2024-06-23, 16:34
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Visa en enda källa som säger att träning bränner fett. Du är idiotförklarad, även om du länkar en källa eftersom du inte förstår vad det står. Varför svarar du inte på alla andra faktorer som spelar in vid fettoxidationen och viktnedgång? Constrained energy expenditure t ex? Du som vet allt måste väl kunna svara på det?

Märker du undviker att komma med en källa när jag bad dig. Såklart. För det finns ingen (seriös) källa som hade sagt sådana dumheter.

Sluta skäm ut dig nu. Erkänn att du har fel istället. Folk har i århundraden tränat sig smala. Nån idiot på Flashback som hävdar annat kommer inte ändra detta.
Citera
2024-06-23, 16:41
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Märker du undviker att komma med en källa när jag bad dig. Såklart. För det finns ingen (seriös) källa som hade sagt sådana dumheter.

Sluta skäm ut dig nu. Erkänn att du har fel istället. Folk har i århundraden tränat sig smala. Nån idiot på Flashback som hävdar annat kommer inte ändra detta.

Haha du säger att jag inte vet vad jag pratar om och du säger att "folk har tränat sig smala", vilken pajas du är. Så du har ingen källa utöver "folk har tränat sig smala" (eftersom du är för efterbliven för att förstå - dom har inte tränat sig smala, dom har blivit smala genom kalorirestriktion )
Citera
2024-06-23, 16:44
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Haha du säger att jag inte vet vad jag pratar om och du säger att "folk har tränat sig smala", vilken pajas du är. Så du har ingen källa utöver "folk har tränat sig smala" (eftersom du är för efterbliven för att förstå - dom har inte tränat sig smala, dom har blivit smala genom kalorirestriktion )

Känns konstigt att länka källor till sånt som är självklar fakta och allmänbildning.
Vad har du själv för källa då? Bara samma påhittat trams inlägg efter inlägg.
Citera
2024-06-23, 22:04
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Känns konstigt att länka källor till sånt som är självklar fakta och allmänbildning.
Vad har du själv för källa då? Bara samma påhittat trams inlägg efter inlägg.

https://www.youtube.com/watch?v=XPNBBJHjRk8

Du kan titta på den här videon till exempel. Om du inte är totalt efterbliven (vilket du redan bevisat att du är) så ser du att träning är totalt värdelöst och ineffektivt för fettförbränning eftersom det är oändligt många gånger enklare att bara reglera kosten för att hamna på samma kaloriunderskott. Men, eftersom du är en hjärndöd analfabet så kommer ju du givetvis inte förstå någonting av vad som sägs i videon eller vad siffrorna betyder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in