• 6
  • 7
2021-11-23, 10:37
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
I många länder...

För ca 25 år sedan var jag på Grand Canaria och där hände precis detta. Extremt trevlig och charmig tjej som inte ville ge sig innan hon fick göra mig sällskap till bungalowen. Grejjen här var ju att hon kunde välja själv vem hon ville sälja till och hon plockade de som såg bra ut....
Och min uppfattning är att hon var mer en vanlig tjej än ett proffs.

Så på frågan;

Det gör dom, men inte häruppe i norr.
Haha - du gick på den största bluffen prostituerade är experter på: få dig att känna dig speciell och inte som en svettig torsk. Du tänker säkert fortfarande att hon inte egentligen behövde pengarna för hon hade så roligt men tog dem ändå för att öh.
Citera
2021-11-23, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MomsPlusSkatt
Haha - du gick på den största bluffen prostituerade är experter på: få dig att känna dig speciell och inte som en svettig torsk. Du tänker säkert fortfarande att hon inte egentligen behövde pengarna för hon hade så roligt men tog dem ändå för att öh.

Visst kan jag ha gått på en "bluff". Som ungdom (vilket jag i princip var då) vet man inte mkt...

"Spännande" var det i varje fall detta första, enda och sista tillfälle med en tjej som ägnar sig åt sånt.
Det hör till att man som man nång gång i livet gör detta.
Citera
2021-11-23, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dumpenpunktse
Mig veterligen händer det aldrig att tjejer och arbetslösa kvinnor stannar och frågar män om de är sugna på sex.
Att sälja sex är lagligt. Varför stannar inte arbetslösa eller extraknäckande tjejer random ensamma män på stan och på köpcentrum, och erbjuder sex mot betalning?

Hej, telefonnummer och "Messa mig om du vill spruta" (bara det räcker).
Jag är övertygad att nästan alla män hade sparat numret, och en hel del män messat dem tillbaka senare vid tillfälle.

1000 kr avrunkning med olja, 1500 avsugning med kondom, ev. samlag. Ett sms 1500 spänn. 15 minuter.
Förstå så många kunder tjejer från 18 år och upp hade fått.. Varför inser inser inte tjejer och arbetslösa kvinnor detta?
Varför är det så ovanligt i Sverige? Hur många kunder, och hur tror ni jobbet hade gått?

varför gör du det inte själv om du nu kommit på en så jädra bra affärsidé?
Citera
2021-11-29, 11:57
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumpenpunktse
Stockholm är en stor stad. Göteborg också. Inte bland arbetskollegor men på t.ex. Östermalm.
Arbetslösa ungdomar. Tjejer får det nog vara men eventuellt killar till bögar också men det är svårt att veta vem som är homofil.
Jag tror de flesta ensamma män hade ringt/messat. Även gifta män. Ett par gånger i månaden iallafall.

Inte jättesvårt. Det finns barer som vänder sig främst till bögar och det finns yrken där bögar är överrepresenterade. Bara att röra sig på såna platser med sina små kort.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in