Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-16, 16:55
Medlem
De personerna som har synliga tatueringar och som jag känner antingen i verkligheten eller på nätet har alla rätt tufft i livet längre tid, lever ostabilt liv och utanför 'normalt' samhälle, en del saknar jobb och bostad.
Har aldrig sett någon med tatuering som är framgångsrik(mest ekonomimässigt) och har ordnat liv. Hur kommer det sig?
Senast redigerad av klarhimmel 2021-09-16 kl. 17:11.
Citera
2021-09-16, 16:58
Medlem
JuppieNalles avatar
Att du rör dig bland luffare.
Citera
2021-09-16, 17:02
Medlem
Hamleyss avatar
För att du inte har tänkt efter.

En del människor med tatueringar är losers andra är vinnare.
För 40 år sedan så kunde man kanske spekulera i att tatuerade människor är misslyckade men inte ens då var det entydigt.
Citera
2021-09-16, 17:04
Medlem
mikaelss avatar
Keith Richards är inte tatuerad. Inte Iggy Pop heller.
Say no more.
Citera
2021-09-16, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys
För att du inte har tänkt efter.

En del människor med tatueringar är losers andra är vinnare.
För 40 år sedan så kunde man kanske spekulera i att tatuerade människor är misslyckade men inte ens då var det entydigt.
har aldrig sett några vinnare med tatueringar.....
du kanske kan nämna några som har synliga tatueringar och är framgångsrika?
Citera
2021-09-16, 17:05
Medlem
lyxelitistens avatar
Ja.
Citera
2021-09-16, 17:07
Medlem
Cannibalizations avatar
Det är så mainstream med tatueringar idag att man inte nödvändigtvis kan göra den kopplingen längre.
Kanske när det kommer till saker som textstycken i pannan eller sådana där tårar under ögonen.

Känner en hel del som har bra jobb som har synliga tatueringar, tom en person som är riktigt framgångsrik där jag inte riktigt förstår varför personen valt att tatuera sig på ett sådant sätt.
Citera
2021-09-16, 17:09
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klarhimmel
De personerna som har synliga tatueringar och som jag känner i verkligheten eller på nätet har alla rätt tufft i livet längre tid, lever ostabilt liv och utanför 'normalt' samhälle, en del sakar jobb och bostad.
Har aldrig sett någon med tatuering är framgångsrik(mest i ekonomi) och har ordnat liv. Hur kommer det sig?

Många som har tatueringar är just loosers eller WT.
Kolla fem avsnitt av lyxfällan så har 95% av dessa tatueringar, är överviktiga, har hennafärgat hår och piercing. I min värld så är detta en looser.
Citera
2021-09-16, 17:09
Medlem
Citat:
De personerna som har synliga tatueringar och som jag känner antingen i verkligheten eller på nätet har alla rätt tufft i livet längre tid, lever ostabilt liv och utanför 'normalt' samhälle, en del sakar jobb och bostad.
Har aldrig sett någon med tatuering som är framgångsrik(mest i ekonomi) och har ordnat liv. Hur kommer det sig?

Tror du kanske rör dig i sånna kretsar. Jag själv har några tatueringar. Skulle säga jag håller på att bygga upp ett bra liv ändå. Sen att jag har en liten komplicerad bakgrund är inte grunden för mina tatueringar.
Citera
2021-09-16, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannibalization

Känner en hel del som har bra jobb som har synliga tatueringar, tom en person som är riktigt framgångsrik där jag inte riktigt förstår varför personen valt att tatuera sig på ett sådant sätt.
personen gjorde tatuering efter hen blivit framgångsrik eller innan?
Citera
2021-09-16, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elocone
Tror du kanske rör dig i sånna kretsar.
nej då, 90% personer i min krets har inga tatueringar och de har bättre liv än de som har tatueringar..
Citera
2021-09-16, 17:16
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
personen gjorde tatuering efter hen blivit framgångsrik eller innan?

Jag vet inte när de är gjorda, men det skulle förvåna mig om de tillkommit efter att personen fick sin nuvarande befattning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in