro att han skulle vara så dum att han tar risken.
Citera
2021-09-17, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Om en kvinna har anklagat flera män för samma sak är förstås sannolikheten att hon berättar sagor högre. Hon har hittat ett sätt att tjäna mycket pengar helt enkelt.

Som sagt, såna resonemang kanske verkar rimliga i div. östeuropeiska bakvatten, men håller inte i ett civiliserat land.
Citera
2021-09-17, 19:55
Medlem
Någon twittrar om detta..

Tjejen säger att hon märkte att han ville ha sex med henne och då sa hon till honom att hon är oskuld för ...

Och då sa han “jag tror att jag skulle kunna vara en bra första”
Senast redigerad av blvrbbl 2021-09-17 kl. 20:00. Anledning: Fel länk
Citera
2021-09-17, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronadagar
Japp, om det finns bevis är han totallt rökt och jag (som ändå får kalla mig ett "fan" av honom) har inga problem med att han blir nedgrävd på en sophög och försvinner.

Mycket kan man förlåta men inte när det kommer till barn.Och jag skiter i att hon snart är myndig, en man närmare 35 sitter inte och jagar efter 16 åringar, speciellt inte i hans sits. Handlar om omdöme. Och även om det är hon som tagit initiativ med att skicka bilder, så handlar det om omdöme från hans sida. Han skulle omedelbart klippt bandet med henne och informerat partiet vad hon skickat för något, så hade de vetat om det från start och han hade kunnat undvika den här jävla skitstormen.

Samma som när Federley blev ihop med en pedofil, inget "olagligt" i sig, han hade suttit av sitt (alldeles för korta) straff, men det bevisade att Federley var totalt omdömeslös.

Om det var Tinder med åldersgräns så vad gör man? Då är misstänkt lurad! Varför lura någon till ett brott?
Citera
2021-09-17, 19:57
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamesbergsjon
Sluta försvara en 40 åring man som beter sig Omoraliskt mot en 16 åring barn
Sluta försvara en snart 18-årig, klart strulig tjej som teamat upp med en SSU:are för att försöka mörda HBs karriär! Dessutom är Hanif trettio-nånting
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in