Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-18, 00:59
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Han har ju lagt på locket.

Hur tror du då någon ska kunna svara på din fråga?
Citera
2021-09-18, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Alltså ni är ju borta i huvudet och hjärntvättade av Bali. Han har haft kontakt med en högstadietjej, varit i kontakt med henne på Tinder, bjudit hem henne för en date, regelbundet pratat med varandra i telefon. Och mycket troligt bett henne skicka barnporr.

Det spelar ingen roll om han gjort något som enligt lagen är olagligt ens, han är jävligt suspekt hur som helst vilket varje vettig person kan se.
Du kan sluta låtsas som att du bryr dig om brottsoffret för ingen tror på det. Det hela handlar om att du inte gillar Hanif Balis åsikter och därför drivs du av ett hat mot Bali snarare än att du bryr dig om flickan. Om du nu brydde dig så mycket om barn som brottsoffer som du vill göra sken av här, borde du då inte varit minst lika upprörd i följande tråd: (FB) Två barn skadade vid skottlossning i Flemingsberg, Stockholm (2021-07-17) Letade runt bland dina tidigare inlägg och du har inte visat minsta intresse för brottsoffren tidigare.

Så om du försöker intala någon att ditt engagemang här betyder att du bryr dig om brottsoffret så sorry, den fungerar inte!
Senast redigerad av JagheterHenrik 2021-09-18 kl. 01:03.
Citera
2021-09-18, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Väldigt tomt där, allt verkar bygga på en like som det inte ens är styrkt kommer från Balis konto.

Då är det upp till Hanif "Superlike" Bali att stämma GP för förtal ifall det inte stämmer.
Citera
2021-09-18, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Om du inte visste det så är svenska polisen indelad i olika grupper som utreder olika saker.
Ja, visst. Men nu rörde inte frågan om hur polisen prioriterar sina resurser utan om varför vänstern har visat ett så extremt mycket större engagemang i fallet med Paolo Roberto än det fruktansvärda som hände i Flemmingsberg eller förra åter när ett barn fick sätta livet till för gängkriminaliteten?
Citera
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WirreStirre
Menar du att prostitution och misstänkt trafficking inte ska utredas av polis?
Rimligt...

Halmgubbe, detta har jag inte skrivit.

Men jag kan nu skriva att prostitution borde legaliseras för både köpare och säljare. Vad samtyckande vuxna personer gör med varandra ska inte andra lägga sig i.
Citera
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Hur verifierade hon att det var Balis konto och inte någon annan som skapat kontot med Balis bilder?

Eftersom hon fick superlajken under sommaren förra året från en person som utgav sig för att vara Bali samtidigt som hon hade sin lilla fling med Bali så kan man anta att personen som skickade superlajken var just Bali. Det är möjligt men inte särskilt troligt att flickan skapade en falsk tinderprofil. Utgav sig för att vara Hanif Bali och skickade en superlajk till sin riktiga profil i syfte att skapa ett mediedrev mot Bali över ett år senare.
Citera
Medlem
Citat:
GP har alltså gått ut med att dom sett Hanifs tinder super-like direkt från flickans telefon.

OOOUUCHH! Game over

Ohhh nej!!!! Han har lajkat en tjej han känner privat på Tinder. Kölhala honom, fängsla honom, landsförvisa honom! Varför inte dödsstraff, när vi ändå håller på?

Ni vänstertomtar slutar aldrig att förneka er.

Han har inte ens förnekat själv att han lajkat el inte. Det har inte ens varit uppe för en anmälan. Detta är något tjejen nu använder mot honom. Som mycket annat.
Citera
2021-09-18, 01:03
Medlem
Seemves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Lilla gubben, det är nog ganska enkelt att ta reda på om det är hans riktiga profil eller inte....

Jadå, det gör man fort i en utredning.
Men är lajken kvar så finns chatten kvar. Visa den och det är game over redan innan eventuell rättegång.

Vart är allt som faktiskt visar på olagligt beteende?
Citera
2021-09-18, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Du kan sluta låtsas som att du bryr dig om brottsoffret för ingen tror på det. Det hela handlar om att du inte gillar Hanif Balis åsikter och därför drivs du av ett hat mot Bali snarare än att du bryr dig om flickan. Om du nu brydde dig så mycket om barn som brottsoffer som du vill göra sken av här, borde du då inte varit minst lika upprörd i följande tråd: (FB) Två barn skadade vid skottlossning i Flemingsberg, Stockholm (2021-07-17) Letade runt bland dina tidigare inlägg och du har inte visat minsta intresse för brottsoffren tidigare.

Så om du försöker intala dig själv att du bryr dig om brottsoffren så sorry, den fungerar inte!

Jag är iaf den förste att erkänna att jag tycker att Hanif Bali är ett kräk och att alla mina åsikter i den här frågan är högst partiska.
Citera
2021-09-18, 01:04
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Då är det upp till Hanif "Superlike" Bali att stämma GP för förtal ifall det inte stämmer.

Det gör inte att påståendet blir sant.
Citera
2021-09-18, 01:05
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Eftersom hon fick superlajken under sommaren förra året från en person som utgav sig för att vara Bali samtidigt som hon hade sin lilla fling med Bali så kan man anta att personen som skickade superlajken var just Bali. Det är möjligt men inte särskilt troligt att flickan skapade en falsk tinderprofil. Utgav sig för att vara Hanif Bali och skickade en superlajk till sin riktiga profil i syfte att skapa ett mediedrev mot Bali över ett år senare.

Möjligt att det var Balis konto alltså men inte styrkt. En like betyder heller inget i sak.
Citera
2021-09-18, 01:05
Medlem
Arsenaln1clubs avatar
Från artikel:
Enligt flickan har Hanif Bali även lovat henne att de ska åka till Prag när hon fyllde 18 och att han, med sin stora följarskara i sociala medier, skulle hjälpa henne i politiken och att få en plats i kommunfullmäktige, om hon valde att kandidera.

– Jag blev ju smickrad över att han var intresserad av mig på det sättet men jag var liksom inte kär i honom. Det var mer att jag kände att jag behövde ha honom i mitt liv med tanke på att han lovade mig så mycket och så.

Är det såhär vi får våra förtroendevalda? Inte konstigt att landet går åt helvete. Tur svensken är bra på att bilda företag och jobba vilket räddar oss än så länge. Politiker är fan det värsta som finns. Vi måste skaffa en tribunal som dömer politiker, inga advokater eller rättegångar utan folkomrösta om straffen som ska utdelas.

Jag har alltid gillat att Hanif går till attack på regeringen, får se om han är skyldig eller ej, jag tror han ville knulla men jag tror tjejen utnyttjar händelseförloppet och spelar apa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in