Citat:
Ursprungligen postat av
Vaxboostad
Du går på rätt många mediciner va? SSRI, blodtrycks mediciner, anti psykotiska, eller hur?
Det är 25% överdödlighet i majoriteten av länderna post 2021, 1000 tals trådar har gjorts på fb om detta, samma med tusentals läkare som gått ut i offentliga intervjuer gällande massdöden.
Pfizer, john n johnsson, astra, moderna - Alla stoppade pga stroke/hjärtsvikt. Att artiklarna gäller astra var enbart ett exempel.
Dina troll inlägg är inte uppskattade på flashback. Sluta stör diskussionen medans folk lider. Har över 4st familjemedlemmar som blev kroniskt sjuka efter vaccinet, varav 2 fick stroke snabbt efter.
Israel visade 10 000% ökning i stroke post vax.
Du har noll empati för läkemedelsskadade !
Jag går inte på en enda medicin, eftersom jag inte lider av några hälsoproblem.
Som vanligt så fantiserar du bara, i brist på fakta.
The vaccine produced by Astra Zeneca was linked to a small number of cases of a rare condition that causes severe blood clots in the brain in 2021.
https://www.stroke.org.uk/stroke/sup...roke-survivors
Det handlar om extremt ovanliga biverkningar. Ni vaccinmotståndare lever i en fantasi där "folk dör som flugor".
Alla över 65 år rekommenderas fortfarande att fortsätta ta vaccin.
Att myndigheterna stoppat covidvaccinationerna, pga påstådd skadlighet, är ren lögn.
"Har över 4st familjemedlemmar som blev kroniskt sjuka efter vaccinet, varav 2 fick stroke snabbt efter."
Du har 4 sjuka familjemedlemmar som, i sin enfald,
tror att deras sjukdom beror på vaccinet. Människor har blivit sjuka i alla tider.
"varav 2 fick stroke snabbt efter"
Av mer än 5 miljoner amerikaner, mellan 60 och 80 år gamla, så upplevde 11,000 av dem någon form av stroke efter vaccinationen.
Hos dessa 11,000 strokedrabbade gamlingar så upptäcktes ingen förhöjd risk pga vaccinet.
De hade fått stroke oavsett, pga
de vanliga anledningarna.
There were 5 397 278 Medicare beneficiaries who received either brand of the COVID-19 bivalent vaccine (median age, 74 years [IQR, 70-80 years]; 56% were women).
Among the 11 001 beneficiaries who experienced stroke after receiving either brand of the COVID-19 bivalent vaccine,
there were no statistically significant associations between either brand of the COVID-19 bivalent
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/38502075/
"Dina troll inlägg är inte uppskattade på flashback."
Tvärtom. Jag får rätt ofta komplimanger av andra användare. Att bli uppskattad värmer verkligen.
"Israel visade 10 000% ökning i stroke post vax."
Det tror jag inte ett dugg på. Varken påståendet eller att påståendet skulle komma från Israel.
"Du har noll empati för läkemedelsskadade !"
Jag har stor empati för de som drabbas på riktigt.
Folk som blir gamla/sjuka och skyller på vaccinet har jag ingen sympati för. De är lipsillar utan hjärna.
Citat:
Ursprungligen postat av
SorgsenNationalist
Gaggande troll som Bone Collector är inget att bry sig om. Låt han ha sitt roliga, snart är det nog över så som proteinet lär spritta och koka i hans blodkärl. Poff säger det snart och stollen kommer aldrig inse att han givetvis haft fel hela tiden.
Nästan lite sorgligt.
Stroke är en av våra allra vanligaste s.k.
folksjukdomar.
Alla 60-plussare har 7% risk att få en stroke.
Alla 70-plussare har 15% risk att få en stroke.
Så har det "alltid" varit. I modern tid i alla fall. Förr i tiden levde inte folk så länge.
Det har ingenting att göra med covidvaccin.
Om några år kommer ni att ha tröttnat på den här konspirationsteorin. Då kommer det vara någon ny "teori" som gäller.