Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-19, 11:49
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Vänsters åsikter är för splittrade för att ta på allvar ni vågar inte internt göra upp med identitetspolitiken. Det finns säkert en moralkonservativ vänster men dess väljare röstar numer på SD.

Det verkar ju finnas en hel del splittring i just detta ämnet bland högern också så ni kanske bör städa framför egen dörr först.
Citera
2021-09-19, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Hanif en bra bit över 30 Anastasia 15 - känns det ok för dig så tycker jag att du kanske bör leta efter ett parti likt Centern med mer libertina värderingar. I ett konservativt samhälle är inte detta ok.

Nu blev 17-åringen plötsligt 15 igen....
Inte för att det spelar någon som helst juridisk roll men det är tydligt Freudianskt att själv tro på det
Citera
2021-09-19, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Japp, du sa det. "Think of the children" gäller bara när det passar deras syften.

Mår illa av alla som kallar HB pedofil. Har ni inte sett bilderna på kvinnans Facebook? Hon ser fullvuxen ut.
Ser ut och ser ut, han visste ju att hon var 15-16, så det är ju lika illa.

OM det är sant förstås, måste lägga till den brasklappen så inte autistmaffian får ett bryt.
Citera
2021-09-19, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Hamnar han inte på listorna i december kommer han försöka sig på personval.

Har för mig att i förra valet hade rösterna på honom räckt för ett personval.

Hans flickvän är ju från M så helt ensam är han väl inte 😀

Det är ju det som är hela anledningen till denna scam.

Detta är det sätt du kan komma åt någon som riskerar att komma in på personval.
Står han inte på riksdagslistan kan man inte kryssa honom.

Han är alltså redan out
Citera
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Det finns många även här åt vänstern som anser att man har rätt som barn att vara fredade från vuxnas sexuella närmanden.

Barn är ju skyddade. Ända upp till 18 år faktiskt. Sen är det klart att du inte kan ha samma typ av skydd för ett förskolebarn som för en person som är 17 år och 364 dagar gammal avslutat puberteten för typ ett halvt decennium sedan. Jag har faktiskt inte sett någon som helst politisk debatt kring att höja eller modifiera de gränser som finns.
Citera
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Immelman
Nu blev 17-åringen plötsligt 15 igen....
Inte för att det spelar någon som helst juridisk roll men det är tydligt Freudianskt att själv tro på det

Hon var väl enligt egen utsago 15 när kontakten initierades av Bali?
Citera
2021-09-19, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Det har väl ganska mycket med jantelagen att göra också, ju mer någon sticker ut och är offensiv, desto mer glädjas man i när den får mothugg.

Både Busch men framförallt Bali har ju haft extremt hög svansföring och verkligen slagit på stora trumman och nästan blivit en husgud för många. Det kombinerat med att han är politiker samt att det rör sig om ett (påstått) brott mot ett barn gör nog att många gottar sig i detta extremt mycket mer än t.ex den okända sverigedemokraten som mördade någon, trots att mord är många gånger värre.

Jag håller inte med din analys. Det måste vara riktigt illa och helt uppenbart när en person med störning kläs av. Om det är psykopater eller bara kluster B personligheter, är en sak för psykiatrin att avgöra.

Hanif Bali och Ebba Busch har haft för stora egon, helt fartblinda när de driver bruna frågor i etablerade partier. De har varit populära i fel kretsar som inte är deras partiers väljarbas. Vill man ha det som framförs av Hanif Bali och Ebba Busch, har vi SD som ett utmärkt alternativ.

Vi vet alla att när de gäller invandring är det kört. De som kommit hit, är här för att stanna. Nu måste man ha en politik anpassad därefter, utan att förlora sin egen humanitet. Man behöver inte gränslösa dårar som Hanif Bali eller Ebba Busch för att lösa frågor med SD där man är överens politiskt.
Citera
2021-09-19, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CRANK-Gollum
Ok, jag køper det. Ha en bra dag.

Det var ovanligt renhårigt.

Fast nu när han redan fälld av gatans parlament så det spelar ingen roll om han lär oskyldig
Citera
2021-09-19, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Bostadshus sprängs varje vecka - ingen reaktion
Barn skjuts när de är ute och leker - ingen reaktion
Polis skjuts - ingen reaktion
Bali ger en like på tinder - avgå!
Om han lajkat en vuxen hade ingen brytt sig.

Om han lajkat en 16-åring som han trodde var 22, samma sak.

Om han bara lajkat en 16-åring, som han visste var 16 - visst mummel.

Men nu är ju anklagelsen att han försökt få en 16-åring i säng, trots att han visste att hon var 16 och trots att han var något slags mentor. Alltså en helt annan situation.

Vet inte om mentorbiten låter särskilt sannolik, men ändå. Kan tänka mig att han är gubbsjuk.
Citera
2021-09-19, 11:54
Medlem
BIB3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CRANK-Gollum
Hon är ett barn. Han är vuxen. Du ser inte problemet. Det är ditt problem.
Hata hata hata, det är allt ni inom brunvästern kan.

Jag knullade en 34-årig läckerbit till kvinna när jag var 17. Vi var som kaniner. Minns än i dag hur jag slet av hennes jeans.

Menar du att hon då knullade ett barn?

Du måste vara en incel.
Citera
2021-09-19, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Immelman
Det är ju det som är hela anledningen till denna scam.

Detta är det sätt du kan komma åt någon som riskerar att komma in på personval.
Står han inte på riksdagslistan kan man inte kryssa honom.

Han är alltså redan out

Ajdå…

Det är således skarpt läge och ett välplanerat drev detta.
Citera
2021-09-19, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Hon var väl enligt egen utsago 15 när kontakten initierades av Bali?

Källa på det som ni brukar säga?

Inte ens hon har påstått att HAN kontaktade HENNE utan att de sågs på ett möte och han körde henne och en kompis hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in