2021-09-26, 15:39
Medlem
Skadans avatar
Är det någon som har lyckats med detta? Vissa produkter kan kosta mindre än halva priset jämfört med svenska notino.
Citera
2021-09-26, 17:45
Medlem
Har gjort det med expressleverans, noll problem, fick det jag beställde dagen efter...
Citera
2021-09-26, 18:15
Medlem
Skadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panterino
Har gjort det med expressleverans, noll problem, fick det jag beställde dagen efter...
Hur gjorde du? Det är ju hårdkodat att man bara kan beställa till det land sidan representerar, t.ex. .pl bara Polen, .de bara Tyskland osv.
Citera
2021-09-26, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skadan
Hur gjorde du? Det är ju hårdkodat att man bara kan beställa till det land sidan representerar, t.ex. .pl bara Polen, .de bara Tyskland osv.

Jasså, du menar på det viset. Nej, jag beställde från svenska sidan, det var ändå halva priset mot Åhléns.
Citera
2021-09-26, 23:03
Medlem
Skadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panterino
Jasså, du menar på det viset. Nej, jag beställde från svenska sidan, det var ändå halva priset mot Åhléns.
Jo, svenska kan jag beställa från. Nu har dock den polska sidan halva priset jämfört med den svenska Orkar heller inte med massa virtuella postlådor som kanske gör det dyrare i slutändan.
Citera
2024-12-28, 00:15
Medlem
Är det någon som beställt från Notino och kan bekräfta äktheten i varorna som dök upp? Varför är parfymerna så satans mycket billigare på Notino? Fake eller äkta, rebranded, dålig batch?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in