Lät kroppen vila i en månad från vårt kära lagliga nervgift!
Såg fram emot en iskall öl igårkväll, köpte the good stuff så att säga, min favorit lyx-öl.
Första klunken var väl god enbart pga den starka kolsyran och att den var rejält nerkyld, men efter andra klunken började jag känna att något är fel. Jävlar! Fy fan vad vidrigt den smakade! Lite som att man dricker någon vidrig jävla kemikalisk häxbrygd. Började nästan må illa efter bara första ölen. Ja, smaken var verkligen hemsk till den grad att jag rös till i hela kroppen och började flippa med tungan efter varje klunk för att bli av med den kemiska etanol-eftersmaken, om ni förstår vad jag menar. Fick en billig pissbärs av en polare bara för att jämföra, och efter en klunk så fontän-sprutade jag ut det i toan. Det är fanimig helt otroligt att folk ens dricker det där, tänkte jag.
Man måste vara rejält indrucken på alkohol för att uppskatta det. Jag har själv varit det förut och då tyckte jag det var gott, men man lurar/bedövar nog bara sin hjärna att uppskatta gift-smaken. Om alkohol nu faktiskt smakar så jävla illa utan några filter så kan man väl lika bra skita i det hädanefter... Sen att den tär något enormt på hela kroppen och knoppen, ger baksmälla m.m... fy fan
Blir nog att säga hejdå till denna vidriga skitdrog för resten av livet, tiden har kommit. Sen finns det andra mycket bättre preparat att använda om man vill slappna av en fredagskvällen, som inte smakar piss och ger noll baksmälla.
Någon annan här som upplevt detsamma? Får gåshud av att bara tänka tillbaka på smaken