Flashback bygger pepparkakshus!
2023-11-07, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av warlacozte
Rekommendation ifrån mig.
Har svårt att bli hög med HHC vape då jag måste röka så mycket att jag hostar, att köra 10 droppar 50% HHC-olja gjorde en riktigt hög men tar en stund. Dock känner man spår av effekten i några dagar efteråt. Man kan även blanda, alltså kanske 5 droppar olja och vapa till rätt nivå.
Lite svårare att hitta i sverige dock.
Men ett tips är att söka efter tillverkaren av HHC-O/THCP som de svenska återförsäljarna säljer.
Kommer upp ett företag i Tjeckien då. Canatura
Beställde direkt ifrån deras hemsida (finns för privatkunder och företag), beställde på lördagen och hämtade DHL-paketet på Torsdagen.
Är nog billigast och man får legit grejer.

Något jag inte sett andra nämna, visst får (åtminstone HHC) orgasmer att kännas 10x mer eller är det bara jag?

Tänkte beställa från canatura, men vad händer om tullen tar dem? Liksom kan man deklarera eller nåt?
Citera
2023-11-07, 10:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svennson0718
Tänkte beställa från canatura, men vad händer om tullen tar dem? Liksom kan man deklarera eller nåt?
De tar det nog enligt förstörandelagen då eftersom det är uppe under Folkhälsomyndighetens lista om substanser under utredning.
Citera
2023-12-06, 18:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HHCBANMAKESMECRY
Sen så finns det ju faktiskt HHCH 10% och 85% H4CBD + 5% terpenes att handla från UN.
Så ja du det finns klart alternativ.
Har du provat den?
Citera
2023-12-07, 20:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GaranteratMangel
Har du provat den?
Hur ställer sig HHC-H i gemförelse med HHC?
Citera
2024-01-01, 01:35
Medlem
Börja inte med HHC vapeneller liknade, sjukt beroendeframkallande då man blir pisshög och kan ligga i sängen/soffan och ta några bloss varje dag

Rökte i två månader i sträck och man blir väldigt konstig i huvet av det nya THCP tror jag det hette, tog två veckor innan jag kände mig normal igen, sa konstiga saker utan att mena det o allt möjligt

Alldeles för enkel användning för den som inte har självdisciplin och gillar att vara hög.

Men värt att testa någon gång och det är lagligt så ett bra alternativ till cannabis och man stödjer ej de kriminella gängen
Citera
2024-01-14, 18:41
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Helmer66
Börja inte med HHC vapeneller liknade, sjukt beroendeframkallande då man blir pisshög och kan ligga i sängen/soffan och ta några bloss varje dag

Rökte i två månader i sträck och man blir väldigt konstig i huvet av det nya THCP tror jag det hette, tog två veckor innan jag kände mig normal igen, sa konstiga saker utan att mena det o allt möjligt

Alldeles för enkel användning för den som inte har självdisciplin och gillar att vara hög.

Men värt att testa någon gång och det är lagligt så ett bra alternativ till cannabis och man stödjer ej de kriminella gängen
Det är väl samma sak som med THC om man är en hashtomte utan disciplin.
Nu är jag ingen expert, långt ifrån, men bor i ett land där både HHC och THCP är lagligt så är lite sugen på att prova något av dem, kanske främst HHC då jag hittat vad som verkar vara naturligt odlade buds. Men vad vet jag, finns det HHC-buds precis som man kan köpa CBD-buds utan THC?
Citera
2024-07-23, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soulflower
Det är väl samma sak som med THC om man är en hashtomte utan disciplin.
Nu är jag ingen expert, långt ifrån, men bor i ett land där både HHC och THCP är lagligt så är lite sugen på att prova något av dem, kanske främst HHC då jag hittat vad som verkar vara naturligt odlade buds. Men vad vet jag, finns det HHC-buds precis som man kan köpa CBD-buds utan THC?

Den erfarna i mig från Spice-tiden säger att naturliga HHC buds är besprutade med något. Så kanske inte är fallet dock. Men gäller nog att köpa från seriösa och erfarna säljare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in