2023-12-23, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fangface
Apelsin/kanel är ju fruktansvärt otäck! Jag brukar kunna tugga i mig det mesta i chokladväg men denna fick jag fan spotta ut.
Paradis-asken är sämre än på länge. För mycket gegga och konstiga smaker i bitarna nuförtiden.
Smaken är delad, helt klart. Apelsin/kanel tillhör kategorin nya favoriter för mig.
Citera
2023-12-24, 01:16
Medlem
Slutade köpa den skiten för länge sedan, finns så många andra mycket bättre presentaskar. Snacka om att de förstört en fin produkt. Förr var det endast rom russinen folk hade delade meningar om, jag var en av dem som gillade rr så fick oftast ta alla från bägge lagren

Dagens "frukt soppa" smörja kan jag vara utan.
Citera
2023-12-25, 09:19
Medlem
twoeggss avatar
Hoppas de slutar med den helt pga dålig försäljning. En jävla skitprodukt som var ok en gång i tiden men nu bara är fyllda med smaksatt sockersås. Började köpa Anthon Berg och nu senast Lindt istället. Dyrare, men så mycket mer värt då kvaliteten är som natt och dag. Särskilt Lindt tycker jag gör goda askar.
Senast redigerad av twoeggs 2023-12-25 kl. 09:21.
Citera
2023-12-25, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Hoppas de slutar med den helt pga dålig försäljning. En jävla skitprodukt som var ok en gång i tiden men nu bara är fyllda med smaksatt sockersås. Började köpa Anthon Berg och nu senast Lindt istället. Dyrare, men så mycket mer värt då kvaliteten är som natt och dag. Särskilt Lindt tycker jag gör goda askar.
Instämmer 100%.Vill man ha små chokladkakor föredrar jag Cloetta eller Fazer.
Citera
2023-12-25, 12:54
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs

Samma här.

Både AB och Lindt har också större askar.

Känns som ett dumt misstag att snåla när folk ändå bara köper till speciella tillfällen. Det ska ju för fan smaka gott, och det gör inte Aladdin.

Vi köper också ABs likörflaskor och marsipankakor.
Citera
2025-02-11, 20:41
Medlem
Takpapps avatar
Brrr... Köpte ingen ask i julas och har väl inte gjort på några år, går ju ändå inte åt - så ointressant är den. Men så FICK jag en istället. Och den går inte åt fort...

Men den där jävla apelsinkanelen är ju HELT VIDRIG! Smakar varken apelsin eller kanel, snarare industriell rengöring avsedd för kärnkraftverk och oljeborrkronor.

Kommer aldrig köpa en sån ask någonsin i livet igen. Epic business fail.
Citera
2025-02-11, 21:37
Medlem
Har inte köpt Alladin på många år, men efter jul sålde de ut Paradis för 40kr så jag köpte en och tänkte att det kunde vara mysigt att ha en ask stående. Det var en (1!) bit av innehållet som jag gillade, den med lite marsipan i. Allt annat var verkligen uruselt och då är jag inte kräsen när det kommer till choklad.

Nej, nästa år blir det Lindt-ask eller Romerska Bågar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in