Citat:
Ursprungligen postat av
inspiratoeren
Det jag vet r att siffrorna fr antalet deltagare ofta rapporteras i flera led innan de matas in, vilket frsts kar risken fr fel.
Sedan litar jag p programmerarnas uppgifter om att det finns kvar allvarliga buggar. Sedan finns det skert gldjesiffror i vissa fall ocks.
Kom ihg att de flesta av vra aktiva r mycket unga, ven om det ven finns vissa vuxna som jag med. Vi har en hel del problem med att vissa av de unga inte vill att vi vuxna ska f vara med i besluten och det skapar betydande problem ven fr vr dataskerhet.
D du tydligen har hllit p med programmering och datamodellering, skulle du kanske kunna hjlpa till med avlusningen av vrt databasprogram!?
Det r inte s bra, att programmet bara tillter inmatning av framtida uppgifter, programmet flyttar enligt uppgift sjlv helt felaktigt fram datumen fr demonstrationerna i vissa fall! I vissa fall har dessa fel kommit, nr platsen fr en demonstration har ndrats!
Ja men det r helt i sin ordning, forskningsrapporter bygger ofta p berkningsmodeller och ven antaganden hur det blir i framtiden med vissa infrda parametrar. Vilket gr att ett litet fel dr kan f oerhrda konsekvenser p statistik och forskarrapporter, s forskarnas sanning idag kan var en helt annan i morgon nr nya rn visat p motsatsen.
Som tur r har Greta och F4F tagit hjd fr detta s nr tex nya rn visar att mnniskan inte alls har har/haft s stor pverkan p klimatet kommer dom givetvis anpassa sig efter det. Det r bra att ni mrkt av problemen och frsker rtta till era interna problem. Sen r det viktigt att vara med p undervisning i skolan d man kan missa vrdefull kunskap inom tex matte, dataprogrammering och andra viktiga mnen. 🤔😉