Citat:
Ursprungligen postat av
Gregorpegor
Det här verkar vara det ända bevis hon har att komma med, då ska sägas att det är 18-årsgräns på Tinder. Så Hanif kommer lätt undan med att säga att han inte kände igen henne..
1. Hanif är verifierad på Tinder, samma blåa ikon som på Twitter. Såg journalisterna detta?
2. Troligen har Hanif tagit bort sin Tinder-konto och därmed alla matchningar. Han är trots allt förlovad. Isf har journalisterna sett en skärmavbild. Väldigt inkompetent om så är fallet. De borde redovisa om det är bild eller app matchningen finns på.
3. Har Sydsvenskan frågat vilka datum var hon hemma hos Hanif och han sa "bli av med oskulden med mig"? Isf kan de ju dubbelkolla med resekvitton från riksdagen eller leta alibi för Hanif, vilket borde kunna fria honom från soppan.
Det började med diskussion om nakenbilder och polisanmälan om detta. Detta har Hanif gått ut och dementerat med hänvisning till chattloggar. Nu har anklagelsen flyttats från nakenbilder i chatt till "märkte att han ville ha mig" och "mina tjejkompisar tyckte det var fett konstigt" samt att de har matchat på Tinder.