Citat:
Ursprungligen postat av
MadBalt
Hmm Enoch du tycks ha helt dubbla moraliska måttstockar. I trådarna om Soran och Virtanen drev du en helt annan tes angående de ”obevisade anklagelserna”mot dem. Ja ja Enoch Thulin driver sin politiska agitation utifrån vad som gynnar hens syn på högerpolitik snarare en bottnar i en gedigen moraliskt ställningstagande. Du har ner gemensamt med de vänsterliberala en vad du vill medge. Dubbelmoraliskt hyckleri kallad det.
Hahaha, har du fått snacka med chefen för att koka ihop denna patetiska kontring.
Att försöka få debatten att handla om något annat. Fan vad ni är genomskinliga.
När det gällde Soran så fanns det bevis & han agerade redan från början som en skyldig. Sedermera har han till stor del bekräftat anklagelserna. Enbart att vissa grejor var preskriberade räddade honom från att dömas
Virtanen har själv skapat det samhällsklimat som bet honom i arslet. Så oavsett om han är skyldig så är det rätt åt honom, vilket också hela tiden var min tes.
Jag hatar moderater, dom driver ingen högerpolitik alls & att Bali är lite uppkäftig på nätet skadar mest den verkliga konservatismen, då folk förleds att tro att moderaterna är något annat än globalistiska vänsterliberaler. Så nej, att jag inte är beredd att döma någon bara för att en hashrökande blatte lurat en tjej att anmäla hans privata hatobjekt. Inte av ideologiska skäl, utan av moraliska skäl.
Be om nya argument, de du har är pinsamma.