Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-02-08, 21:16
  #1
Medlem
Vilket drama det har varit på Instagram mellan Linn "Tiingelinn" Andersson och en annan mamma från "Unga mammor" Sophie Andersen. Tydligen har de pratat väldigt mycket, Sophie har öppnat upp sig för Linn. Sen har Linn legat med Sophies exkille som är pappa till hennes son och beklagat sig till Sophie om vilket svin han är. Sophies kände sig tydligen som skräp och avslöjade allting om Linn på Instagram och Linn blev förbannad.
Enligt Linn var de inte nära vänner, men Sophie har visat hur mycket de skrev till varandra. Tydligen hade de så bra kontakt att Sophie öppnade upp sig och berättade om sin ångest och att hennes exkille Pelle är ett väldigt känsligt ämne. Trots allt detta låg Linn med Pelle.

Linn vägrar prata om varför det tog slut med hennes ex och pappan till hennes barn. Jag tror att han inte passade in i hennes perfekta låtsatsvärld, Linn verkar vara sjukligt pedantisk, riktigt obehaglig.

Hon klagar i programmet om att det är så jobbigt med sociala medier, att allt måste vara perfekt. Men hon är ju en del av problemet, alla hennes bilder är så fejkade, inget känns äkta och naturligt. Det som känns så fel är att hon utnyttjar sin dotter i reklamsyfte på Instagram och sin blogg. Inte en tanke på att det finns onda människor som tittar på nakenbilderna hon har av barnet på sin Insta.
Citera
2019-02-08, 21:16
  #2
Moderator
Dr Kings avatar
Denna tråd innehåller skvaller om Linn Andersson. En tidigare deltagare i programmet Unga mammor.

(FB) Unga mammor på TV3
Citera
2019-12-23, 12:21
  #3
Medlem
Linns konto kollar jag in ibland bara för att det är så pinsamt, det är mitt Guillou pleasure. Sättet hon posar med sin kille, och skriver om sitt barn, som om det vore jesusbarnet självt. Och nu är hon gravid! Hon skriver att folk är avundsjuka som påpekar att det var snabbt jobbat, men folk är ju bara realistiska. Hon kommer vara singel innan 2020 är slut.
Citera
2020-07-20, 20:27
  #4
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaBoledanoTook
Linns konto kollar jag in ibland bara för att det är så pinsamt, det är mitt Guillou pleasure. Sättet hon posar med sin kille, och skriver om sitt barn, som om det vore jesusbarnet självt. Och nu är hon gravid! Hon skriver att folk är avundsjuka som påpekar att det var snabbt jobbat, men folk är ju bara realistiska. Hon kommer vara singel innan 2020 är slut.

Kollar också bloggen då och då. Ja att inom loppet av sex månader flytta ihop och bli gravida är väldigt naivt och jag misstänker att hon inte är lätt stt leva med.
Citera
2020-12-01, 21:50
  #5
Medlem
Jag tycker faktiskt synd om Linn "Tiingelinn" Andersson, hon är tyvärr så naiv och verkar bli utnyttjad gång på gång. Har sett henne och Gabbe på youtube och han var rent ut sagt otrevlig mot henne, men det verkar som om hon sväljer allt. Nu förstår jag ju att hon var tvungen att få förhållandet att fungera, hon var höggravid vid det tillfället.

Men av vad hon skriver på sin blogg så verkar de bråka en hel del och har gjort så ända från början. Vilket verkar så underligt för de började försöka skaffa barn redan efter 2 månader tillsammans och lyckades när de hade varit ett par i 4 månader. De har alltså varit tillsammans 1 och 6 månader och nu börjar den kritiska perioden, det är nu förälskelsefasen ska gå över i äkta kärlek. Den förälskade hjärnan har varit hög på dopamin och släppt ut extra höga doser av endorfiner i blodet och nu ska den klara sig utan sin drog. Om Linn är "kär i kärleken" (vilket jag tror att hon är) så kommer hon nog kämpa på i 2 år till med Gabbe, men sen kommer hon behöva uppmärksamhet från en ny kille.

Hon var tillsammans med sin äldsta dotters pappa, Marcus i 2 år sedan var hon ihop med en annan kille innan hon och Marcus blev tillsammans igen och Tindra blev till.

Hon blev sedan kär i en annan kille när Tindra var omkring 12 månader men han var inte kär utan ville bara ha sexytime med henne, vilket han fick. Hon grät ut i sin blogg och vlogg och blev sedan kär i en kille som dumpade henne på snapchat!

Sen gick det några månader och hon träffade Gabbe på Tinder.

Det som är så roligt är att deras dotter Juvelia ser precis ut som Gabbe och Linn är otroligt känslig över att Tindra liknar Marcus till 50%. Alla kommentarer på hennes Instagram om att det finns några likheter som helst mellan Tindra och Marcus raderas direkt. Så det kommer nog bli extremt jobbigt för Linn när det tar slut med Gabbe och Juvelia ser ut som sin pappa till inte bara 50% utan 100%.

Men som någon annan skrev här så är Tiingelinn även mitt GUILTY PLEASURE för hon är så bisarrt verklighetsfrånvänd, så jag går in då och då på hennes blogg för att se vad som händer. Jag hoppas jag växer ifrån det hahaha
Citera
2020-12-07, 08:09
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starx
Japp, Linn kommer mer stor sannolikhet ha barn med 3 olika pappor innan 30. Hon har en hemsk personlighet och är wt
Hennes nuvarande(Gabbe) har jag dessutom hört har varit otrogen flertalet gånger i somras

Japp, efter deras första träff i Juni 2019.

