Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-18, 17:01
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Varför tror du Mellon skulle svara om du skrev dit? Han är väl inte en del av deras ledning? Eller?
Ja ha det trodde jag. Ok, vi fortsätter på PM BTW så tycker jag SVT:s serie är sevärd. Nånting händer därute
Citera
2022-01-22, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eugodlbrnujn
Pöbeln har släppt Gud, så nu tror vi på klimatförintelsen och UFO:n istället. Tack och lov, så finns personer som Thunderf00t och Mick West som plockar ner UFO:na på jorden (pun intended).

lol, du vet alltså inte att thunderfitt bara trollar?
Du tror han "debunkar" 😂

Han sitter ju och "analyserar" helt fel videos.
Outade honom, Och sedan dess är han tyst.
Ägd.

Han trodde David Fravors vittnesmål var samma som Chad Underwoods film..
Snälla, läs på innan du snabbt biter på flötena.....
Mick West har också misslyckats med precis allt, och blivit corrected av folk som vet mer.

Hur kan du ha missat detta?? Är ett stående skämt numer, "folk som tror på mick west" LOL.
Tror att tic tac var en vanlig airliner.

Häng med för fan
..
Citera
2022-04-09, 23:59
Medlem
Definitivt sevärt, mycket av informationen har synts och hörts på andra håll. Känner igen väldigt mycket från joe Rogan experience med intressanta gäster.
Citera
2022-09-26, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nille1990
Jag tycker dokumentären är bra men den kanske borde ha lite mer nöjesprofil än dokumentär. Lite jävla nivå förväntar man sig av SVT ändå.

Ja, SVT borde hålla sig till att sprida information och kunskap om psykopater, för att skydda samhället från sådana, istället för det här. Detta var ett lågvattenmärke, har du testat att mejla Hanna Stjärne om saken eller ringt upp henne och skrikigt HORUNGE i hennes öra?

Fy fan Hanna ska ge fan i att kontakta min familj. Jag har vart på polisstation i Avesta 10 ggr. och ansökt om kontaktförbud mot Hanna Stjärne men TROTS DET så kryper hon in i mitt vardagsrum och IN I MIN TV!

(PS. Björnes magasin är bra och dokumentärer om indoktorn i nybörn.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in