2021-09-19, 21:52
Medlem
Inne på vecka 2 imon!
250mg testo E e3d och 40mg dbol varje dag första fem veckor. Ska köra testo i 16v. Nu till min fråga. Kan ni rekommendera något att köra sista 5 veckorna på denna kur? Vilar 6 v från dbol sen hoppa på någon annan oral igen?

Har anadrol Winstrol hemma.
Citera
2021-09-20, 13:20
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingonsvenne
Inne på vecka 2 imon!
250mg testo E e3d och 40mg dbol varje dag första fem veckor. Ska köra testo i 16v. Nu till min fråga. Kan ni rekommendera något att köra sista 5 veckorna på denna kur? Vilar 6 v från dbol sen hoppa på någon annan oral igen?

Det beror ju på vad ditt mål är
Citera
2021-09-20, 14:53
Bannlyst
Citat:
Inne på vecka 2 imon!

Ja det går jätte bra om ditt mål är att ha dåliga levervärden och andra dåliga hälsomarkörer, speciellt om du går på anadrol. Det är väldigt dumt att avsluta kuren med tunga orala som anadrol.

Det är bättre att lägga in istället deca redan i början av kuren om du är ute efter massa och byt till anadrol istället dboll.
Senast redigerad av bodyfass 2021-09-20 kl. 14:57.
Citera
2021-09-20, 14:58
Medlem
torrans avatar
Citat:
Inne på vecka 2 imon!

Håller med bodyfass. Orala är riktigt dåligt för levern, speciellt winstrol och anadrol. Om du inte planerar att satsa på bodybuilding ska du inte ge din lever så mycket stryk som du gör av att köra två omgångar orala i samma kur. Skulle lägga till primo, eq eller mast om du nu tvunget vill köra mer än bara testo.
Citera
2021-09-21, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bodyfass
Ja det går jätte bra om ditt mål är att ha dåliga levervärden och andra dåliga hälsomarkörer, speciellt om du går på anadrol. Det är väldigt dumt att avsluta kuren med tunga orala som anadrol.

Det är bättre att lägga in istället deca redan i början av kuren om du är ute efter massa och byt till anadrol istället dboll.

Skulle det påverka något negativt om jag byter ut dbol mot anadrol nu när jag kört 1 vecka med dollen? Vill lägga på mig så mycket lean massa som möjligt
Senast redigerad av lingonsvenne 2021-09-21 kl. 09:50.
Citera
2021-09-21, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torran
Håller med bodyfass. Orala är riktigt dåligt för levern, speciellt winstrol och anadrol. Om du inte planerar att satsa på bodybuilding ska du inte ge din lever så mycket stryk som du gör av att köra två omgångar orala i samma kur. Skulle lägga till primo, eq eller mast om du nu tvunget vill köra mer än bara testo.

Byta ut dbollen mot anadrol? O köra 5-6v på orala som planerat?
Citera
2021-09-21, 10:48
Medlem
Warhearts avatar
Håller med alla föregående talare. Dumt att lägga orala i slutet av kuren. Då är din kropp och dina organ stressade så det räcker. Kör det i början som kick om du verkligen känner att du måste.
Citera
2021-09-21, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart
Håller med alla föregående talare. Dumt att lägga orala i slutet av kuren. Då är din kropp och dina organ stressade så det räcker. Kör det i början som kick om du verkligen känner att du måste.

Finns det något jag kan ta de sista 5v för att kräma ut lite till? Höja dosen testo med 100mg i veckan?
Citera
2021-09-21, 12:12
Bannlyst
Citat:
Finns det något jag kan ta de sista 5v för att kräma ut lite till? Höja dosen testo med 100mg i veckan?

Ja det går bra eller lägg till 100mg propp 2/3ggr i veckan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in