Först försökte han få Linn i säng efter deras dejt, kysste henne massor och höll på. Men när det inte funkade så hade han Sex med en annan tjej inne på en toalett i Örebro, classy...
Citera
2020-12-17, 09:38
  #7
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giovanna00
Jag tycker faktiskt synd om Linn "Tiingelinn" Andersson, hon är tyvärr så naiv och verkar bli utnyttjad gång på gång. Har sett henne och Gabbe på youtube och han var rent ut sagt otrevlig mot henne, men det verkar som om hon sväljer allt. Nu förstår jag ju att hon var tvungen att få förhållandet att fungera, hon var höggravid vid det tillfället.

Men av vad hon skriver på sin blogg så verkar de bråka en hel del och har gjort så ända från början. Vilket verkar så underligt för de började försöka skaffa barn redan efter 2 månader tillsammans och lyckades när de hade varit ett par i 4 månader. De har alltså varit tillsammans 1 och 6 månader och nu börjar den kritiska perioden, det är nu förälskelsefasen ska gå över i äkta kärlek. Den förälskade hjärnan har varit hög på dopamin och släppt ut extra höga doser av endorfiner i blodet och nu ska den klara sig utan sin drog. Om Linn är "kär i kärleken" (vilket jag tror att hon är) så kommer hon nog kämpa på i 2 år till med Gabbe, men sen kommer hon behöva uppmärksamhet från en ny kille.

Hon var tillsammans med sin äldsta dotters pappa, Marcus i 2 år sedan var hon ihop med en annan kille innan hon och Marcus blev tillsammans igen och Tindra blev till.

Hon blev sedan kär i en annan kille när Tindra var omkring 12 månader men han var inte kär utan ville bara ha sexytime med henne, vilket han fick. Hon grät ut i sin blogg och vlogg och blev sedan kär i en kille som dumpade henne på snapchat!

Sen gick det några månader och hon träffade Gabbe på Tinder.

Det som är så roligt är att deras dotter Juvelia ser precis ut som Gabbe och Linn är otroligt känslig över att Tindra liknar Marcus till 50%. Alla kommentarer på hennes Instagram om att det finns några likheter som helst mellan Tindra och Marcus raderas direkt. Så det kommer nog bli extremt jobbigt för Linn när det tar slut med Gabbe och Juvelia ser ut som sin pappa till inte bara 50% utan 100%.

Men som någon annan skrev här så är Tiingelinn även mitt GUILTY PLEASURE för hon är så bisarrt verklighetsfrånvänd, så jag går in då och då på hennes blogg för att se vad som händer. Jag hoppas jag växer ifrån det hahaha

Oj det där låter inte alls bra men som du skriver är hon ett tydligt exempel på någon som är kär i kärleken och hela tiden behöver bekräftelse och sällskap. Sen lär inte många orka med hennes bild om hur livet ska vara och hennes behov av att visa upp en perfekt fasad.
Citera
2021-03-13, 14:47
  #8
Medlem
Nu är det slut mellan Linn och pappan till nummer två. Hans beslut av vad Linn skriver på sin instagram.
Citera
2021-03-15, 20:00
  #9
Medlem
Tittar ibland in på Linns Instagram (för man kan inte låta bli) Historien upprepar sig... Jag har för mig att hon hyllade även Markus när det tog slut. Om jag förstod rätt i ett inlägg kring fars dag så har de inte längre någon kontakt. Han verkar inte vara någon del i deras gemensamma dotters liv.

Kollade lite hennes you tube-kanal och relationen med henne Gabriel känns redan där knepig.
Citera
2021-04-02, 22:02
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Tittar ibland in på Linns Instagram (för man kan inte låta bli) Historien upprepar sig... Jag har för mig att hon hyllade även Markus när det tog slut. Om jag förstod rätt i ett inlägg kring fars dag så har de inte längre någon kontakt. Han verkar inte vara någon del i deras gemensamma dotters liv.

Kollade lite hennes you tube-kanal och relationen med henne Gabriel känns redan där knepig.

Fast äldsta flickan skriver ju hon om att det är pappa vecka så de är bara de tre hemma eller va nu då lär hon är dumpad igen .
Kan inte låta bli att undra valet av senaste barnets namn ? Juvelina ? Det låter uppriktigt som namnet på en mjölk ko 😕 flickan är jättesöt men tänker när hon blir äldre och ska presentera sig .... Mitt namn är Juvelina 🙄
Citera
2021-05-23, 01:12
  #11
Medlem
Nu har Tingelinn gått och köpt radhus och börjat träffa en ny man hon skriver om på instagram och bloggen
Det svänger fort här!
Citera
2021-07-10, 18:23
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Fast äldsta flickan skriver ju hon om att det är pappa vecka så de är bara de tre hemma eller va nu då lär hon är dumpad igen .
Kan inte låta bli att undra valet av senaste barnets namn ? Juvelina ? Det låter uppriktigt som namnet på en mjölk ko 😕 flickan är jättesöt men tänker när hon blir äldre och ska presentera sig .... Mitt namn är Juvelina 🙄

Juvelia heter ungen. Det ska väl låta som juvel. 💎

Ja, tiiingelinn är även mitt guilty pleasure.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback